MT [ izmir ] 10 Ağustos EKO da toplanıyoruz

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
burak çıkış saatim uyarsa haberleşiriz bende alabilirim seni
hashmet; gelirken iki kova biri deterjanlı biri temiz sulu, iki sünger ve bir kaç tanede kurulama bezi getirmen lazım. böyle geleyim ne iş olsa yaparım diyenlere motor yıkattırıyorlar ekoda:queen: :queen: :queen:

ya bu arada okram izmir, deniz demişsinde bide kızları vardır izmirin onlar nerdeee:queen: :queen: :queen:
ben hem izmiri, hem denizi hemde kızlarını seviyorum
ne demiş şair
izmirin denizi kız,
kızı deniz,
sokakları ise hem deniz hem kız kokar
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
Egeknn beyefendi millete öyle eldiven,dizlik,bandana dağıtıyorsun oh oh maşallah...:p Bende burdanmı gelsem acaba...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüh! Ben şimdi gördüm mesajı (saat 22:39)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
evet eko dan yeni geldim..... sağ olsun egelim aldı bizi bornova dan parvez abi nicikini PERVAz olarak değiştirecekmiş :queen: artık PERVAZ ABİ DİYECEM.... bu arada biralara dikkat et pervaz abi :cherry:
MURAT ABİ(wallece) noldu :silent: görüşemedik senle ya :salut:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
gelen herkese çok teşekkürler :rendeer: bundan sonra tek bira içmem hayatta çünkü bi tane içince ne yaptığımı ben bile bilmiyorum ama iki tane içince kendime geliyom dengesiz bi bünyem var neyse sağ salim eve geldim:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst