[mt Izmir] 21haziran Teras Kafe Toplantisi

Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Walla bu çok iyi oldu be:) en azından soğuk bira mevcut orada.Geçen sefer helak oldum ;bi teras ta nescafe bi de yan tarafa sıvışıp bira içmekten.:queen:En azından Bornova'da (arka fren iptal oldu dün de;yine yavaş yavaş ön frenle idare ederim:wiinkk:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantıda görüşmek üzere....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
karakız yer hakkında bilgi verirsen sevinirim:rendeer: nerden girersek daha rahat bulabiliriz:rendeer:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
01.26 AM son mesaj saati.. KARAKIZ'dan yani.. Daha doğrusu bu nickten.. Yarın sınavı olan ve bulunduğu yerde internet bağlantısı olmayan bir insan için ilginç bir saat..
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Aksam Saat 7 civari gaziemirden araba ile cıkış yapacağım. İsteyen arkadaşları ardçı olarak alabilirim. Telim Marko ve magico da var.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
egelim' Alıntı:
karakız yer hakkında bilgi verirsen sevinirim:rendeer: nerden girersek daha rahat bulabiliriz:rendeer:


bornova metro'nun ordan rahatlıkla girebilirsiniz. zaten yeşilköşk kampüsün bornova girişinden girince hemen sağda
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: Bira varmı bira:queen: varsa gelelim resim çektrelim:p

şaka size iyi toplantılar arkadaşlar:rendeer:
izmire selamlar:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
:queen: Bira varmı bira:queen: varsa gelelim resim çektrelim:p

şaka size iyi toplantılar arkadaşlar:rendeer:
izmire selamlar:rendeer:
Dostum senin yazıyı okudum canım çekti.Buz gibi köpük köpük şişe şişe ;mesaiye başlayayım bari:queen: Bi de senin yerine birkaç fırt çekeyim:queen: ofişşşşşşşşşşş,yağ gibi kayıyor....
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yani Bornovada olmasa olmaz dimi?
Sizi Bornova aşıklarııııııı
Neyse artık ben de gelmek istiorum ulaşım olayını halledelim de bi,
Akşama görüşmek üzereeeeeeee
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
arkadaşlar bazı kişisel işlerimden dolayı aranızda bulunamayacağım:pr: şimdiden herkesten özür diliyorum:salut: benim içinde eğlenin umarım toplantı umduğumdan daha eğlenceli geçer:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rüzgarınoglu' Alıntı:
arkadaşlar bazı kişisel işlerimden dolayı aranızda bulunamayacağım:pr: şimdiden herkesten özür diliyorum:salut: benim içinde eğlenin umarım toplantı umduğumdan daha eğlenceli geçer:rendeer:
Dostum ,gelemediğin için üzüldüm ama gözün arkada kalmasın;senin için de bi fırt çekerim:wiinkk:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arakadaşlar benim özelden msj attıklarım bana geri dönebilirmi mesajı gördüklerini anlayayım özleden msjlarınızı bekliyorum
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
parvez' Alıntı:
Dostum ,gelemediğin için üzüldüm ama gözün arkada kalmasın;senin için de bi fırt çekerim:wiinkk:
saol dostum:rendeer: benim içinde eğlenin orda tüm arkadaşlara sevgilerimle gelişmeleri siteden duyurursanız eğer takip edebilirim gönüller bir olsun içim kan ağlıyor:salut:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Biralar kesmedi beni. Daha da icmek istiyordum ama malum yol gaziemir e dogru olunca olamadı. Ben gaziemir de de bi kac firt iceriz dedim ama onu da yapamadim. evde su anda tek basima Tv karsisinda bira keyfi yapiyorum. Buyrun sizleride beklerim dicem ama gec oldu... Genede Yasasın EfEs PiLSeN , TuBoRG ve de dier bira markaları...
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TaRaLeS' Alıntı:
Biralar kesmedi beni. Daha da icmek istiyordum ama malum yol gaziemir e dogru olunca olamadı. Ben gaziemir de de bi kac firt iceriz dedim ama onu da yapamadim. evde su anda tek basima Tv karsisinda bira keyfi yapiyorum. Buyrun sizleride beklerim dicem ama gec oldu... Genede Yasasın EfEs PiLSeN , TuBoRG ve de dier bira markaları...
:queen: :queen: :cat: :cat: :queen: :cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Şafağı Kordon da izlemek bambaşka bişeymiş....
Şafak kardeşliğine teşekkürler.:rendeer:

Sevgili Karakız,
Bana pm attıysan gelmedi.:queen:
Haber vereyim dedim.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst