- Katılım
- 31 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,646
:queen: Abi ne geyik adamlarsınız yaa :queen:
Tüm güzel düşünceler için teşekkürler:rendeer: Akşam siteye bir uğrayın,herkesin seveceği bir başlık açıcam...:wiinkk: Mükemmel fiyatlara mükemmel işler![]()
MT İzmir de organizasyonlar bitmezzzzzzzzzzzzzzManisa sız olmazzzzzzz
Fotolar için teşekkürler wallace![]()
gurmede çıtlattığın aqua planı benimde aklıma ilk gelen,
ama mt nin çoştukca coşan, manyak bi ivmeyle artan hızını düşünerek her an her şey olabilir bence,
aqua parkmı, yoksa süpriz bişeymi olacak diye meraklandım ve 1,5 saat oldu mesai biteli ben inat ettim süprizi öğrenmeden işden çıkmayacağım diye , fazla mesaimi senden alacağım tuncer ona göre , :
şimdi baktım sana konu açıyomuşsun kapıda bekliyom...
Son düzenleme: