[MT Manisa] 04/04/2007 Ayn-i Ali'de Toplaniyoruz..

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Evet arkadaşlar sanırım biraz ara verdik toplantılara..Çanakkale gezisi sonrası bayağı dinlendik sanırım?????

hadi uyanma vakti geldi geçiyor bile..Çanakkale maceralarımızı,,yapacak olduğumuz kimsesiz çocuklar ziyaretimizi iyice konuşup masaya yatırmalıyız..:cat: :cat:

ayrıca benim ANTALYA tatili hikayelerimide sabırsızlıkla bekliyorsunuzdur sanırım!!!:bounce:

TOPLANTI YERİMİZ :AYN-I ALİ CAFE

SAAT: 20.30
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
varya mecit bulana kadar topiği göbeğim çatladı
duyurularda bulamadım senin konulardan tarattım ama başlık duyurularda gözüküyor
nasıl iştir anlamadım walla ha :silent:

liste başına gönül rahatlığıyla beni yazabilirsin
nasılsa araca ihtiyaç yok kapı dibim malum :queen: :wiinkk: :p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Çalışıyorum ben çarşamba günleri... Ve bugün amortisör kırdım... :pr: Size iyi eğlenceler.

Vallahi uygun olsaydım motosiklet sevdalısı, müzisyen, gitarist ve Ayn-i Ali'yi sevmek gibi birçok ortak paydamız bulunan Kemal Tahir arkadaşımla gelecektik... Neyse artık...

Belli olmaz gerçi, izin alırsam otobüsle bile gelebilirim...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
GİTAR gel sen...

linkinpark senide ben alırım yada buluruz birini merak etme.
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
artçı alan olursa beni,bende geliyorum(GÜRKAY abiiiiiiiiiiiiiiiiii ) :p
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
HERKESE SLM LAR artık bendee cbr cıyımm en kırmızı siyahından 2 gun sonra elimde ve altım da olucakk hayırlısı olsunn

seerkann abiii (lodos) herseyy içinn cok tesekuur ederımm sen olmasann kazıklacaklardı

z.ovaya gelıyom bakk mangal yapıcazz ıslatcazz
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Feryattttttttttttt,,benİm Pantalonu Getİr..senİn Dalgana Motora Bİnemİyommm......
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
:p mecit abicim gelırken getircem abi ne güzel bezin harcamıyon beyaaaaaaaa bosver pantolonu falan beya

HERKESE SLM LAR artık bendee cbr cıyımm en kırmızı siyahından 2 gun sonra elimde ve altım da olucakk hayırlısı olsunn

seerkann abiii (lodos) herseyy içinn cok tesekuur ederımm sen olmasann kazıklacaklardı

z.ovaya gelıyom bakk mangal yapıcazz ıslatcazz

:queen: :queen: :queen: kardesim be motor almıs eyvah artık motora bi kuzu keseriz dimiii:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
HAKKATEN YAAA,,ŞİMDİ BİZİM KEMALİN MOTORU KUTLAMICAZMI YAAAA????

BİZİ "ZEYTİNLİOVA" GÖLET PAKLAR GİBİME GELİYOR...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
::sefereee ::cheeeeer ::friends: abi keş oldunuz çıktınız başıma gelmeyin kardeşim dünya kadar yara açıp duruyonuz bana ekonomiyi toparlayamıyorum:queen: :queen: :queen: ::dalga:: ::winkwink

gelin gelin anason kokusunu özledim kemal sayesinde mana olur bi tadına bakarız :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
HERKESE SLM LAR artık bendee cbr cıyımm en kırmızı siyahından 2 gun sonra elimde ve altım da olucakk hayırlısı olsunn

seerkann abiii (lodos) herseyy içinn cok tesekuur ederımm sen olmasann kazıklacaklardı

z.ovaya gelıyom bakk mangal yapıcazz ıslatcazz

Kemal kardesim, hayirli ugurlu olsun, seytana uymadan guzel guzel gezmen dilegiyle...

Lodos abine soyle, eksik donanimlarini da ayarlasin senin, eger eksigin varsa...
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
Kemal kardesim, hayirli ugurlu olsun, seytana uymadan guzel guzel gezmen dilegiyle...

Lodos abine soyle, eksik donanimlarini da ayarlasin senin, eger eksigin varsa...
uglychild tesekur ederım abı eksıklerı tamam lıcakk serkan abı yavaş yavaş öğrenecz

------AMİN-------- : ABİLERIM ABLALARIM hepinizee tesekur ederımm

bu gün aksama gelıcekmışş baya heycn bastıı :D

ewet benım haftaya vizelerr var 2 hafta sonaa kutlama yapabılırzz ben hazırımm valla :D :queen

özlem abla sen ne zaman alıyosunn :salut: :p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470










ARKADAŞLAR, MECİT'in foto makinesi gecenin sonuna doğru malum arkadaşımızın elinden beton zemine çakılınca bende benim cep ile çektiğim bir kaç fotoyu koyayım dedim topiğe :)
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
abilerınn ablalarımm sizddenn cok cok cok özürr dılıyorumm gelemedımm

piss okulunn son saat te konferans oldugunu söyleyıncee hey hey lerım atttıı

konferansa gitmek zorunlu dedılerr ımza falan atttırcaklarmısss

sizden cok cok özür dılıyorumm benı affetmenız ıcın ne yapmam gerekıyorrr

bakıyorumm toplantı gzl olmuss bensizz :(:(:(:(
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
iyi iyi, hadi bakalim...

arkadaslar biz bu hafta pazar gunu, Havranlilar ve bi kac arkadasla Kozak yaylasinda sucuk muhabbeti yapacagiz, Lodos geliyor, racing iski geliyor ee baska kim geliyor?

gurkay gelmesin hepsini yer valla:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst