MT-Kütahya,geceleri de birlikte 30.09.2006

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
güleyim mi ağlayayım mı es geçmeyin beni yahu..

Gezi yazıları topic inde neden bu kadar çok taktın markalara anlayamadım.Öncelikle düşüncelerini görmek isterdik ama çok ısrar ettiğin için buyur;

KT 125
yamaha ybr 125
regal raptor 250
2 adet çelik 150
1 adet kangda 250
keeway SL 150
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst