[MT İzmir] 16.11.2007 Cuma Görsel Eğitim Toplantisi

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu arada resimler kayıp..... Unutuldu herhalde.......


Miss kolpa bu sefer unutturdun resimleri bize..........:cherry:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
miss kolpa çok yoğun bu aralar 8 lere kadar okuldaçalışıyor
laptopuda serviste ewden yükliyemiyor. bi kaçgün sabredin gari gelcek elbet.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
dscf0372ay7.jpg

dscf0371qt1.jpg

dscf0344hm6.jpg

dscf0369cu7.jpg

dscf0367wk0.jpg

dscf0340nd3.jpg

dscf0330xo3.jpg

dscf0327cp8.jpg

dscf0329au9.jpg

dscf0325ug8.jpg

dscf0321kn3.jpg

dscf0318ej7.jpg

dscf0331ut1.jpg
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
kolpa biraz geçte olsa emeyine sağlık güzel olmuş fotolar benim için ayrı bir hatırası var sağol :cat::rendeer:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
o gece senin motorda burcunun resmini çekmiştik msne koyalım diye
çok hoşuna gitti burcunun
istemeden gözmü yaptık acaba yaa:(
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotolar güzelmiş,geçte olsa görmek güzel :) Elinize sağlık..
Yalnız bu topicin pek ömrü kalmadı gibi,içime öyle doğdu :p (Anasayfada full İzmir MT var yav,ayıptır :p ).
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok faal bir grup olduğumuzu sanacaklar :paltı üstü haftada bir 20 ve üstü kişilik toplantı ve geziler düzenliyoruz :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
untitledscanned10bf9.jpg

hadi bilin bakalım bu kim?



untitledscanned11aa5.jpg

grubumzun ispanyol elemanı



untitledscanned12jq0.jpg

bu ikisi beni askere göndermeye niyetli başıma bişey gelirse bunlardan bilin.




untitledscanned13ea3.jpg

bizim böcek arkasına böcek fonu almış yeni farkettim.


untitledscanned14cu8.jpg





untitledscanned15yf4.jpg

bu da grubun çirkin fıstıkçıbaşısı




untitledscanned16rv2.jpg

kolunda yine bir fıstık vardı ama photoshopla çıkarttım ordan topic yürümesin diye.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok onun maske takmasına gerek yok yeterince ugly zaten.

bi de bu fotograf var dikkat ettiniz mi? bizim böcük prenses arkasına da böcek levhası almış. görünce inanamadım. photoshop falan değildir tamamen gerçek ve tesadüf.


untitledscanned13ea3.jpg
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
yok onun maske takmasına gerek yok yeterince ugly zaten.

bi de bu fotograf var dikkat ettiniz mi? bizim böcük prenses arkasına da böcek levhası almış. görünce inanamadım. photoshop falan değildir tamamen gerçek ve tesadüf.


untitledscanned13ea3.jpg

Açıkla artık fotoğraftaki kim :silent: Tr_Tarık mı:silent: Böcük prodiksiyon sunar :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
resimdeki kişide hafiften bir ZZR 250 bakışı sezdim ben :mrgreen:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
yok onun maske takmasına gerek yok yeterince ugly zaten.

bi de bu fotograf var dikkat ettiniz mi? bizim böcük prenses arkasına da böcek levhası almış. görünce inanamadım. photoshop falan değildir tamamen gerçek ve tesadüf.


untitledscanned13ea3.jpg

işte marka olmak böyle bi şey :queen:
beni sizler var ettiniz , teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O kadar fotoda yokum arkadaş....Çıkçkı çık.....:pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst