- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 867
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar sanırım biraz ara verdik toplantılara..Çanakkale gezisi sonrası bayağı dinlendik sanırım?????
hadi uyanma vakti geldi geçiyor bile..Çanakkale maceralarımızı,,yapacak olduğumuz kimsesiz çocuklar ziyaretimizi iyice konuşup masaya yatırmalıyız..:cat: :cat:
ayrıca benim ANTALYA tatili hikayelerimide sabırsızlıkla bekliyorsunuzdur sanırım!!!:bounce:
TOPLANTI YERİMİZ :AYN-I ALİ CAFE
SAAT: 20.30
hadi uyanma vakti geldi geçiyor bile..Çanakkale maceralarımızı,,yapacak olduğumuz kimsesiz çocuklar ziyaretimizi iyice konuşup masaya yatırmalıyız..:cat: :cat:
ayrıca benim ANTALYA tatili hikayelerimide sabırsızlıkla bekliyorsunuzdur sanırım!!!:bounce:
TOPLANTI YERİMİZ :AYN-I ALİ CAFE
SAAT: 20.30




