Özgür kankaaaa valla ne desen haklısın ama napiim şu pronun bana sattığı motorola V3 varya tüm suçlu o kardeşim şarjı bitti yaw napiim

intikamını yanlız al sakın uyma sen bizim tayfaya madara olmayalım bu yaştan sonra :queen:
Bu arada BBRR barış evet kanka bu gurup marmarise gelen gurup gelemediler ama gönülleri bizimleudi bunu da hepsi dile getirdi bir dahaki marmarise eksiksiz hepsi katılacaklar emin olabilirsin gelememelerine çok üzüldüler sevinenler olsada şimdi murat abimin yani sevgili Kuvva Nın bir lafı geldi aklıma zaten çok tuttum ben bu lafı
KAŞIĞI NEREYE DALDIRIRSAN AĞZINA O GELİR :wiinkk:
:bestmt: İZMİR TAYFASI :rendeer: