MT İzmir Tayfası Arkadaşlar Pazar Günü Davetlimsiniz

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Ne gülüyorsunuz yaw? Adam resmen kazık attı bana.

Ben bunun intikamını alırım arkadaş....::evil:: ::angry2:: ::ranntign
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Ne olursun derin, intikamını hepimizin yanında al da bizde şahit olalım.Ömürsünüz valla siz çok yaşayı emiiii.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
walla bende inanılmaz eğlendimmm özgür abi güldemet ablanın dediği gibi intikamını bizim yanımızda alde bizde şahit olalımm:queen: :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bu hangi gruptu .....:p
marmarise gelecez deyipte gelmeyenlermi.....:cherry:
tatlısu motorcuları sizi.....
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Evet, gelemiyen desek daha iyi olur :pr: :)

tatlı su motorcuları mı ? onlarda kim ?:silent:

bizde öyle motocu arkadaş var mı? Var mı? Var mı Arkaadaşlarrrrrrr? :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ben tatlı su yu sevmem tuzlu su motorcusuyum kokmayayım diye:cherry: :cat: :rendeer: :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımm demek bu grupta herkes marmarise gitti ha :mrgreen:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
yaaaa...motorcunun kaç çeşidi var hııııııı....tatlısu motorcusu mu??? valla ben aynı zamanda denizciyimde...tuzlu suyu çok severim..Ayrıca motorcu yola çıktımı süprizlerle doludur..
sayın modum üzülme sen geleceğiz marmarise de..hele bi yaz gelsin dimi ya....
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
pazar günü foto. çeken arkadaşlar, foto.lar banyodan çıkmadımı hala?
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özgür kankaaaa valla ne desen haklısın ama napiim şu pronun bana sattığı motorola V3 varya tüm suçlu o kardeşim şarjı bitti yaw napiim :p intikamını yanlız al sakın uyma sen bizim tayfaya madara olmayalım bu yaştan sonra :queen:

Bu arada BBRR barış evet kanka bu gurup marmarise gelen gurup gelemediler ama gönülleri bizimleudi bunu da hepsi dile getirdi bir dahaki marmarise eksiksiz hepsi katılacaklar emin olabilirsin gelememelerine çok üzüldüler sevinenler olsada şimdi murat abimin yani sevgili Kuvva Nın bir lafı geldi aklıma zaten çok tuttum ben bu lafı

KAŞIĞI NEREYE DALDIRIRSAN AĞZINA O GELİR :wiinkk:


:bestmt: İZMİR TAYFASI :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
barış abi kesin gelecez marmarise....

busefer kesin diyoz.. egzost da sağlam artık. geçen sefer ben gelecektim ama makina arızalıydı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst