MT [İZMİR] Ya Bi Oturun Yaaa...!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yine kardeş kıyak yaptı, abisine yakıt takviyesi yapacakmış, valla insanın böyle kardeşi olması nekadar güzel bişee yaf..

evet arkdaşlar bizde geliyoruz akşam toplanma alanına... görüşmek üzr..:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
size iyi eğlenceler.ben ajan olarak R&R cilerle tanışmaya gideceğim.İşe yarayan elaman olursa transfer ederim.herkeze bol güneşler.
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi eğlenceler arkadaşlar.
finaller,sınavlar...
bu aralar ineklemek şart..:pale:
giden herkese iyi eğlenceleeeeeeeeeer :cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
saat 16:44 ses seda yokh bu da demekki ben gelemiyeceğim :( tam izin aldık bu seferde motorum bozuldu :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi eylenceler:p umarım herşey gönlünüzce olur.buarada ben sizlere teşekkür etmeyi unuttum :pr: MT İzmir teşekkürler:) Denizli ve Sivasa!da bekleriz MT İzmir tayfası kucak dolusu sevgiler:rendeer: en kısa zamanda görüşmek üzere...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar saat itibarıyle sanırım yola çıktınız ben gelemedim sınavlara çalışmam gerekio size ii eğlenceler
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
KARAKIZ' Alıntı:
arkadaşlar saat itibarıyle sanırım yola çıktınız ben gelemedim sınavlara çalışmam gerekio size ii eğlenceler
selam şimdi Kuvva ile görüştüm varmışlarrrr rakıya bile başlamışlar.bide gıcık verip duruyuolar balık ta varmış.şeytan diyo atla akşam uçagına bas git.:) :) :)
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
ne o sayın mt gurubu tabi ben artık aranıza gelemiyorum diye paso geziyonuz 23 gün sonra siteye giriyorum ve gezinizi ögreniyorum tabi gözden uzak olunca gönüldende uzak kalıyoruz telefonlada haber vermiyorsunuz artık.elbet birgün gene katılacagım aranıza o zaman hepinize soracagım bunun hesabını hadi gezin ben gelesiye kadar hepinize iyi eglenceler izmir mt sine gezmek yakışır zaten tekeriniz düz yolunuz acık olsun.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
44
bende topiği 01:54 itibariyle görüyorum başka zaman görüşmek umuduyla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst