[MT - İstanbul] 30 Agustos Zafer Bayrami

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EVET ARKADAŞLAR BAKIRKÖY VE CİVAR KÖYLERDEN GELEN YOGUN İSTEK ÜZERİNE YARIN AKŞAM İÇİN BİŞEYLER YAPALIM DEDİK

BULUŞMA YERİMİZ:
E-5 ÜZERİ BAKIRKÖY İNCİRLİ BOYNER ÖNÜ SAAT 19.30 - 20.00 ARASI TOPLANIYORUZ
BLACAT CİHAN ARKADAŞIMIZINDA DOGUM GÜNÜ.



30 AGUSTOS ZAFER BAYRAMI DOLAYISIYLA YAPILACAK MİNİK İST. TURU VE GÜZERGAHIMIZ.

E5 den topkapı fındıkzade (Vatan kapalı olabilir) aksaray unkapanı taksimDE (3 TUR) dolmabahçe eminönü sahilden hipodrumun önünden merter ve cihan arkadaşımızın dogum gününün yapılacagı mekana gidiş


ÖNEMLİ NOT:
TÜRK BAYRAKLARIMIZI UNUTMUYORUZ.


EGEMİZİN İNCİSİ İZMİR (MT) SAYGILAR SANIRIM EŞ ZAMANLI BİR BULUŞMA OLACAK AYNI TARİH VE AYNI SAATLERDE ...
30 AGUSTOS ZAFER BAYRAMINIZI ŞİMDİDEN KUTLUYORUM






*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ alt köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: crato **************
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi yarın çok güsel olucak beee... :cat:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selam, blacat kardeşim nice yaşlara inşallah. hepinizin gözlerinden öperim...Reha SOYSAL
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
gökselcan senin bayrağa ihtiyacın yok yarın,mont kırmızı,motor kırmızı:queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Dostum bir bakayım yarınki duruma göre en olmadı önce birine gider sonra öbürüne giderim, arada da size uğrarım :p Nese verices artık bir ayar.

Gece saat 4:30 da uyumaya giderken gordum 3-5 kişi oynuyordu hiç vakit kaybetmeden atladım elemanların üstüne.
Sorma warya manyak bir ortam vardı içerde gece saat 4:30 da uzun eşşek oynayan eşşek kadar heriflerin toplandığı acaip eğlenceli bir ortam. Süperdi falla süper.
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
83
gökselciğim yaz beni de + 1
biz kendi işimize bakalım .varmı başka guruplarda böyle bir bütünleşme .böyle bir kaynaşma , KISKANANLAR ÇATLASIN
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gökselciğim yaz beni de + 1
biz kendi işimize bakalım .varmı başka guruplarda böyle bir bütünleşme .böyle bir kaynaşma , KISKANANLAR ÇATLASIN
tamam +1 ????
senemdemi geliyor ?
listeden vaz geçiyorum cihan dogum günü topiginde yapıyor :cat: :cat:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
83
bakacağız aslında onun gelp gelmemesi kesin değil .ihtimal dahilinde
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
ii hadi bakalım güzel bişey olsun kalabalık da olsun.
ben gelemiycem zira çalışıyorum.tam gün mesai. iş çıkışı da gelmeye kalksam çok geç olur.
bu arada stress sıkıntı felan yapmayın yaaa:rendeer:
crato işini yapmış sonuçta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak kızdırmayın beni kapattırmayın siteyi:pr: :pr: :queen:
eeee yokkki, sevgilimizin sitesi kafamıza göre açtıralım kapattıralım oynayalım fazere binelim :) :)

bakacağız aslında onun gelp gelmemesi kesin değil .ihtimal dahilinde
gelsin gelsin artık bi görsün oda kimlerle dolaşıyosun napıyosun ögrensin
seneeeeeeem yarın gel bekliyorum belki motora bindiririm seni:wiinkk: :wiinkk:
belkide minik bir havhav bulurum sana bellimi olur:wiinkk:

ii hadi bakalım güzel bişey olsun kalabalık da olsun.
ben gelemiycem zira çalışıyorum.tam gün mesai. iş çıkışı da gelmeye kalksam çok geç olur.
bu arada stress sıkıntı felan yapmayın yaaa:rendeer:
crato işini yapmış sonuçta.
eyvallah abi kalabalık olucaz gelebilirsen bekleriz
bu arada imzan süper aslında tam benlik :) :) :) hep aynı nakarata maruz kalıyoruz:)
RELAX ım (şimdilik)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
doğum günü çocuğu nerelerde...:mrgreen:
yarın akşam süper olacak...:cat:
kıskananlar çatlasın...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzaktan okuma pozisyonunda :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogan şahıs alır galiba yoksa bizmi yaptırsak?
gerçi çukulatalı olsun diyede uyardım ama:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiçbir zaman doğum günüm ulusal olarak kutlanamayacak:salut:
senenin 365 günü herkesin dogdugu güne denk müthiş olaylar var tarihimizde
araştır derim.
hem cbr den hem fazerden vazgeçtin monster istiyorsun heee
yav istenmicek gibide degil hele siyahı boga gibi:):):)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
ya bir gün yeşilköy sahilinde bir buluşma ayarlarsanız mutlaka gelmek isterim yeşilköyde oturuyorumda..ama şu an için acayip yeni olduğumdan nebir motosiklet konvoyuna katılabilecek cesaretim nede tecrübem var.Buluşmalarınıza çok gelmek istiyorum valla artık nezaman nasip olursa:) buarada doğum günü olanlarında doğumgünü kutlu olsun şimdiden:)Yarın herkese iyi eğlenceler dilerim!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst