- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Vedat kardeşimiz düşüncelerinde ne kadar haklıysa o kadar da haksızdır neden?
Önder olmak,idareci olmak,lider olmak bunların cevaplarını verebilirsek Vedat ın da şu anki psikolojik durumunu anlamış oluruz.
Vedat canım kardeşim, seninle uzun uzun oturup konuşamadık ama ben senin ne amaçla burada olduğunu en iyi anlıyanlardanım. Eskiler şöyle derdi " bir insanı anlıyabilmek için ya onunla alışveriş yap yada onunla yola git" sen bunların ikisini de yaptın, yola çıktığın insanların ne olduklarını anlamışsındır, bunların içinde iyi olan da vardır kötü olanda, sen bazı konularda lider önder oldun bu medeni cesareti kendinde buldun , önemli bir meziyet bu neden başkaları bunu yapmıyorda senin peşinden gidiyor bunu hiç düşündünmü.
Bak kardeşim lider olmak çok önemli ve meziyet ister, bir grubun içinden sivrilerek çıkmak ve bu gruba önderlik etmek her babayiğidin karı değildir, lider BAZI ŞEYLERİ DUYMAZ AMA DEĞERLENDİRİR, LİDER ELEŞTRİLERE HER ZAMAN AÇIK OLUR AMA CEVABINI VERİR, LİDER UFAK BÜYÜK DEMEDEN HERKESİ DİNLER AMA KARARINI YİNE KENDİ VERİR sen şimdi ben lider değilim ki diyebilirsin, ama lider veya önder farketmez sonunda birsürü insanı peşine takıp yönlendiriyorsun . (burada diğer arkadaşların hakkını da yemiyelim)
LİDER ASLA KÜSMEZ, CANIM KARDEŞİM BİZ SENİ HER ZAMAN ARAMIZDA GÖRMEK İSTİYORUZ BİR KAÇ İNSANA KIZDIN DİYE BU İNSANLARI CEZALANDIRAMAZSIN.:rendeer: :rendeer:
Önder olmak,idareci olmak,lider olmak bunların cevaplarını verebilirsek Vedat ın da şu anki psikolojik durumunu anlamış oluruz.
Vedat canım kardeşim, seninle uzun uzun oturup konuşamadık ama ben senin ne amaçla burada olduğunu en iyi anlıyanlardanım. Eskiler şöyle derdi " bir insanı anlıyabilmek için ya onunla alışveriş yap yada onunla yola git" sen bunların ikisini de yaptın, yola çıktığın insanların ne olduklarını anlamışsındır, bunların içinde iyi olan da vardır kötü olanda, sen bazı konularda lider önder oldun bu medeni cesareti kendinde buldun , önemli bir meziyet bu neden başkaları bunu yapmıyorda senin peşinden gidiyor bunu hiç düşündünmü.
Bak kardeşim lider olmak çok önemli ve meziyet ister, bir grubun içinden sivrilerek çıkmak ve bu gruba önderlik etmek her babayiğidin karı değildir, lider BAZI ŞEYLERİ DUYMAZ AMA DEĞERLENDİRİR, LİDER ELEŞTRİLERE HER ZAMAN AÇIK OLUR AMA CEVABINI VERİR, LİDER UFAK BÜYÜK DEMEDEN HERKESİ DİNLER AMA KARARINI YİNE KENDİ VERİR sen şimdi ben lider değilim ki diyebilirsin, ama lider veya önder farketmez sonunda birsürü insanı peşine takıp yönlendiriyorsun . (burada diğer arkadaşların hakkını da yemiyelim)
LİDER ASLA KÜSMEZ, CANIM KARDEŞİM BİZ SENİ HER ZAMAN ARAMIZDA GÖRMEK İSTİYORUZ BİR KAÇ İNSANA KIZDIN DİYE BU İNSANLARI CEZALANDIRAMAZSIN.:rendeer: :rendeer: