- Katılım
- 30 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,050
Bu akşam ben de Yasemin Kafe de olamıyacağım.
ve bunun kimseyle de alakası olması gerekmiyor.
Yanlızca MT [İzmir] üyesi olarak, bir şeyler yazıp çizerken biraz daha dikkatli olunması taraftarıyım.
Kabalaşmadan da tartışılabilmeliyiz. Aynı fikirleri paylaşamıyabiliriz. Ancak her fikre saygılı olmalıyız. Begenmediğimiz söylemleri tabiki dile getirmeliyiz. rahatsızlığımızı da. Ancak bunu yaparken alevlenmek yerine salimen düşünmeli ve saygı çerçevesini aşmamalıyız. Konu ne olursa olsun.
Sevgili Barışçığım,
Bu sayfada bir yanılgın olduğu kanaatindeyim.
Bu sayfada şu ana kadar yazı yazmış olan arkadaşlardan biz artık MT'de değiliz
Diyen birinin yazısını okumadım.
O yüzden senden fazla burada olmaları bence bir tezat değil.
Sen sitenin birçok yönü ile ilgilenmek zorundayken onların sadece İzmir sayfalarında olması gayet tabii birşey.
Toplantıya katılma konusunda çok haklısın dediğin gibi bakarsın gelenler sarmıyo gitmezsin hatta yazmassın bile.
Ancak olayda provakasyon???? Bence çok iddialı bir kelime.
Konudan yeni haberim oldu biraz önce muratı gördüm. İnanıyorum ki o da söylemek istediğinin dışında bir şeyler yazmış. Düzelteceğini söyledi.
Bizim gibi yaşı biryerlere gelmiş olanlara da yakışan budur.
İzmir de anlaşılmayan kaynıyan kan. Biraz deli akıyor kanlar hepiciği bu.
Yoksa temelde herkesin aklı kalbi ve vijdanı motorculardan yana.
Bakma sen izmirin görüntüsüne, gerektiğinde bir yumruk olmayı hem bilir hem becerebiliriz.
Saygılarımla.
Marko
ve bunun kimseyle de alakası olması gerekmiyor.
Yanlızca MT [İzmir] üyesi olarak, bir şeyler yazıp çizerken biraz daha dikkatli olunması taraftarıyım.
Kabalaşmadan da tartışılabilmeliyiz. Aynı fikirleri paylaşamıyabiliriz. Ancak her fikre saygılı olmalıyız. Begenmediğimiz söylemleri tabiki dile getirmeliyiz. rahatsızlığımızı da. Ancak bunu yaparken alevlenmek yerine salimen düşünmeli ve saygı çerçevesini aşmamalıyız. Konu ne olursa olsun.
Sevgili Barışçığım,
Bu sayfada bir yanılgın olduğu kanaatindeyim.
Bu sayfada şu ana kadar yazı yazmış olan arkadaşlardan biz artık MT'de değiliz
Diyen birinin yazısını okumadım.
O yüzden senden fazla burada olmaları bence bir tezat değil.
Sen sitenin birçok yönü ile ilgilenmek zorundayken onların sadece İzmir sayfalarında olması gayet tabii birşey.
Toplantıya katılma konusunda çok haklısın dediğin gibi bakarsın gelenler sarmıyo gitmezsin hatta yazmassın bile.
Ancak olayda provakasyon???? Bence çok iddialı bir kelime.
Konudan yeni haberim oldu biraz önce muratı gördüm. İnanıyorum ki o da söylemek istediğinin dışında bir şeyler yazmış. Düzelteceğini söyledi.
Bizim gibi yaşı biryerlere gelmiş olanlara da yakışan budur.
İzmir de anlaşılmayan kaynıyan kan. Biraz deli akıyor kanlar hepiciği bu.
Yoksa temelde herkesin aklı kalbi ve vijdanı motorculardan yana.
Bakma sen izmirin görüntüsüne, gerektiğinde bir yumruk olmayı hem bilir hem becerebiliriz.
Saygılarımla.
Marko