MT kadirli'den kozan dağlıcak gezisi

Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
08 nisan 2007 pazar günü Kadirli motor severler olarak en büyük katılımla
20 motor (100 cc' den-1000 cc''ye kadar) daglıcak gezimiz sag salim ve yagmura yakalanmadan tamamladık.

herzamanki gibi sülemişde buluştuk.







kozan'a girişte bizi Bmw 1150 ile trafik polisi arkadaş karşıladı (grupta motorlu trafikçi arkadaş sayesinde)
daha sonra resmi motoru bırakıp kendisinin motoruyla bize katıldı.



















Kozan barajı ve dagılcak'ta piknik,tanışma ve gezinin sonunda kozan şehir turu

ve kadirliye dönüş

katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
katılamayıpta bizi destekleyenlere de teşekkürler.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Kadirli MT güzel gezi yapmış. Kozan - Dağılcak güzel bir yer. Geçen sene bizde gitmiştik 1 - 2 defa. Beraber bir mangal yapalım inşallah.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Airman arkadaşım, güzel bir gezi yapmışsınız. Sülemiş'i görünce birkaç ay önce beraberce yaptığımız gezi geldi aklıma. Selamlar.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel bir gezi airman bekleriz sizi bu tarafa gelim gezelim Gaziantep MT den sevgilerle
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Makine,siyahlimuzin,naci63,mattet,aydemir
dostlarım sizleride misafir etmek, beraber gezi düzenlemek isteriz.
saglıcakla kalınız.
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
abi grubu büyütmüşsünüz iyice sen bizim yerımıze topluyorsun milleti yazın çok eyleneceğiz gibi sankiiii
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
airman abi bu gezilere biz de gelmek istiyoruzz sizinle olmak büyük bir şeref bizim için......
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
clawman (şu satanaist avatarı kaldır) ve seloyamaha inşallah bekleriz.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
abi şimdi resimlere baktım inan tüglerim ürperdi cok güzel bir gezi ellerinize saglık.haa bu arada grubu büyütüyoruz bu cok güzel.hepsi kadirlidenmi arkadasların ve neden osmanıye mt ye yazmıyorlar bizde tanısmıs olurduk...
kendine iyi bak ama bir daha kine daha cok resim olur insallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst