[mt Izmir]ilk Yardım Toplantısı ( Gurme )18/04/2008

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ARKADAŞLAR ayvalık gezisi öncesinde gruptaki tüm arkadaşların isteği üzerine yapılması istenen hatırlatma maksatlı İLK YARDIM konulu toplantımızı inciraltı GURME restoran da yapıyoruz mekan ile görüşmeler yapıldı 9 eylül hastahanesinden acil yardım ünitesinden bir doktor arkadaş bizi bu konuda bilgilendirecek :rendeer: elinde bu konuda ( kaza,ilk yardım,sağlık,müdahale ) türü video su olanlar bizimle paylaşırsa sevinirim mekanda PC ve DVD mevcut dev ekran televizyonumuz ve projeksiyon cihazımız var

toplantı mekanı; gurme restoran ( inciraltı)
toplantı saati; 19 ve sonrası ( en geç 21 de eğitim başlar )
toplantıda eğitim süresi ana başlıklar halinde ve kısa tutulacaktır
toplantıda ilk çaylar grubun ikramı ikinci çaylar 2 katı fiyatadır :queen:
bu eğitimi almayan hiç kimsenin bu konuda CAHİL olduğu kimseye söylenmeyecektir :p
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
cuma gunu gorusmek uzere %99 ordayım bol katılımlı bı toplantı olur umarım yararlı konular konusulcak...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
elimizden gelen neyse yapılacak bu hepimiz için iyi bir çalışma olacak :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Katılırken eğlenilen, eğlenilirken öğrenilen bir toplantı olacak belli...:cat: Düşünülmesi çok çok güzel, tebrikler...

Şeytan diyor "Git ilkyardım öğren...":mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Cuma gorusmek uzere...


Katılırken eğlenilen, eğlenilirken öğrenilen bir toplantı olacak belli...:cat: Düşünülmesi çok çok güzel, tebrikler...

Şeytan diyor "Git ilkyardım öğren...":mrgreen:


sen askere gittin mi Olcan... bak kardesini askere aldılar:( forrapcan kimbilir simdi neler yapıyordur? sen saclarını dagıta dagıta gezedur...:p
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Size bol eğlenceli ve bol bilgili toplantılar ben malesefef gelemeyeceğim:pale:
O saatlerde istanbul yolunda direksiyon sallıyo olacağım anlıyacağınız istanbula gidiyorum artık gelince seminere katılırım inş.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Olcan, atla gel kardesim, ama seni Ayvalık gezisinde gorecegime emin gibibiseyim:) Sanki surpriz yapacakmıssın gibi geliyor da:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Çok harika bir toplantı olucak.. Bende ordayım kaçmaz.. ben şu videolar ile ilgili internette birşeyler bakayım belki bulurum :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
cuma 23 de ankaraya seferim var. ama bi süreliğine de olsa gelip katılacağım
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Hayırlısıyla bu hayırlı organizasyon gibi her hayırlı organizasyona hayırlarımı da katarak hayırlara vesile olmaya çalışacam..Ordayım inşallah:):):)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
İlk yardım videosu Hazırlıyorum şuanda.. inşallah istediğim gibi birşey olucak... ve daha sonra sitede de yayınyalacam.

Umarım işimize yarayacak birşey çıkıcak ortaya :cat:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
selam toplantınıza gelmek istiyorum ama taaaaaaaaaaaaa inciraltında zaten motorum yok dönüşüm zor olacak ama ayvalıga giderken yola cıkıp sizlere el sallarım.toplantılara ve gezilerinize daha önce katılmadıgım icin geziye gelemiyorum birdahaki geziye ve toplantılara katılmak umuduyla iyi eglenceler izmir mt.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
video hazır :cat: sürücü kursu eğitim setinden yararlanıcaz.. 50 dakikalık bir video ince ayrıntılarına kadar ilk yardım konusu işleniyor sadece..

yalnız siteye upload yapamıcam cunku 200 mb yani ancak rapid linki veririm indirmek isteyenler indirebilir...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
selam toplantınıza gelmek istiyorum ama taaaaaaaaaaaaa inciraltında zaten motorum yok dönüşüm zor olacak ama ayvalıga giderken yola cıkıp sizlere el sallarım.toplantılara ve gezilerinize daha önce katılmadıgım icin geziye gelemiyorum birdahaki geziye ve toplantılara katılmak umuduyla iyi eglenceler izmir mt.

okan abi neler diyorsun sen. Aşkolsun abicim:cat:

video hazır :cat: sürücü kursu eğitim setinden yararlanıcaz.. 50 dakikalık bir video ince ayrıntılarına kadar ilk yardım konusu işleniyor sadece..

yalnız siteye upload yapamıcam cunku 200 mb yani ancak rapid linki veririm indirmek isteyenler indirebilir...

vasco aferin sana. helal olsun. umarım güzel bir derleme olmuştur da arkadaşlarımız faydalanır.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
onları alıp buraya gelseydin wallace ne işin var oralarda toplantının çaylarını kim içecek şimdi adamlara 20 kişi geliriz kişi başı 2 çay içeriz ve bu hesaba göre 90 civarı çay tüketiriz demiştim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst