- Katılım
- 15 Haz 2006
- Mesajlar
- 60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Walla bu çok iyi oldu be
en azından soğuk bira mevcut orada.Geçen sefer helak oldum ;bi teras ta nescafe bi de yan tarafa sıvışıp bira içmekten.:queen:En azından Bornova'da (arka fren iptal oldu dün de;yine yavaş yavaş ön frenle idare ederim:wiinkk