[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 18 Şubat 11 Cuma

Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
niye yahu,nazarlık dediğiniz şu mavi boncuklardan değilmi,altınmı dağıtıcazki masraflı olsun :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
yalnız benim motora mavi boncuk uymaz :)
gv 650 kullanıcı arkadaşlara yakışır ama :)
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
hava actı güneşli her cuma oldugu gibi.. :cat: aksam olsada pideleri mideye indirsek
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Dün akşamda hava iyi diye karşıya motorla geçtim,gece dönüşte yağmuru yeyince hee dedim,ne de olsa kış :)

akşamına az kaldı,şirketten çıkınca bir işim var halledip ordan direk mekana geçmeyi planlıyorum.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
hala iş...
bu yakın buluşma kaçtı...
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
guzel bir toplantiyi geride birktik gelemiyen arkadaslarin kulaklarini cinlatik sonra maltepe sahil
de cayda iyi gitti haftaya kadar mekani halledip mekanda toplanacagiz kismetse artik gelemeyenler kendini fazla ozletmesinler
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İşte, birşeyi kaçırdım diye hissediyordum. Sahile yine gidelim, noolur. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst