benim dönüş azcık hareketli olduuu
eve gireli 5 dakika oldu hemen siteye saldırdımmmmmm
ve rots başlamış resimleri eklemeyee
gelmeyenler çooook şey kaçırdılar
ömrü hayatımda bu kadar eğlenmedimmm
MECİTTTTT eline koluna emeğine sağlık organizasyon bi numaraydıı
mt manisa-izmir-balıkesir cozuttuuu
şampanyasından eşşeğine rokasından balığına kadar herşey vardıııı
ya arkadaşlar birde buraya 1000 tane foto yüklemek çoook zor olacaktırrr
elimizdeki fotoları ve videoları bi cd de birleştirsekk çoook güzel olurrr
geziye ait her pozda ayrı bi güzelllik var
aaaa birde ayrı bi topic açıp orada versek fotolarııı
zaten 18 sayfa olduuu topiccc
