özür dilerim arkadaşlar toplantıya gelemedim.çünkü muhatap olacağım kişinin toplantıya gelmeyeceği haberini aldım.sizleri üzmek istemem dostlarım.evet belki buraya bu sert çıkışımı yazmam belki doğru olmadı ama kusura bakmayın kendimi tutamadım.hepinizden özür dilerim,saygılar...
erhan kardeşimissin wesselam![]()
sevgili erhancım,
seni ve duygularını çok iyi anlıyorum, keşke gelseydin seni çok özlemiştik
konu hakkında konuşmamız iyi olur.
sağlıcakla kal.