[MT İZMİR], 4 KASIM da Tek kişilik oyuna gidelim mi?

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Daha öncesinde mekanında toplantılar yaptığımız (inciraltı bahçelerarası-beyazgül) Mustafa kardeşimiz İzmir Kültür Merkezinde sahneye bir oyun koyuyor ve bizlerinde desteğini bekliyor.

Mustafa'nın anlattığına göre oyun ilk perdelerini izmirde açacak ve arkasından kapsamlı bir doğu turnesine çıkacaklar. ve çok güleceğimizi söyledi. Ben gitmek için gerekli ayarlamalarımı yaptım. Bir aksilik çıkmazsa ordayım.

Hep beraber oyunda görüşmek üzere.

Bilet fiyatları: tam 7.5 YTL öğrenci 5 YTL



İzmir Kültür Merkezi Atatürk Lisesinin içindedir. Fuar Lozan kapısının karşısından Atatürk Lisesine girişte hemen görünmektedir. Park yeri sorunu yoktur.

irtibat telefonları:0232 2468635 ve 0 536 9597615



 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
uygundur gülecek olduktan sonra mezarlığa bile giderim hele sen ısmarlıyorsan daha çok gülerim :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tamam..Sen ısmarlıyosan geliriz.......... Söz çok gülecem......:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
3ün 1'i :queen:

Keşke izmir'de olabilseydik :pale: Güzel bir oyun olacağına eminim :cat:
İzmir MT Grubunun, arkadaşımıza desteğini esirmeyeceğindende adım gibi eminim :cat:
Size iyi eğlenceler arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya ben gitsem mi gitmesem mi bilemedim. şimdi kaç kişiye ısmarlayacağım. Alp_tunay ve APV41 öğrenci onlar indirimli de chatkut koca adam neyse bakalım çaresine. sokakta tezgah açayım bari
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Yaaaa Murat saatini yazmamışsın ben verdiğim parayı hiç saymam zaten bana beleşe gelir:mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hmmm doğru ya saatini yazmamışım.
Oyun saat 20:00 da başlayacak.
gel abicim yeterki sen gel. ama bayramda gelir öperim elini misli misli alırım harçlığımı.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
4
Evet arkadaşlar desteginizi bekliyorum bu arada muratcım sana ve bütün M.T dostlarıma şimdiden teşekkürler,biletler cuma itibariyle İ.K.M gişesinde satışa başlıyor bilgilerinize sunarım sonra bilet bulamadım demeyin:mrgreen:,sonra kafanızı:pr: çarparsınız duvarlara sayğılarımla............
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Evet arkadaşlar biletler gişeden alınabilir. Bu arada bizim MT afişi de götürebilirsek sahneye asılacak. Güzel bir görüntü olacak.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
4
Muratçım ben sana cuma günü isteyen arkadaşlar içinbilet verebilirim,toplantıda almak isteyen olabilir,bu arada hemde M.T afişini almış olurum oyun günü erkenden orada olacagım için kimse gelmeden sponsorların flama ve bayraklarını dekore edeceğim
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
ya ben gitsem mi gitmesem mi bilemedim. şimdi kaç kişiye ısmarlayacağım. Alp_tunay ve APV41 öğrenci onlar indirimli de chatkut koca adam neyse bakalım çaresine. sokakta tezgah açayım bari

Murat abi bende öğrenciyim :queen: Ben git gide sevmeye başladım bu işi.Hayatım komple beleş olacak bu gidişle :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst