[MT-İZMİR] 7 Mart Cuma MAksat Toplaşmak Toplantısı

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
MT İzmir Maksat Toplaşmak Toplanmışken yeni üyelerle kaynaşmak toplantısını Bu hafta Tıkabasa cafe de gerçekleştiriyoruz. :wiinkk:

Not: Duyduğuma göre Forrapım Tuncerim Modum bu hafta gündüzcüymüş kanımca oda aramızda olacak çok heyecanlıyım :cherry:


Gün = 8 Mart Cuma
Toplantı Yeri = Tıkabasa Cafe / İnciraltı (Bahçelerarası)
Saat = İşten çıkan gelsin
Adres: balçova ağaçlı yol üzerinden gelirken kumrucu izzete paralel sokaktan girince (çifte kumruların karşı sokağı) 700-800 metre sonra, Go card'ı bilenler için aynı yol üzerinde 500metre ileride, Beyaz güle gelenler bilir o yol üzerinden gelecek olanlar için ise yine 800-900 mt içeride kalıyor.

Haritada ayrıntılı görmek isteyenler aşağıdaki linke tıklayabilirler.

http://www.wikimapia.org/#lat=38.40548&lon=27.043104&z=15&l=0&m=a&v=2

tkabasair0.jpg
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Evet,bir aksilik çıkmadığı sürece oradayım :) Biliyorum,heyecanlanmanız normal,ama inanın bende sizler gibi insanım,he biraz karizma kat sayım ve popülerliğim var ama bu heyecanlanmanız,ellerinizin titremesi,ellerinizin terleyip konuşamamanıza sebep değil :pArtık alışmış olmalısınız bana :p

Geyik bir yana..

Ayarlama için teşekkürler Tarık.

Cuma görüşmek üzere..

(Bu arada hazır mekan da yakınken bir go kart da gözükür bence,hazırlıklı olsun herkes::blusssh: )
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Evet,bir aksilik çıkmadığı sürece oradayım :) Biliyorum,heyecanlanmanız normal,ama inanın bende sizler gibi insanım,he biraz karizma kat sayım ve popülerliğim var ama bu heyecanlanmanız,ellerinizin titremesi,ellerinizin terleyip konuşamamanıza sebep değil :pArtık alışmış olmalısınız bana :p

Geyik bir yana..

Ayarlama için teşekkürler.

Cuma görüşmek üzere..

(Bu arada hazır mekan da yakınken bir go kart da gözükür bence,hazırlıklı olsun herkes::blusssh: )

Dakika 1 Gol 1 süprizdi o neden hemen go kartı katıyon neyse bakalım gecenin ilerleyen saatlerinde ne olur...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Neresi süpriz yav :p Grup belli,mutlaka bir atraksiyon olacak işte :) Bunun süprizlik bir tarafı yok ki :) Söyleyelim biz de,sonra vıy ben duymaadeem vıy been işitmedeem olmasın..Nakiditesini ona göre ayarlasın isteyenler..

Yoksa süprizden kastın,go kartlar senden mi :cyclopsan Hee bak pardon,bunu düşünememiştim..Şimdiden kesene bereket :mrgreen:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
baya uzakmış yav ben nasıl gelcem motor da yoq :S otobüsle gelcez artık :S

otobüsle nerde inmem lazım :S
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çomalak şimdide 17 de dönsün de görelim..... :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bence bu sefer 16 da dönecek :p
İşte aramızda aslında ne rekortmenler var da,imkanlar kısıtlı :queen: Almanya da,İsviçre de orada burada olsaydı şuan F1 de yarışıyordu :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
tarık bey merhaba, direk iş çıkışı gelsek orda karın doyurma amaçlı tost dışında bişeyler yapılıyormuydu...varsa bi menü resmi ekleyiver :)

yazlık kısmı açıldımı oranın yoksa şömine başındamı yine yerlerimiz..?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Her cuma olduğu gibi işten bi kaçamak yapıp gelmek lazım.. inşallah durumlar düşünceler uyarda orda olurum :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
tarık bey merhaba, direk iş çıkışı gelsek orda karın doyurma amaçlı tost dışında bişeyler yapılıyormuydu...varsa bi menü resmi ekleyiver :)

yazlık kısmı açıldımı oranın yoksa şömine başındamı yine yerlerimiz..?

Bu ne ya güzin ablaya sorar gibi yazmışsın kendimi bi garip hissettim var aykutcum hatta tost yapıyorlarmı bilmiyorum ama onun dışında herşey var sanırım :queen: dışardamı oturcaz sorusuna gelince en son pazar günü gezi dönüşü uğradığımızda içeride oturuluyordu ama bakarız duruma göre hava güzel olursa dışarıyada çıkarız herlade.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Bu ne ya güzin ablaya sorar gibi yazmışsın kendimi bi garip hissettim var aykutcum hatta tost yapıyorlarmı bilmiyorum ama onun dışında herşey var sanırım :queen: dışardamı oturcaz sorusuna gelince en son pazar günü gezi dönüşü uğradığımızda içeride oturuluyordu ama bakarız duruma göre hava güzel olursa dışarıyada çıkarız herlade.

ya geçen tıkabasa toplantısında tuncer ve fadıl bi kenara çekilmiş iştahla tost yiyorlardı tost var onu biliyorum...ızgarada adana ıvır zıvırda yapıyolardır herhalde...

neyse ben gelmiyecem zaten cuma:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bi melemen de ben yerim doğrusu..... Bak canım çekti.... ::dpac::::dpac::::dpac::::dpac::::dpac::
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ne alakaysa benımde canım ballı kaymak çekti :p bööle ekmeği bandıra bandıra :queen:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
bir aksilik olmazsa bende gelecegim.toplantı yeri biraz karışık gibi ama sora sora bagdat bulunur.görüşmek dilegiyle
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
1-forrap
2-alp tunay
3-tr tarık
4-ebuşş
5-çhatçhut
6-ak 47
7-kolpa
8-miss kolpa
9-böcek
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
11
bende gelmek istiyorum ama motorumu pazartesi günü ancak teslim alabileceğim sanırım :pale: biraz sıkıştırayım bakayım cuma halledebilirsem aranızdayım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst