[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
vaay demek öyle....gazı bittiyse motorun benzinciye hadi hadi yürü.....biraz zaman geçsin vs bomba gibi içeriği ile yeni bir organizasyon mt ailesini bekliyor olacak...teşekkürler head yıkama yağlama için...poster olmaktan da kurtardığın için...allahtan boyun uzundu...bilmeyenler için söyliyeyim;dreksiyon sınavında headle karşılaştık.sonra ben onu bekledim o bni sonra hadi gel eve götüreyim seni dedim gerçi o kendi kendini götürdü..o sırada yer tenis sağalarının döşemesi gibi bi şekilde döşenmiş (trafik ışıklarında oluyor yeni bir uygulama muhakkak.yavaşlamalar için) yerde bi arabanın bizim şeride geçmesiyle ARALINDA ben aradan geçerim düşüncesi ile zor durduk yani ARAL aradan geçemedi :) ben ayakarımı yere koydum aral ayağa kalktı motorda öle durduk.neyse işe öyle bir şey atlattık...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tenis sahalarına döşenen şey hayatımda en sevmediğim döşemedir :)
tartan deniyo o salak döşemeye..
trafikte ne işi varsa o döşemenin...
allahtan yavaş gidiyodum:) iyi yırttık.
biraz fazla yıkadım yağladım ayrıca hemen şımarırsın şimdi sen :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
tenis sahalarına döşenen şey hayatımda en sevmediğim döşemedir :)
tartan deniyo o salak döşemeye..
trafikte ne işi varsa o döşemenin...
allahtan yavaş gidiyodum:) iyi yırttık.
biraz fazla yıkadım yağladım ayrıca hemen şımarırsın şimdi sen :)

yaaa bn nie hayatımda şımaramıcak mıyım hiç , benim de hakkım değil mi ??

höööö
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilemiyciğimm..
kafana göre takıl :)
çiçek de sevmiyosun zaten :) (smile olarak yani :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:)
ayrıca burda online olup msn de offline olmanı neye borçluyuz :)
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Güzel bir buluşma oldu. Bu güne kadar mesaj yazamadım internet bağlantımda bir sorun vardı bu gün bu saatte düzeldi. seni canı yürekten kutluyorum Büşraaaaaa :rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ne demek derkunt abi..unutma mangal sucuk planımızı...başka buluşmada tekrar görmek isteriz seni...ekler için de çok teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst