[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Zardan olduğun için pek görememişiz seni.... Biraz kalınlaşırsan artık farkedilirsin....:p

Zarları farkedelim arkadaşlar...:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Zardan olduğun için pek görememişiz seni.... Biraz kalınlaşırsan artık farkedilirsin....:p

Zarları farkedelim arkadaşlar...:p

ehü ehü ehü çok mu düşündün la bunu. beğenmedim gözümden düştün senden daha iyi performans beklerdim:queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst