[MT İZMİR] 20 Temmuz Toplantısı İnciraltı Gurme deyiz

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
:queen: Abi ne geyik adamlarsınız yaa :queen:
Tüm güzel düşünceler için teşekkürler:rendeer: Akşam siteye bir uğrayın,herkesin seveceği bir başlık açıcam...:wiinkk: Mükemmel fiyatlara mükemmel işler :)
MT İzmir de organizasyonlar bitmezzzzzzzzzzzzzz :p Manisa sız olmazzzzzzz:)

Fotolar için teşekkürler wallace :)

gurmede çıtlattığın aqua planı benimde aklıma ilk gelen,
ama mt nin çoştukca coşan, manyak bi ivmeyle artan hızını düşünerek her an her şey olabilir bence,
aqua parkmı, yoksa süpriz bişeymi olacak diye meraklandım ve 1,5 saat oldu mesai biteli ben inat ettim süprizi öğrenmeden işden çıkmayacağım diye , fazla mesaimi senden alacağım tuncer ona göre , ::pcgum::

şimdi baktım sana konu açıyomuşsun kapıda bekliyom...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
gur20ny9.jpg


Ah Faysal abim hijyen olayına girip boneyi takmışsın ama göğüs kısmını ne yapacaz (önemli olan niyet arkadaşlar):) Ellerine sağlık...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bi nasip olmadı şu gurmede yemek yemek wallace ile karşılıklı yarışırcasına :queen:
yakında dostlar pek yakında MT sinema salonlarında :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst