Teşekkürler wallece,ellerine sağlık..Canım arkadaşlarım,harika bir akşam yemeği oldu..sohbetler gülüşmeler..:rendeer: hepinize ayrı ayrı geldiğiniz için teşekkürlerimi bir borç bilirim.
Kenancım,sana iyi yolculuklar..seni özleyeceğiz ve bekliyor olacağız.Tabi ki Onurcuğum senide özleyeceğiz..neşeli tatiller diliyorum.:rendeer: