levent günaydın dün yine çok güzeldi:cat:intercom' Alıntı:dün gelemedik :salut: ama resimlerinizi yinede merak ettik! hadiyin yaff nerde su eylence belgeleri???? uyan KEYIF ADAMI uyan
akalteke' Alıntı:Arkadaşlar İçki ve eğlence asla insanları bir arada tutan kavram olamaz insanları bir arda tutan aralarındaki gönül bağıdırki zaten aslolanda budur. gittik galataya 2 de kamp yapıldı İçtik eğlendik Başka yok. İnsan sosyal bir yaratık olmasından mütevveli beraber olduğu kimselerle duygu bilgi fikir alışverişine girer bunu ister. Bu olmadımı mutlaka İnsanlar arasındaki farklılıklar ayrılık haline gelirki buda huzursuzluklara sebebiyet verir.
T.D.
akalteke' Alıntı:Desene iş başa düştü. Kimse resim çekmedi aslında bildiğim kadarı ile. Bu organize bir olayda değil sanıyorum.
Neden. Kanımca bundan evvelki iznik aktivitesi bu gecenin (benim gördüğüm oydu) sönük geçmesine vesile oldu. Ledo,vedat,vınvın,ferni,mühendis,muzo,crato. vs vs adını şu an hatırlayamadıklarım affetsin. yoktular. Hepsinin gelmemelerine eminim geçerli sebepleri vardı. Fakat İznik kampına çok istediğim halde katılamamıştım. Velakin resimlerle kendimi avutayım dedim ama Birde baktımki resimlerde herkes zoraki gülümsüyor.
Sonradan arkadaşlarla olan sohbetlerimizde toplantılarda askari müştereklerin aşıldığına ve bunun sonucu olarak bu gibi grup üyelerinin müteessir olması kaçınılmazdı.
Arkadaşlar İçki ve eğlence asla insanları bir arada tutan kavram olamaz insanları bir arda tutan aralarındaki gönül bağıdırki zaten aslolanda budur. gittik galataya 2 de kamp yapıldı İçtik eğlendik Başka yok. İnsan sosyal bir yaratık olmasından mütevveli beraber olduğu kimselerle duygu bilgi fikir alışverişine girer bunu ister. Bu olmadımı mutlaka İnsanlar arasındaki farklılıklar ayrılık haline gelirki buda huzursuzluklara sebebiyet verir.
Sonerin vesile olduğu bizimde severek katıldığımız bu toplantılarda Herşey çok güzel seyride giderken ne oldu peki. Şu oldu arkasaşlar.Zamanla aramızda birbirimizden beklentilerimiz oluştu fakat bu beklentiler. bir türlü aramızda dile getirilemediği ve sohbet imkanı olmadığından Ya birbirimizi yanlış anlamaya yada farklı davranmaya ittiği için bu durum hasıl oldu.
Sosyal olgularda bu durumlar olağan olmakla beraber gereklidirde Çünki grubu oluşturan bireyler Şapkalarını önününe koyup düşünmeye başlarlarki buda bireyi karşısındakini anlamaya sevk eder.
Şimdi doğal sürecinde devam eden bu toplantıların Ana konusu içki ve eğlence olmayan bir aktivite organize edilerek sağlam zemin üzerine oturtulması ve Arkadaşlarımızın birbirini anlmada dahada istekli olması gerekmektedir.
Aksam nemi vardı söyleyeyim Barışın çok güzel şarkıları ve orda artık birbirini tanımak için çaba sarfeden bir güzel topluluk.
sagılarımla
T.D.
dostdark' Alıntı:neyse arkadaşlar keyif adamları yine yollaradüşüp sizler için güzel mekanlar bulacak :rendeer:
dostdark' Alıntı:neyse arkadaşlar keyif adamları yine yollaradüşüp sizler için güzel mekanlar bulacak :rendeer:
Tamer abi bende sizlerle sohbeti çok özledim onun için çok yakında küşük bir piknik düşünüyorum:cat:akalteke' Alıntı:Buradaki "neyse"den kendimi bir an "saksağan" gibi hissetmedim desem yalan olur...
Şimdi Soner'im Bu toplantılar senin eserin bunu inkar etmek sana haksızlık olurki bu ne bana nede burada bulunan diğer arkadaşlara yakışır. Fakat eğer bu kardeşini kaale alırsan senin Başlattığın ama burda bulunanların vücuda getirdiği. bu toplantılar belirli bir ivme göstererek gelişmiştir.
Örnek vermek gerekirse yeni doğan bebeğin Gayri ihtiyari Hareketleri her zaman sevimlidir Afedersin altını değiştirmek bile zevk verir ebeveylerine. fakat belli bir yaşa geldimi artık O sevimli hareket ve davranışları rahatsızlık vermeye başlar. O çocukta yetişkin biri gibi eğitime tabi tutulur.
Artık bu dostdark toplantıları senin olmaktan çıkmış bizim olmuştur. ve bizler artık biraraya geldiğimizde hep zıplamak yada ayran içmek istemiyor olabiliriz. Bunun sonucu gene senin Bruce un,albatros, brubaker, muzo, vedat , camadan , vs, vs. arkadaşların öncülüğünde birbirimizi tanıyıp sohbet etmek biz katılımcılar olarak hakkımız kanaatindeyim
Ben acizane her toplantıda Dün aramızda olanlar kadar olmayanlarıda görmek isterim. Gelmeyenlere amman sende demek gibi bir lüksümüz yoktur sanırım
Bu arada hadi bakalım bundan sonra bulacağın kampa beni başa yaz.
Saygılarımla
T.D.
vedat kaya' Alıntı:akalteke den alıntı....
Arkadaşlar İçki ve eğlence asla insanları bir arada tutan kavram olamaz insanları bir arda tutan aralarındaki gönül bağıdırki zaten aslolanda budur. gittik galataya 2 de kamp yapıldı İçtik eğlendik Başka yok. İnsan sosyal bir yaratık olmasından mütevveli beraber olduğu kimselerle duygu bilgi fikir alışverişine girer bunu ister. Bu olmadımı mutlaka İnsanlar arasındaki farklılıklar ayrılık haline gelirki buda huzursuzluklara sebebiyet verir.
Sonerin vesile olduğu bizimde severek katıldığımız bu toplantılarda Herşey çok güzel seyride giderken ne oldu peki. Şu oldu arkasaşlar.Zamanla aramızda birbirimizden beklentilerimiz oluştu fakat bu beklentiler. bir türlü aramızda dile getirilemediği ve sohbet imkanı olmadığından Ya birbirimizi yanlış anlamaya yada farklı davranmaya ittiği için bu durum hasıl oldu.
Sosyal olgularda bu durumlar olağan olmakla beraber gereklidirde Çünki grubu oluşturan bireyler Şapkalarını önününe koyup düşünmeye başlarlarki buda bireyi karşısındakini anlamaya sevk eder.
----------------------
kendi adıma benim şuan yaptıgın şey şapkamı önüme koyup düşünmek bu nedenle MT nin faliyetlerine bir süre katılmayı düşünmüyorum kimseye küs degilim....
ben enaz motorum kadar sevdiğim MT den uzak duruyorsam sebebi 10 yıldır tanıdıgım insanlardan daha fazla samimi oldugum insanlar oldu ve sadece amacım motorla gezilere katılıp kilometre yapmaktı..
bunun yanında 3-5 dost dogru dost edinmekte fena olmazdı yani..
ki bu ugurda adımız fır fır a cıktı iyi espiri yönünden baktık..
insanlara vedat de tanımazlar fır fır de tanırlar duruma geldik olsun amaç insanlar beraber olsun mutlu olsun beni tanıyan nasıl biri oldugumu bilir dedik..
sizlerin sayesinde elde ettim bircok dost ve yaklasık ikibin küsür kilometre yaptım her sey yolunda giderken başıma gelen bir olay yüzünden içinde bulundugum duygularla yazdıgım bir yazı baya bir sorun olmus tekrar defteri açmıcam isteyen istediğini düşünsün yazımın arkasındayım önemli olan bu gibi durumda insanların olaylara bakış acısın tartmaktı...
ve tabiki bizim yerimiz her zaman yeni gelenlerle dolacakki MT bir yerlere ulaşsın...
su an özlediğim konuşmak istedigim insanlar var...
oturp konuşmakmı varım nerede ne koşulda olursa olsun..
ha MT den uzaklaşmakmı gitmemi gerekiyorsa seve seve..
sevgiler saygılar..
tweetytweety.S' Alıntı:Vedat arkadaşımıza kimsenin söyiyecek bir sözü yokmu...?
Sizce Vedat olmadan KEYİF ADAMLARI olurmu?
KEYİF ADAMLARI nın bel kemiğini oluşturan bu 5-10 arkadaşın biri eksilse
KEYİF ADAMLARININ ADI DEĞİŞİR....
Soner bence öncülüğü sen yapmalısın. :rendeer:
AKALTEKE ABİ...Sanada ihtiyacımız var.Toparlayın bizi...:salut:
işim dolayısı ile katılamadığım için,benim olmadığım eğlencede resimde olmaz ulen diyerek bir adam tutdum ve köprü girişinde bütün fotoğraf makinelerini toplattım:queen:dishy' Alıntı:resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm