[MT- İzmir] Ayvalık Altınoluk Assos Gezisi Daveti

Gezi Hangi Tarihte olsun

  • 22-23 Temmuz 2006

    Oy: 8 42.1%
  • 29-30 Temmuz 2006

    Oy: 11 57.9%

  • Kullanılan toplam oy
    19
  • Anket kapatılmış .
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
geçtiğimiz haftasonu bende oralardaydım,küçükkuyuya kadar gittik arkadaşlarla,eğer giderseniz size tek bir yer tavsiye edeceğim yüzmek için küçükkuyuya girişte mısırlı otel(sağda)e gelmeden sağa yol giriyor,oradan içeri girin ve mıhlı şelalesine gidin,görün,yüzün:cat:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rüzgarınoglu' Alıntı:
Gezimize herkes katılabilir bekleriz
Bu arda bu akşam toplantıda bana kesin sayıyı bildirirsenşz çok sevnirim altınoluk çoooooooookkkkkk güzel harika bir tatil yapıyorum çatlayında patlayın :queen: :queen: :queen: ama deniz rüzgardan dolayı kabarık bir şekilde va acaip dalgalı denize giremiyom:pr: :pr: :pr: kestane kebap acele cevap :queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Altınoluk 89 dan 95 e kadar güzeldi dostum:Dönemin jandarma komutanı olan zat'ın kızı ters çevrilmiş kayığın altında haşna_fişne yapana kadar.Sahilde herkesin birbirini tanıyıp saygı gösterdiği zamandı.Ve sahilinde ateş yakabildiğimiz zamandı o zaman.Şu anda bence kimsenin birbirini tınlamadığı özellikle kendini üst tabaka diye nitlendiren şahsiyetlerin bizi beğenmediği kıçkıça oturduğu bir ortam.Sen kibarca gaz çıkarsan dahi ortalığa sıçıp sıvayan ve üste çıkmaya çalışan ve de hiçbirşey olmamış gibi davrananların yeri.Eskiden (1988) baktığımda kaz dağını gördüğüm yer.Şimdiyse çarpık kentleşmenin olduğu yer.Chalet Chopin 'in bile bozulduğu yer(bülent ersoy'un villasını geçince,köyde)Orası küçükkuyu ya giderken sevgilimizle seviştiğimiz yerdi....ki;şu anda orada karaçarşaflı öcüler var.........maçan sıkarsa karşıdan öpücük at.Güzel tarafları da var tabii;...tansaş açıldı,migros var falan filan derken rekabet ortamında bakkallarda fiyatlar düştü.YALAN MI ;Tolga'cığım...........(bu arada o kız yakalndıktan sonra işler tersine döndü jandarmalar ahlak zabıtası kesilip her kayığın altına bakınca bizim de huzurumuz kaçmıştı)Neeeeeeeeeeeeerde eski set disco;neeeeeeeeeeeeeeerde akçam disco;Tolgacığım getir o günleri de sevelim bu günleri!!!!!!!!!!!!................
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
parvez' Alıntı:
Altınoluk 89 dan 95 e kadar güzeldi dostum:Dönemin jandarma komutanı olan zat'ın kızı ters çevrilmiş kayığın altında haşna_fişne yapana kadar.Sahilde herkesin birbirini tanıyıp saygı gösterdiği zamandı.Ve sahilinde ateş yakabildiğimiz zamandı o zaman.Şu anda bence kimsenin birbirini tınlamadığı özellikle kendini üst tabaka diye nitlendiren şahsiyetlerin bizi beğenmediği kıçkıça oturduğu bir ortam.Sen kibarca gaz çıkarsan dahi ortalığa sıçıp sıvayan ve üste çıkmaya çalışan ve de hiçbirşey olmamış gibi davrananların yeri.Eskiden (1988) baktığımda kaz dağını gördüğüm yer.Şimdiyse çarpık kentleşmenin olduğu yer.Chalet Chopin 'in bile bozulduğu yer(bülent ersoy'un villasını geçince,köyde)Orası küçükkuyu ya giderken sevgilimizle seviştiğimiz yerdi....ki;şu anda orada karaçarşaflı öcüler var.........maçan sıkarsa karşıdan öpücük at.Güzel tarafları da var tabii;...tansaş açıldı,migros var falan filan derken rekabet ortamında bakkallarda fiyatlar düştü.YALAN MI ;Tolga'cığım...........(bu arada o kız yakalndıktan sonra işler tersine döndü jandarmalar ahlak zabıtası kesilip her kayığın altına bakınca bizim de huzurumuz kaçmıştı)Neeeeeeeeeeeeerde eski set disco;neeeeeeeeeeeeeeerde akçam disco;Tolgacığım getir o günleri de sevelim bu günleri!!!!!!!!!!!!................
o eski günler geri gelmez ama nostalji yapar senin için bi kayığı ters çeviririz sahil kayık dolu ne de olsa :queen: :queen: :queen: ayrıca üst tabaka yok be olm burda kendini üst tabaka diye sayan aslında sigara tabakası bile olmucak insanlarla doldu burası sen dağları seyretmekten söz ediyoprsun ben okuluma zeytin ağaçları arasından giderdim :salut: arada bul o zeytin ağaçlarını hepsi betonlaşmış 3 oda 1 salon olmuşlar :pr: :pr: alicim kendine iyi bak bu arada toplantıda gündeme getirin sayı verin ben gerekli araştırmaları yapayım çattadanak çıkıp gelmeyinde organizasyon eksiliği olmasın soorada ben hay bööle oprganizasyona diye başlayan iltifatlar duymiimmm :queen: :queen: hepinizi öpüyorum kocaman sevgilerle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst