[MT] Keeway Superlight 150 Fun Club

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
XqPX ne alakası var dostum alanların cogu sattı yada degıstırdı mıllet tembellık edıp yazmıyor olay bu yanı.hıcte sorunlu bı motor degıl kesınlıkle kabul etmem.motordan anlamadıgın bellı onerdıgın motorlarda choper tarzı yok daha bı kalkmısın buraya motoru kötuluyorusn cıkcık:farao:
 
Katılım
17 Ocak 2005
Mesajlar
38
XqPX ne alakası var dostum alanların cogu sattı yada degıstırdı mıllet tembellık edıp yazmıyor olay bu yanı.hıcte sorunlu bı motor degıl kesınlıkle kabul etmem.motordan anlamadıgın bellı onerdıgın motorlarda choper tarzı yok daha bı kalkmısın buraya motoru kötuluyorusn cıkcık:farao:


ya inanmıyorum ben kış geldi diye akü de zırtladığı için arkadaşın garajına koyduğum motorumun plakasını unuttum bugün :(
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
ya arkadaşlar bizim topik adresmi değiştirdi zor buldum valla sizi neyse yinr döndük yuvamıza.:queen:
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1
selam bahadır ben nasılsın?bende vidin caddesi dogumluyum.ben yeni bi sl 150 aldım 4000de ama şu motor sesi çok gibi acaba katkı ile falan sesi kesebilirmiyim?bide en yakın servis nerde var?ben avcılarda oturuyorum bana yardımcı olurmusun?

Selam Arkadaşlar Bende Aranıza Katıldım.Bütün Organizasyonlarınıza bizzat katılmak istiyorum.
Sizden Bi Ricam Var!! SL 150 Nin motor sesi çok cırlıyo extra katkı ile yada başka çeşit bir yagla bunu kesebilirmiyim?
Motorum Yattıgı için Aküsü Ölmüş Ayakla Basıyorum Aküler Çokmu Pahalı??

Teşekkürler

Bu Arada Benide Eklermisiniz Listeye??

[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
debriyaj baskı ve balatalar motor yağı ile aynı yağı ve karteri kullandığı için motor yağına konacak katkılar sorun çıkaracaktır.
bu şekilde katkı koymak yerine sorunun nedeninin araştırılması yerinde olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serhat kara (ıron horse):
kartal da oturuyorum
[email protected]
0535 8673180
sizinle beraber olmaktan keyif alırım bu arada bir kaç kişilik organizasyonlarda olmayı çok isterim irtibata geçebiliriz

arkadaşlar benim bi sorunum var bu gün polenezköyde n dönerken motorum çalışmadı vurdurmak zorunda kaldım dahası elle ateşleme yapmadı sinyaller yanmıyo far da çok zayıf ayak marşıyla çalıştırıp döndüm sorunumuz aküdenmi yoksa bujilerdenmi fikrininizi alabilirmiyim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar 2 yıldır sl150 kullanıcısıyım

walla 2 yıldır kullanıyorum motoruma iyi bakmaya çalışıyorum şu gezi olayı merakımı çekti istanbul-ümraniye-çekmeköyde oturuyorum gezi olunca banada haber verin mutlaka gelmek isterim.Sizlerden haber bekliyorum mail adresim : [email protected] cep telefonum 05417635485 bu arada bende uye olmak isterim sl150 fan a teşekkür ederim sizlerden haber bekliyorum...

serhat kara (ıron horse): kardeşim senin sorunun aküden ayak marşı ile zorlanmadan çalıştarabiliorsan aküdedndir bu arada kartal bana yakın müsait olunca ara tur organizasyonu yapalım bu söylediğim herkez için geçerlidir telefonum yukarda yazılı.05417635485
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
3
:(

Arkadaşlar Merhaba ;

Bende İstanbul Ümraniyeden bir Sl 150 kullanıcısıyım benimde çok istediğim birşeydi Sl ciler le birlikte gezmek forumda böyle bir konu başlığı beni çok mutlu etti ama fazla sürmedi mutluluğum çünkü baktımki güncelliğini yitirmiş hareketlendirmeye ne dersiniz arkadaşlarrr.....

İlker05367677677
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
8
herkese meraba

motorsiklet sevdası bende daha yeni başladı. Ve başlangıç olarak 250cc keeway aldım. Şimdilik 600km yol yaptım ve büyük bir aksilikle karşılaşmadım. Enteresan bir motor tamircim var. Tamirattan anlıyo ancak parça getirtemiyorum. 3 haftadır ön koruma demiri getirecek hala getirmedi. Bana izmirde Balçova'ya yakın parça sorunu yaşamayacağım iyi bir motorcu varsa lütfen söyleyin.
birde bir arkadaşımda 150cc keeway var yan kapakları yok onu da arıyorum. Şimdiden çok teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------

keeway için bu parçaları arıyorum mail adresim [email protected]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst