MT[İzmir] Salı Günü Tess'i Ziyarete Gidicez

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
tesss çok geçmiş olsun:rendeer: su testisi su yolunda kırılır diye diye sen kolunu kırdın:cherry: ama sen yine şanslısın merdivenlerden düştün beni küçükken koltuktan bir tane şişko kız kolumdan tuttu ve yere attı kolum 3 ay alçıda kaldı:cherry: ama bi yandanda iyi oldu okulda bana sataşının kafasına geçiriyordum kimse yaklaşamıyordu:cherry: :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
kusuruma bakma kardeşim daha şimdi öğrendim:cyclopsan nazara geldin nazara gecmiş olsun diyelim ve inşallah birdaha böyle bir duruma düşmezsin allah daha beterinden korusun .ayrıca herhangi bir ihtiyac olursa mesaj veya msn den ulaş ilaç doktor hastane fark yapmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. :pale:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
SELAM

Henüz izmir grubuyla tanışmak nasip olmasada, sen dahil sizden kimseyi göremeseemde çok üzldüm hgeçmiş olsun.. Umarım bir an önce sağlığına kavuşursun..
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
selam arkadaşım çok geçmiş olsun.bunu şükür demek lazım bence daha kötüsü olabilir .Adanadan istediğim birşey olursa ben burdayım.kendine dikkat et :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar teşekkür ederim hepinize varlığınız yeter :salut:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
nekadar sahsen tanısmasakda gecmısolsun tess

abı sana ulasamıyorum egeknn bugun mavisehirdeyiz beklıoruz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Tekrar geçmiş olsun.:rendeer: Sen hiç merak etme canın hiç sıkılmıycak, bizden de uzak kalmıycaksın. Hele şu küçük operasyonu geçir. Biraz dinlen. Toplantılara, gezilere gelmek iste yeter. Hallederiz

Biz (EgeKnn, Karakız ve Ben), sevgili arkadaşımıza cumartesi kısa bir ameliyat moral ziyateri yaptık :) Ağrıları olmasına rağmen yüzündeki gülümsemeyi hiç eksik etmiyordu. Kensine acil şifalar diliyoruz. İlk toplantıda alçını imzalarla doldurma dileğiyle...............:)

 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar şimdi aldığım bi habere göre tomrisi hastaneye yatırmışlar yarın ameliyata alacaklarmış:pale: cumartesiye kadar hastanede kalabilirmiş böle bi durumda ya hastaneye ziyarete gideceğiz yada ziyareti erteleyip eve çıktığı zaman gideceğiz bilgilerinize

arkadaşlar bu mesajı görün ve bişiler yazın ne yapacağız:silent:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
42
bence eve çıktığı zaman gidelim ziyaretine hem tess le rahat rahat muhabbet ederiz.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Tess,dualarımız seninle..her zaman yanındayız.moralini bozma..ameliyatdan sonra yanındayız..değerli ailenede selam ve saygılar.:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Bence önce "geliyoruz" deyip, sonra işimiz çıktı diyelim. Görür o zaman gününü...:mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
skyrider' Alıntı:
nekadar sahsen tanısmasakda gecmısolsun tess

abı sana ulasamıyorum egeknn bugun mavisehirdeyiz beklıoruz

Dostum öncelikle aramıza hoşgeldin.....:cat:

Bu yazını yeni okudum zaten hafta sonu foçadaydık başka bir zaman inşallah bundan sonra sıkça görüşürüz :wiinkk:

Toplantı ve gezilerde de aramızda olman dileğiyle
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amelyat olduğu hastaneye akşam gitmek olmaz bence de murat abinin dediği gibi topluca gitme işini evine döndüğünde yapalım kaldığı hastaneyi duyururuz ayrıca ziyaret etmek isteyen elbetteki gidebilir...
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
*******Arkadaşlar*******
Tess ziyareti bugün iptal anlaşılan.
Onun yerine Sacit ile Gülgüne kaza ziyaretine gidiyoruz 19:30 da atatürk stadı ile yeni garaj arası kartal durağı kartal kokoreççide buluşup gidiyoruz gelmek istiyenlerin bilgisine...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kokoreç te yicezmi?? :p
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar tess arkadaşımız buca devlet hastanesi ortopedi bölümünde yatıyo bilginizee...........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst