[MT] Keeway Superlight 150 Fun Club

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
(((Önemli Not: Lütfen istenilen bilgileri veya değişen bilgileri yada ek bilgileri mail vs. özelimden atmanızı rica ederim.Çünkü Bu tür bilgilerin forumdan verilmesi yasaktır.)))

Arkadaşlar Keeway SL150 forumdan gelen genel istek üzerine ve sayımızın artması nedeniyle [MT] Keeway Superlight 150 Fun Club kurulmuştur. Katılmak isteyenlerin özelden Adını Soyadını Oturduğu Semti Cep Tel Ev Tel İş Tel varsa mailini atmalarını rica ederim.
Bu başlığın amacı Keeway Superlight 150 Kullanıcılarının Biribirleri ile Bilgi Paylaşım yapmasıdır.

1- aidikurt=Alper idikurt (Ümraniye\Natoyolu) [email protected]
2- SOD=Koray (Bostancı)
3- canerthereal=Caner (içerenköy)
4- csunlu=Serhan (Bostancı) [email protected]
5- obkavi=Barış (Çamlıca\Libadiye)
6- onurcan=Onur (Maltepe)
7- borty=Atilla (Acıbadem)
8- ceko35 (Pendik)
9- jameika34 (Koşuyolu)
10-Locco=Selim Gürel (Acıbadem) [email protected]
11-baadır=Bahadır Yılmaz (Zeytinburnu) [email protected]
12-cobalt=Cüneyt Erdönmez (Kocamustafapaşa)
13-snrtrt=Soner (İçerenköy)
14-escapesus=Murat Cihan (Eminönü) [email protected]
15-sKy=Gökmen Özer (Bostancı) [email protected]
16-Can=Can Yurday (Fındıkzade) [email protected]
17-lubiyama54=Özkan Tekeoğlu (Adapazarı\Sakarya) [email protected]
18-durano=Duran Özdemir (Manisa\Merkez)
19-hata=Cengiz (Haftaiçi Gebze Pazarları Erenköy)
20-Captain Future=Aydın Koca (izmit) [email protected]
21-semuteyo=Kemal Gül (Kasımpaşa)
22-guclu_karayel=Güçlü (Beşiktaş)
23-ozz=Özden Levent & Erol Levent (Kazasker)
24-ArgaT=Sinan Erdoğmuş (Bahçelievler)
25-GeCe_=İbrahim Dümen (Göztepe) [email protected]
26-tüzemen=Yücel Tüzemen (Adana) [email protected]

(((Önemli Not: Lütfen istenilen bilgileri veya değişen bilgileri yada ek bilgileri mail vs. özelimden atmanızı rica ederim.Çünkü Bu tür bilgilerin forumdan verilmesi yasaktır.)))
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
evet arkadaşlar fun clup ınız hayırlı olsun.... başlık motosohbete taşıyorum ...duyurular bölümüne gezi duyurularınızı yazabilirsiniz
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Burnumu sokup "bıdı bıdı"yapmak gibi olmasın ama"fun" yerine "fan" club olması gerekmez miydi. Tabi bizim bilmediğimiz başka bir anlamı varsa bir şey diyemem. :wiinkk:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
aidikurt arkadaş mail box dolu gönderdiğimiz mail geri geliyor bir an evvel boşaltırsan maillerimiz ulaşacak size.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
derin' Alıntı:
Burnumu sokup "bıdı bıdı"yapmak gibi olmasın ama"fun" yerine "fan" club olması gerekmez miydi. Tabi bizim bilmediğimiz başka bir anlamı varsa bir şey diyemem. :wiinkk:
Babo bu fun club fan değil :pr: neden oyle yazdım bende bilmiyorum:) çok derin bi anlamı var:p

tüzemen' Alıntı:
aidikurt arkadaş mail box dolu gönderdiğimiz mail geri geliyor bir an evvel boşaltırsan maillerimiz ulaşacak size.
bazen oyle sorun oluyor ama mailboxsım bos su an dolu degıl eger hala gelmıyorsa sistemde bı sorun vardır.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
75
Arkadaşlar fun club nüz hayırlı olsun öncelikjle herkeze merhabalar benim öğrenmek istediğim SL 150 de ne marka buji kullanıyorsunuz tanınmış bir markaysa marka ve numarasını yazarsanız sevinirim
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar u akşam saat 20.00 de
sl 150 ciler buluşuyor
mekan beers bostancı.
su anda ben
ceko
caner(belki)
koray
alper(belki)
cs unluye ulasamadık
bizim tanıyıp ulasabildimiz bunlar benim en azından.
herkesi bekleriz
not:fener-denizli macı
ve milan-bvarca macı varmış
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
NGK platinium 15 ytl civarı numarsını bılmıyorum ustaya motorum su NGK platinium bujı alıcam de o bılır zaten
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
beni de ekleyin listeye

:cat: dostlar merhaba izmirden beni de ekleyin listeye. msn:p[email protected]

belki gezilerde buluşuruz
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
bu aksam ustu maltepe sahilde keewayci arkadaslarla toplanıcaktık...

ben gelmiycem arkadaslar haber vereyim dedim.. diger arkadaslar toplanmak isterlerse toplansınlar...

kendinize iyi bakın.. hoscakalın.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Arkadaşlar listeyi tam haliyle hazırlayıp butun telefonlar dahil listedeki herkese atıcam forumda yayınlıycaktım ama ozel bılgılerın bı hassa telefonların forumda yayınlanması yasak oldugu ıcın herkese ozelden atıcam yada excel formatında ayarlayıp link koyucam ordan indirip bakabileceksiniz.Bu listedeki herkes birbirini arayıp çekinmeden herseyi paylasabilir.Zaten listenin hazırlanmasının bir amacıda budur listeden size yakın olan semttekileri arayıp aksam bulusabılırsınız hatta bunuda burda duyurabılırsınız baska katılanlarda olur.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
31
dikkatli olun arkadaşlar bakın bugün hbrlerde yayınlandı.. genelge yayınlamış emniyet tüm polislere.. kasklı kasksız ne olursa olsun bütün motosikletleri çevirip ehliyet kontrol yapın.. bugün başlamış uygulama.. 3500 motosiklet çevirmişler %80'i ehliyetsiz çıkmış.. 600 ytl ceza, motoru alıyorlar ve mahkemeye çıkıyorsun.. dikkat edin.. af yok..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
gENÇLER LİSTENİZE BENİDE EKLEYİN HALEN DUMANI TÜTMEKTE OLAN BİR SL 150 CİYİM ALALI DAHA 3 SAAT MI NE OLDU NEYSE İSTANBUL BAHÇELİEVLERDENİM HEWR TÜRLÜ GEZİ PROGRAMI BANA UYAR AMA ŞU RODAJI Bİ BİTİRELİM ASLINDA PLAKA OLSA ÇABUK BİTERDE YOK İŞDE [email protected]
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
99
csunlu' Alıntı:
dikkatli olun arkadaşlar bakın bugün hbrlerde yayınlandı.. genelge yayınlamış emniyet tüm polislere.. kasklı kasksız ne olursa olsun bütün motosikletleri çevirip ehliyet kontrol yapın.. bugün başlamış uygulama.. 3500 motosiklet çevirmişler %80'i ehliyetsiz çıkmış.. 600 ytl ceza, motoru alıyorlar ve mahkemeye çıkıyorsun.. dikkat edin.. af yok..

hay bın kunduz tamda havalar ısınıp gezmeye başlamıştım.geeeeeeelll mayıııss geeeeeell
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
csunlu' Alıntı:
dikkatli olun arkadaşlar bakın bugün hbrlerde yayınlandı.. genelge yayınlamış emniyet tüm polislere.. kasklı kasksız ne olursa olsun bütün motosikletleri çevirip ehliyet kontrol yapın.. bugün başlamış uygulama.. 3500 motosiklet çevirmişler %80'i ehliyetsiz çıkmış.. 600 ytl ceza, motoru alıyorlar ve mahkemeye çıkıyorsun.. dikkat edin.. af yok..

yandık desene. Cumartesi sınava gireceğim. ehliyet haziran ortasından önce gelmez. Bu sınavı kaçıran ehliyetsiz arkadaşlar yandılar demektir çünkü Temmuzda sınava girecekler ve ehliyetlerini almaları ağustos ortasını bulur. Yazı kaçıracaklar.Ben gece 22.00 den sonra çıkıyorum polis görene aşk olsun:queen:
o saatte polis sayısı gündüze göre baya bir azalıyor ve polislerin gece motorlulara baktığı bile yok. Rahat rahat geziyorum.
Ehliyetsiz arkadaşlar Temmuz sınavını kaçırmayın ve ehliyet alın mutlaka derim.
Böyle kaçak stresi ile işin tadı çıkmaz.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
beni de alın arkadaşlar listenize Adana da olsam da gençlerle kaynaşmak güzel kendimi genç hissediyorum. 1yıldır sl 150 kullanıcısıyım.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
tüzemen' Alıntı:
beni de alın arkadaşlar listenize Adana da olsam da gençlerle kaynaşmak güzel kendimi genç hissediyorum. 1yıldır sl 150 kullanıcısıyım.
selam
1 yıl sen bize göre uzun süredir kullanıyorsun.
Kaç km.desin ve sorunlar yaşıyormusun sende?
paylaşırsan seviniriz.
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
11
argat arkadaşım ben de bahçelievlerdeyim maxiden 100 m ileride ayrıca uefa kupasının oradada kanka var aynı sl150 yi kullanıyoruz ikimizin de işyeri levent tarafında yollarda rastlayabiliriz selamı eksik etmeyelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst