[MT.İZMİR]11.05.2007 (erhan'ımızı yad ediyoruz) TOPLANTISI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Bu akşam ben de Yasemin Kafe de olamıyacağım.
ve bunun kimseyle de alakası olması gerekmiyor.
Yanlızca MT [İzmir] üyesi olarak, bir şeyler yazıp çizerken biraz daha dikkatli olunması taraftarıyım.
Kabalaşmadan da tartışılabilmeliyiz. Aynı fikirleri paylaşamıyabiliriz. Ancak her fikre saygılı olmalıyız. Begenmediğimiz söylemleri tabiki dile getirmeliyiz. rahatsızlığımızı da. Ancak bunu yaparken alevlenmek yerine salimen düşünmeli ve saygı çerçevesini aşmamalıyız. Konu ne olursa olsun.

Sevgili Barışçığım,
Bu sayfada bir yanılgın olduğu kanaatindeyim.
Bu sayfada şu ana kadar yazı yazmış olan arkadaşlardan biz artık MT'de değiliz
Diyen birinin yazısını okumadım.
O yüzden senden fazla burada olmaları bence bir tezat değil.
Sen sitenin birçok yönü ile ilgilenmek zorundayken onların sadece İzmir sayfalarında olması gayet tabii birşey.
Toplantıya katılma konusunda çok haklısın dediğin gibi bakarsın gelenler sarmıyo gitmezsin hatta yazmassın bile.
Ancak olayda provakasyon???? Bence çok iddialı bir kelime.
Konudan yeni haberim oldu biraz önce muratı gördüm. İnanıyorum ki o da söylemek istediğinin dışında bir şeyler yazmış. Düzelteceğini söyledi.
Bizim gibi yaşı biryerlere gelmiş olanlara da yakışan budur.
İzmir de anlaşılmayan kaynıyan kan. Biraz deli akıyor kanlar hepiciği bu.
Yoksa temelde herkesin aklı kalbi ve vijdanı motorculardan yana.
Bakma sen izmirin görüntüsüne, gerektiğinde bir yumruk olmayı hem bilir hem becerebiliriz.
Saygılarımla.
Marko
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
27
amacım kesinlikle böyle bir gerginlik yaratmak degildi.. sadece erhan icin elimizden geleni yapıyoruz benimle irtibata gecin yazını yanlıs yorumlayıp belkide dusunmeden sızı öfkelendirecek bir noktaya getirdim olayı.. öncelikle wallace dan özur dilerım.. bu kadar buyuk bir tepki verdiniz cunku inanın beni yanlıs anladınız ben sadece katılımın az olmasına ve belkide bir seylerın yazılmamasına uzuldum ama kimseyi yargılamak hakkında degilim ve bununda farkındayım.. cok gereksiz bir sekilde cok ters bir noktaya geldi olay.. erhanla benim iki muhabbetim vardı belkide sizlerin bes.. bana soylemıssınız bunu haklısınızda.. ama ben uzuluyorum sadece bır cumleme bu kadar buyuk bir tepkı.. cunku dusununce belkıde yarın bu tartısmaları bu yazıları yazanlar ben yada sızler yasamıyor olabılırız ... o yuzden aslında dile getirilmesede bir "siz" "biz" durumu var.. bunu hisettigim halde inkar etmiycem.. bu acımız ortaktı, hepimiz uzulduk, belkıde bu acı bizi tartısmak yerine daha toplayıcı bir noktaya getirebilirdi.. kendi hatamı kabul ediyorum ve bu topige girip uzulen tum kısılerden ozur dılıyorum.. forrap, sule, murat abi ve dıger kısıler....
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
toplantıya katılan,
tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
saygılarımla,

sevgili başak,
özür dilemesi gereken sen olmadığın halde özür dilemen büyük bir erdemlik.
teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
ne o şule ayağına diken mi battı
yoksa avukatlığamı başladın
ha doğru sende de yara çokkkkkk....

Konuştuğun kişi bir bayan abi,sende yara çok felan hiç hoş değil.Hoş olmamakla beraber hakaret niteliği taşıyan bir cümle olmuş.Böyle bir şey söylemeye kimsenin hakkı yok.

(yarası olan gocunur misali) ayrıca mesajında değiştirme yapmışsın biraz daha saldırgan olmuşsun, üye olduğun diğer sitelerde böyle pravakötörlük
yapamıyorsun pardon yaptırmazlar diyecektim, gücün burayamı yetiyor
sen gelde seninle şöyle başbaşa erkek erkeğe bir görüşelim. kardeşim
lütfen bu siteyi kirletmeyelim.
saygılarımla,

MT motosiklet sitelerinin en büyüğüdür.Bunu çeşitli istatisliklerde görebilirsiniz.Başka sitelerde yapılmasına izin verilmeyen bir şeye burada asıl izin verilmez.
"Provakatörlük yapmak" la birini suçlamak çok ağır bir ithamdır.Böyle bir iddianız varsa ve amaç yazdığınız gibi "bu siteyi kirletmemek" ise,bunu biz MT Yönetimi ne bildirebilirsiniz.Gerekli incelemeler yapılır,ne gerekiyorsa sonrasında Yönetim tarafından yapılır.Yönetim haricinde buna kimse karar veremez,kimsenin böyle bir yargıya varıp,bunu sağda solda yazmaya hakkı yoktur.
İnsanlar başkaları yüzünden farklı sitelere gitmiş olabilirler,önemli olan bu kişilerin bu sitelere gitmesine sebep veren problemi ortadan kaldırmaktır.Kalbi,gönlü bizimle olan herkes bizimledir...
Problemi değilde problemin sonucunda oluşan durumu değerlendirmek,ileri ki yaşanacak sorunlara kucak açmaktan öte gidemez.
Önce iğneyi kendinize batıracaksınız ki çuvaldızı başkasına batırma hakkını elde edesiniz.

Bu başlık amacını aşmıştır.
Başlıkta hakarete varan yazışmalardan kaynaklı gerekenler yapılmış,gereken yerlere uyarılar verilmiştir.
Tekrar böyle bir problem olması dahilinde yaptırımların en büyüğünü uygulamaya kadar gidebileceğimizi belirtmek isterim.
Saygılar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst