MT İzmir - MT Manisa Çeşme gezisi ve tekne turu 26/27 MAYIS !

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
benim dönüş azcık hareketli olduuu
eve gireli 5 dakika oldu hemen siteye saldırdımmmmmm
ve rots başlamış resimleri eklemeyee

gelmeyenler çooook şey kaçırdılar
ömrü hayatımda bu kadar eğlenmedimmm
MECİTTTTT eline koluna emeğine sağlık organizasyon bi numaraydıı

mt manisa-izmir-balıkesir cozuttuuu
şampanyasından eşşeğine rokasından balığına kadar herşey vardıııı

ya arkadaşlar birde buraya 1000 tane foto yüklemek çoook zor olacaktırrr
elimizdeki fotoları ve videoları bi cd de birleştirsekk çoook güzel olurrr
geziye ait her pozda ayrı bi güzelllik var

aaaa birde ayrı bi topic açıp orada versek fotolarııı
zaten 18 sayfa olduuu topiccc:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
yaaa hanı rots bu kadarmı fotolar::miiz::

ablacım sana katılıyorum ayrı topic konusunda bu arada hepinize yürekten teşekkürlerimi sunuyorum harikaydı çok eglendım (kop kop::pulp::)

herkez süperdi ya gercekten 1 hafta beklemeye degdi::sefereee::thanks:

balıklar ise bambaska::159::
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Yaa ben boşuna mı debelendim buraya koycam diyee belifeless :cyclopsan

tamam tamam kızmaaa hemennnn
sonra foto beklerim sabaha kadar

bu arada arkadaşlar otobüse yetişicem diye kimseyle vedalaşamadııımm
üzgünümmmm
bi sonraki gezide en son ben ayrılıcammm mekandannnn

bu arada dondurmacıya ne zaman gittiniz bensizzzzz
5 dak ayrı kalmaya gelmiyor sizden
bi de kumrucu yapmışsınızzzz
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
Evet ya gezi mukemmel idi fotograflar inceden gelmeye basladı hadi hayırlısı:)
rk&balik superdi teknede
disco ise birbaska superdi (hic oturmadım yudumlama islemini bile ayakta yaptım:p)
Adalar essekler bir baska guseldi..
ya harbiden bekledigimize degdi yani.. ben bu kadar super geccegini tahmin etmiordum


YANIMIZDA BULUNAN HERKESE TESEKKURLER
SEVGILERIMLE...:rendeer:
MüdürLere ise bir baska minnettarım :queen:

Ya bu arada unuttum solemeyi
bende cok üzgünüm arkaDaslar Sedat Abimin acil bir işi cıktı ondan bizde apar topar gittik kimseyle vedalasamadan :(
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ohhhh yüzün bakalımm:salut:

Ahmette durmadan fotoğraf çekmiş anlaşılan.Onun fotoları beklemek lazım:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
Hahahaha sizler uyurken murat Abim dondurma veriyordu Bize
Servisi mukemmel yaptı
ellerine saglık dondurmada guseldi:queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
yaaa hanı rots bu kadarmı fotolar::miiz::

ablacım sana katılıyorum ayrı topic konusunda bu arada hepinize yürekten teşekkürlerimi sunuyorum harikaydı çok eglendım (kop kop::pulp::)

herkez süperdi ya gercekten 1 hafta beklemeye degdi::sefereee::thanks:

balıklar ise bambaska::159::

Yahu dur zaten gözlerim yanıyooor resimleri atasıya kadar şaşı oldum :)Yarında eklerim, elimde sağlam fotolar varrmış arkadaşlar bende bakarken farkettim sahiplerine ücreti mukabilinde verebilirm:) (lodos anladın sen onuu:))
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
saka bı yana fotolar için tesekkürler rots emegıne saglık:cat:

neyse ben kaçar artık yarın incelerim fotoları malumunuz vizelerim baslıyor görüşmek dilegiyle :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
HOPPPPPPPPPPPPP,,,"ROTS"..
BABA BNM o bedevi fotoğrafımı kaldır yahu...rezil olduk tüm motor camiasına.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
:salut::salut: çok gzl gezmişinizz helal olsunn manisa-izmir

manisalılarr birazda beni düşünseydınız ya :salut::salut:
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
sadicim sen nie gelmedin bakem...motor var altında geçte olsa atlayıp gelecektin [ Benim Gibi :p ama araba ile ]

Cesme Bizi konusuyooo :D
cok belli ettik ama kendimizi..
hele o gece:queen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
11
Cumartesi saat 15 de akhisar eski garajın önünde bekledim gelen olmadı acaba çıktılarmı deyip gazı manisaya doğru çevirdim nasılsa bix te yetişirim diye aklımdan geçirdim bix e vardığımda saat 14.45 idi ve kimseler yoktu bekleyelim birazdan gelirler dedim on dakika sonra öylebir yağmur başladıki anlatamam bende gelen olmadığı için manisadaki yiğenime sürpiriz bir misavirlik yaptım .malesef geziyue katılamadım iyi eylenmişsiniz nasip birdahaki sefere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst