[MT] Keeway Superlight 150 Fun Club

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar perşembe bugün haftasonu uyuyosunuz sanırım yok kardeş bu topic iş yapmaz

Konuyu Toplam 1 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
obkavi
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Tum Keeway superlight severleri icin ozenle hazirlanmis ve halen hazirlanmak ta olan Keeway Teknik yardim kitapcigi sayesinde.Kendi el beceriniz ile motorunuzun rutin ve acil bakimlarini kendi basiniza evinizde yapmanizi saglayacaktir.Tum diger sorulariniz icin bana ozelden mesaj atabilir veya Superlight form sayfasindan bizimle irtibata gecebilirsiniz.:cat:

Yan Kapakciklarin Tamiri
http://rapidshare.de/files/25518316...M_KITAPCIGI-Yan_kapakciklarin_Tamiri.pdf.html
Benzin Muslugu Kullanma Talimati
http://rapidshare.de/files/25889832...KNIK_YARDIM_KITAPCIGI_Benzin_Muslugu.pdf.html
Zincir Germe ve Ayarlama
http://rapidshare.de/files/26819526..._KITAPCIGI-_Zincir_germe_ve_ayarlama.pdf.html
Jikle Kullanimi
http://rapidshare.de/files/26820651...NIK_YARDIM_KITAPCIGI-Jikle_Kullanimi.pdf.html
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
oo fun/fan clubı da varmış sl'nin.

artık inşallah gelecek aya beni de yazarsınız listeye.

ama bu arada aidikurt r&r aldığına göre listeyi devralan birisi oldu mu?



not: tabi bu arada zeda'ya uğraşları için teşekkürler. ilk fasikül çok güzel olmuş! :D
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
Arkadaşlar bu faun clup ü canlandıralım sl grupları oluşturalık sohbetlerimizi bu rada yapalım diğer topic teknik bilgiler ve yardımlaşma üzerine çalışsın ki dışarıdan girenler yeterli bilgiye zxamanında ulaşsın
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Fan Club uyeleri eger bana resim gonderirseniz cok sevinecem. Ornegin jikle , zincir , aku , vs her konuda yardimci olacak net resimlerinizi bekliyorum
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
ehliyetimi ağustos ortasında ancak alıyorum aldıktan sonra her etkinlikte varım hele bi bensiz etkinlik yapmaya çalışında bakalım dünya kaç bucak :D:queen: :cat:
 
Katılım
19 Ocak 2006
Mesajlar
20
arkadaslar etkinlik olsa gercekten cok iyi olur.sl 150 toplulugunu yollarda görmek isteriz:) hep bilgisayar basında olmuyo birazda gezmek lazım.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
engineer23' Alıntı:
arkadaslar etkinlik olsa gercekten cok iyi olur.sl 150 toplulugunu yollarda görmek isteriz:) hep bilgisayar basında olmuyo birazda gezmek lazım.
e söyleyin bi gün ve yerde toplasalim söyle bi sürü SL150 yaww
 
Katılım
19 Ocak 2006
Mesajlar
20
arkadaslar bu bulusma isine biraz önem versek soyle istanbulun gezilecek yerlerini bilen,güzel bi organizasyon yapacak olan,karizmatik yakısıklı biri yokmu aranızda:cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
mesela kavak :) anadolu tercihimdir :) ne dersiniz? bi kaç yer söyleyin oylama yapalım
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
ehe az sabredin az sabredin ben de geliyorum :D

bu pazartesi motorumu alıyorum / siparişini veriyorum inşallah :D
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
38
buluşma önerisi

Arkadaşlar herkese merhaba,
birçok SL'cinin istediği gibi ben de bir buluşma olmasından yanayım.
önerilerimizi paylaşalım.
işte ilk öneri:
önümüzdeki cumartesi (29 temmuz 2006) REDBULL AIR RACE organizasyonu var.
ilgili url de bu:
http://www.redbull.com/

birçok SL150 ile bu organizayonu izlesek nasıl olur??

"Red Bull hava yarışlarının 5. ayağı 29 Temmuz da İstanbul Haliç (Altın Boynuz, Golden Horn) semalarında yapılacak. Eski Galata köprüsü (Balat) ve Atatürk köprüsü (Unkapanı) arasında kurulacak hava dolu kulelerin ortasında heyecan dolu uçuşları izlemek üzere..."

tarih: 29 Temmuz 2006
saat: 14:00
yer: Haliç
ee, ne duruyoruz??
ne dersiniz acaba??
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
arkadaşlar ilk göz ağrım keeway imden maalesef ayrılmış bulunuyorum. Sizlere yeni bir Keeway hayranı daha kazandırdığıma inanıyorum.Alan arkadaşım da en az benim kadar titiz.Ama şu an olduğu gibi hep takip ediyorum fan klüp duyurularını. Fahri üyeliğim devam ediyor zaten Adana dan takip ediyordum sizleri şimdi de devam edeceğim.
Yeni motorum HONDA SHADOW 750 ama daha kavuşamadım
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
TÜZEMEN abi hayırlı olsun ne yapalım gönüller bir olsun, o arada airrace iyi fikir
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
9
Slm escapesus bende organizasyonu izlemeye geleceğim umarım görüşebiliriz kendine iyi bak bye.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
38
WINTURA' Alıntı:
Slm escapesus bende organizasyonu izlemeye geleceğim umarım görüşebiliriz kendine iyi bak bye.

gözlem kulesinin karşı tarafına, kuleyi solda bırakacak şekilde bir yeşilliğe sabahtan yerleşmeyi düşünüyorum (başka yer de olur) görüşmek üzere...

bütün SLcileri birarada görmek çok güzel olur!!!
http://www.redbullairrace.com/
http://www.air-races.com/city/2006/istanbul.tu.htm

arkadaşlar, dün ve bugün (çarş, perş) ofisimin tepesinde vız vız (ve hatta wwrrroooommmmm wrroooooommmm) şeklinde uçan air race'cileri görmenizi isterdim. antreman için 9:30 11:30 arasında Haliç üstünde vızır vızır uçaklarını uçuruyorlar.
Cumartesi günü de yoğun bir katılımla gerçek gösteri ve yarışlar olacak. görüşmek üzere...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst