- Katılım
- 5 May 2009
- Mesajlar
- 1,123
Bu hafta nazarlık mı dağıtsak![]()
Masraflı olur be... Kalabalığız da biraz afedersin :mrgreen:
Bu hafta nazarlık mı dağıtsak![]()
niye yahu,nazarlık dediğiniz şu mavi boncuklardan değilmi,altınmı dağıtıcazki masraflı olsun![]()
hava actı güneşli her cuma oldugu gibi.. :cat: aksam olsada pideleri mideye indirsek
hala iş...
bu yakın buluşma kaçtı...
hala iş...
bu yakın buluşma kaçtı...
hala iş...
bu yakın buluşma kaçtı...