Yine bi 30 saatlik çalışmadan çıktım.:salut:
6 saat sontaki toplantıyı kaçırmamak için ;
4 çalar saat, 1 cep telefonu. 1sabit telefonu, 2 komşuyu, 1 mahalle bakkalını kurdum.

r:
Şimdi yatıyorum.Tek dileğim allah 6 saat koyun saydırmasın.:queen:
Arkadaşlar MT [İzmir]in demokratikliğine güvenerek; değişik,öğğğğ idare şekillerini çağrıştıran Rus ruleti oynayanları kınıyorum
ve benim oyunumu paylaşmak için açık davet veriyorum.
Haydi MT [İzmir] Moldovya ruleti oynamaya.:queen:
İddia ediyorum; biri kesin öldürürse ::exclaim:, diğeri kesin yaşatır ::friends: .
Ayrıca şu Tenten arkadaşın da satış ve pazarlamasını üstlendiği yaka kartı olayı varya,
yanlış kardeşlerim

r: tamamiyle yanlış

r:
İşte Bağdat'ta beklememin nedenlerinden biri daha :

ala::
Bende MT tarafından İstanbul fuarında verilmiş, hatta yakama takılmış ,orijinal yaka kartı var.::alkiis::
Her ikisini de getireyim, aradaki 7 farkı hep beraber sayalım:flower:
Herkes göğüs kartlarını assın işte farkın ası, asılıyo buuu....:cat:
(Tenten'e özel not: Şaka, valla şaka , bak yine bi destan yazma....

)
Sevgili, pek tabiki aynı zamanda sayın modum Kenan,
Yine sadece meraktan soruyorum.:silent:
Ayrıntılarını yazdığın toplantıda Sevilen var mı? yok mu?:silent:
Varsa neden? Yoksa kim içti?
Görüşmek üzere.....
::deliir:: ::deliir:: ::deliir:: ::stretche ::stretche ::stretche