MT [İzmir] 02.03.2007 Çanakkale Ziyareti Toplantısı

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
arkadaslar lutfen biri bana toplanti da alinan karari burdan yada ozelden yazabilir mi?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar şuan ç.deyim ist fuara gidiyorum akşam burda konaklıcam yarın şehitliğe gidicem .şimdi ç.kale mt ile beraberim son olarak buraya yapacağınız gezi hakkında burdaki son durumları öğrenmek isterseniz yardımcı olmaya çalışırım .0542 7624303 .19.45 e kadar netteyim, [email protected] 20.00 den sn cepten haberlşebiliriz sevgiler,selamlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
özür dilerim arkadaşlar toplantıya gelemedim.çünkü muhatap olacağım kişinin toplantıya gelmeyeceği haberini aldım.sizleri üzmek istemem dostlarım.evet belki buraya bu sert çıkışımı yazmam belki doğru olmadı ama kusura bakmayın kendimi tutamadım.hepinizden özür dilerim,saygılar...
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
özür dilerim arkadaşlar toplantıya gelemedim.çünkü muhatap olacağım kişinin toplantıya gelmeyeceği haberini aldım.sizleri üzmek istemem dostlarım.evet belki buraya bu sert çıkışımı yazmam belki doğru olmadı ama kusura bakmayın kendimi tutamadım.hepinizden özür dilerim,saygılar...

sevgili erhancım,
seni ve duygularını çok iyi anlıyorum, keşke gelseydin seni çok özlemiştik
konu hakkında konuşmamız iyi olur.
sağlıcakla kal.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
erhan kardeşimissin wesselam :)

sende benim abimsin vesselam serkan abiiiiim:mrgreen:

sevgili erhancım,
seni ve duygularını çok iyi anlıyorum, keşke gelseydin seni çok özlemiştik
konu hakkında konuşmamız iyi olur.
sağlıcakla kal.

bende seni ve güldemet ablayı çok özledim murat abim hepinize bol selamlar seviyorum sizleri en kısa zamanda görüşmek ümidiyle hepinizi selamlıyorum!!!
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst