CartaL Ulleeyynn o mesajı yazan sen miydin...
dostum özür dilerim... tamam haklısın... ama her gezimizde birileri uyarı atıordu,

r: bira muhabbetini açıyordu çok kıl oluyorum böyle uyarılara... görende alkholog ( bilerek yazdım, arkeologlardan bağlantı kurarız biz genelde:mrgreen: ) zannetcek bizi..
neyse yapmayın beyler, yolda tek çizgiyi tuturmaya çalışanlardanız, bazıları var içmeden yan yan gidiyor, biz birtane içmişiz adam gibi gitmeye çalışıyoruz.. neyse herkes aynı niyeti paylaşıyor ama yorum katarak okudunmu yanlış anlaşılıyor... saygılar bizden CartaL :rendeer: