[MT- İzmir] Ayvalık Altınoluk Assos Gezisi Daveti

Gezi Hangi Tarihte olsun

  • 22-23 Temmuz 2006

    Oy: 8 42.1%
  • 29-30 Temmuz 2006

    Oy: 11 57.9%

  • Kullanılan toplam oy
    19
  • Anket kapatılmış .
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
bilirim bilmezmiyim muhteşem manzara mevcut

inşallah tarih 22-23 temmuz olur sizlere katılırım. Çünkü 15 - 30 temmuz arası izindeyim fakat 29'u yada 30'u direksiyon sınavı var malum ona dönmem gerekecek. Gönlüm sizlerle. Gelemezsem fotolara bakarım. ne yapayım :queen:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
camadan' Alıntı:
bilirim bilmezmiyim muhteşem manzara mevcut

inşallah tarih 22-23 temmuz olur sizlere katılırım. Çünkü 15 - 30 temmuz arası izindeyim fakat 29'u yada 30'u direksiyon sınavı var malum ona dönmem gerekecek. Gönlüm sizlerle. Gelemezsem fotolara bakarım. ne yapayım :queen:
Aslında video çekmeyide düşünmüyor değilim ama buraya koyabilirmiyiz o sorun var ama şu bir gerçek eğer sonuçlara göz attıysan şu anda durum eşit gibi görünüyor net kullanıcıları eşit sayıda tarihe oy vermişler bi de nete bağlanamayan arkadaşlar var ki onlarla toplantılarımızda kararlaştıracağız kesin tarihi ben burdan ya da sana özel mesaj atarak bildiririm:cat: direksiyon sınavı kötü olmuş yaw katılımın açısından ümidim 22-23 temmuz olmasını dilerim ama kendi oyumu 29-30 temmuza kullandım bilmiş ol:) :rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
video abicim koyarız yaw o sorun olmaz rapid falan kullanırız. yükleriz olur biter.

nete girebilmek için laptopuda götürüyorum tatile
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
ohoo sen işi iyice ilerletmişin yaw desene bu tatil senin için teknolocik bi tatil olacak:mrgreen: ee laptopta haklı bütün sezon çalıştı onunda tatile ihtiyacı var tabii :queen: :p :mrgreen: bakalım videoyu çekeyimde sonrasında aktarması döndermesi var bu işin izin sırasında onla uraşacam :bounce: becerebilirsem zaten kontak kurarız :)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
::thanks: ::xblink::
teşekkürler

ankete katılan arkadaşlar bi mesaj bırakalım yinede

Arkadaşlar şimdi baktımda 29-30 cular çoğunlukta gibi sanırım izmir'e beraber dönücez ama genede belli olmaz yarına kadar oy kullanalımda yarın belli olacak herşey :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
rüzgarınoglu' Alıntı:
Ohoo biz kalkacazzz taaa izmirlerden gelecez oralara senin işin olcak olmaz :p kabul edilmez bi izin al bi kaçamak yap ööle tatiline denk getirelim :wiinkk: sende katıl bize biliyosun demokrasilerde çare tükenmez :) iş yerini tarif edersen o zaman seni bulabiliriz
Bu arada anketi takip ediyorumda 29-30 cular aldı kafayı gidiyo sanırım son tarihi fotofinişte görecez :queen: Hadi arkadaşlar kalkındıralım şu geziyide bakın daha ilaveler yapacam pestiliniz çıkıcak körfezde gezmediğiniz yeri bıraktırmıcam size taa baba burnuna kadar (ilçe adı olarak BABAKALE ülkemizin en uç noktasıdır kendileri midilli adasına yüzerek geçersiniz:p )yolumuz var demedi demeyin

Malasef abicim ne zamandır işsizdim, izin alma ihtimalim yok gibi öğle tatilim felan da yok malesef ama diyorum ya ay sonuna kadar herşey olabilir mesela istifa edebilirim, :p görüşmek üzere. :cat:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
42
arkadaşlar altınoluk gezisi tarihi hakkında oylama kullanmıştım fakat 22 sinde izine çıkcam, izmir dışına gitmem gerektiği için aranızda olamıycam.
eğer bu gezi olursa aminim çok eğleneceksiniz, eğerkeze kazasız belasız günler.:cat:
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
Arkadaşlar ben 29-30 olarak oy kullandım ama 22-23 ü de birkaç gün önceden tam tarih belirlenirse (bu hafta olacak derseniz) olabilir....
Bu geziye katılmayı çok istiyorum (+1) i de ikna edersem(ki ikna edeceğim) görüşmek üzere
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
MT izmirin saygıdeğer üyeleri ve grup liderlerimiz görünen o ki katılım 29-30 temmuz da yoğunlaşmış ben o tarihe rezervasyon yaptırayımmı yoksa siz bana geleceğiniz tarihi bildirecekmisniz sevgilerle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya busitedeki diğer izmirli arkadaşlar nerede.mesela mod vardı izmirli o nerede onlar neden yazmıyor.kimler geliyor tam olarak motor hacimleri nasıl yola nasıl çıkılacak bunlar konuşuldumu....
 
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
90
Hocam niye Ören'e de uğramazsınız anlamam.Ören'de bi mola versenize.Yolunuzun üstü zaten.Hem Edremit'e hiç girmezsiniz.Burdan kestirmeden Akçay'a geçersiniz ordanda Hasan boğuldu'ya
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
gordon' Alıntı:
ya busitedeki diğer izmirli arkadaşlar nerede.mesela mod vardı izmirli o nerede onlar neden yazmıyor.kimler geliyor tam olarak motor hacimleri nasıl yola nasıl çıkılacak bunlar konuşuldumu....
Herkes internetten erişim sağlayamayabiliyor kimlerin nasıl davranacağı zaten haftalık toplantılarımızda görüşülüyor kaç kişinin gelip gelmeyeceği toplantılarda belli olur motor hacimlerine gelince belli bir sınırlama yok motoruna güvenen o kadar yola hem kendinin hem motorunun dayanacağını bilen tüm arkadaşlar geliyor :cat: toplantılarda herşey belli olacak bende haber bekliyorum zaten :rendeer:

superkartal' Alıntı:
Hocam niye Ören'e de uğramazsınız anlamam.Ören'de bi mola versenize.Yolunuzun üstü zaten.Hem Edremit'e hiç girmezsiniz.Burdan kestirmeden Akçay'a geçersiniz ordanda Hasan boğuldu'ya
dur yaw sesini çıkarma :p araya bi iki süpriz attık sende iki dakka duramadın :queen: örenden geçilecek zaten yolumuzun üstü üzme sen kendini gelişmeleri takip et:queen: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim demek istediğim o değildi.şimdi 600 cc lik makinesi olan arkadaşlarla 250 cclik makinesi olan yada 150 cc lik bir makine ile aynı hızdamı gidecek ben onu demek istemiştim.birde olaki yolda biri arıza yapacak olursa onu orada bırakıp hadi sen evinemi tarzında yaklaşacaksınız.
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
gordon' Alıntı:
benim demek istediğim o değildi.şimdi 600 cc lik makinesi olan arkadaşlarla 250 cclik makinesi olan yada 150 cc lik bir makine ile aynı hızdamı gidecek ben onu demek istemiştim.birde olaki yolda biri arıza yapacak olursa onu orada bırakıp hadi sen evinemi tarzında yaklaşacaksınız.

Mt İzmirde yeniyim ama bildiğim kadarıyla gezilerde 90 km/s hız geçilmiyor.
Ve grup içinde arıza yapan arkadaşı kesinlikle kimse bırakıp gitmez:cat:
 
Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
3
merhaba

Ben istanbulda bir ögretmenim. Çin malı cooper tarzı motorumla 24 ünde altınolukta olacagım. acaba size katılabilirmiyim .
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
aganinbo' Alıntı:
Ben istanbulda bir ögretmenim. Çin malı cooper tarzı motorumla 24 ünde altınolukta olacagım. acaba size katılabilirmiyim .
Gezimize herkes katılabilir bekleriz
Bu arda bu akşam toplantıda bana kesin sayıyı bildirirsenşz çok sevnirim altınoluk çoooooooookkkkkk güzel harika bir tatil yapıyorum çatlayında patlayın :queen: :queen: :queen: ama deniz rüzgardan dolayı kabarık bir şekilde va acaip dalgalı denize giremiyom:pr: :pr: :pr: kestane kebap acele cevap :queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
arkadaşlar 29-30 gibi olursa geziye katılıp ordanda o kadar gelmişken izmire sizlerle dönmeyi düşünüyorum istanbuldan kesin gelecek birileri olursa katılmayı düşünüyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst