[MT İstanbul]19 Temmuz 2006 Galata Der Saadet-6

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
intercom' Alıntı:
dün gelemedik :salut: ama resimlerinizi yinede merak ettik! hadiyin yaff nerde su eylence belgeleri???? uyan KEYIF ADAMI uyan
levent günaydın dün yine çok güzeldi:cat:
ama bu sefer resim çekilmedik
kadro yine aynıydı tek fark
Antalya MT Hakan abi
İzmir MT Tenten35 dostum
sizleride aramızda görmek ve tanışmak çok güzeldi:rendeer: :rendeer:
bu arada dün 10 kadar arkadaş ilk defa aramızdaydılar hepiniz aramıza hoşgeldiniz:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
ya.. resim yok demek, tüh tüh tüh.... yeni arkadaslarla tanisamadim, ama sen sevdigine göre hepsi bizden sayilir.

WELCOM TO THE KEYIF ADAM´S WORLD :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EVET abicim bu hafta yok resim mesim hadi kapıyoz dükkanı
şöyle geçin DARÜLACEZE ZİYARETİNE
Hadi soner abicim kalk kalk kalk
boşaltın masaları:)
 
Katılım
9 Kas 2005
Mesajlar
29
Merhaba,
Dün akşam çok keyifliydi. Şarkılar, Barış'ın doğaçlamaları çok iyiydi. Keyif adamları yine döktürdü. Fotoğraf yok ama İngiliz mahkemelerinde yaptıkları gibi resimle temsil edecek yetenekli biri vardır belki aramızda. (oratada zühtüyle göbek atarken) :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Desene iş başa düştü. Kimse resim çekmedi aslında bildiğim kadarı ile. Bu organize bir olayda değil sanıyorum.

Neden. Kanımca bundan evvelki iznik aktivitesi bu gecenin (benim gördüğüm oydu) sönük geçmesine vesile oldu. Ledo,vedat,vınvın,ferni,mühendis,muzo,crato. vs vs adını şu an hatırlayamadıklarım affetsin. yoktular. Hepsinin gelmemelerine eminim geçerli sebepleri vardı. Fakat İznik kampına çok istediğim halde katılamamıştım. Velakin resimlerle kendimi avutayım dedim ama Birde baktımki resimlerde herkes zoraki gülümsüyor.

Sonradan arkadaşlarla olan sohbetlerimizde toplantılarda askari müştereklerin aşıldığına ve bunun sonucu olarak bu gibi grup üyelerinin müteessir olması kaçınılmazdı.

Arkadaşlar İçki ve eğlence asla insanları bir arada tutan kavram olamaz insanları bir arda tutan aralarındaki gönül bağıdırki zaten aslolanda budur. gittik galataya 2 de kamp yapıldı İçtik eğlendik Başka yok. İnsan sosyal bir yaratık olmasından mütevveli beraber olduğu kimselerle duygu bilgi fikir alışverişine girer bunu ister. Bu olmadımı mutlaka İnsanlar arasındaki farklılıklar ayrılık haline gelirki buda huzursuzluklara sebebiyet verir.

Sonerin vesile olduğu bizimde severek katıldığımız bu toplantılarda Herşey çok güzel seyride giderken ne oldu peki. Şu oldu arkasaşlar.Zamanla aramızda birbirimizden beklentilerimiz oluştu fakat bu beklentiler. bir türlü aramızda dile getirilemediği ve sohbet imkanı olmadığından Ya birbirimizi yanlış anlamaya yada farklı davranmaya ittiği için bu durum hasıl oldu.

Sosyal olgularda bu durumlar olağan olmakla beraber gereklidirde Çünki grubu oluşturan bireyler Şapkalarını önününe koyup düşünmeye başlarlarki buda bireyi karşısındakini anlamaya sevk eder.

Şimdi doğal sürecinde devam eden bu toplantıların Ana konusu içki ve eğlence olmayan bir aktivite organize edilerek sağlam zemin üzerine oturtulması ve Arkadaşlarımızın birbirini anlmada dahada istekli olması gerekmektedir.

Aksam nemi vardı söyleyeyim Barışın çok güzel şarkıları ve orda artık birbirini tanımak için çaba sarfeden bir güzel topluluk.

sagılarımla

T.D.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
akalteke çok güzel açıklamışsın abi hastayım zaten senin bu yazılarına

ama şuda var içinde insanlar aralarında geçen tatsızlıkları diğer topluluklara da yansıtıyorlar bunu yaptıklarında da sadece tatsız olayları yaşadığı kişileri değil o kişilerle beraber olduğu ortamlarda da olmak istemiyorlar işte bunun sebebi bu bence saygılar.......
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
akalteke' Alıntı:
Arkadaşlar İçki ve eğlence asla insanları bir arada tutan kavram olamaz insanları bir arda tutan aralarındaki gönül bağıdırki zaten aslolanda budur. gittik galataya 2 de kamp yapıldı İçtik eğlendik Başka yok. İnsan sosyal bir yaratık olmasından mütevveli beraber olduğu kimselerle duygu bilgi fikir alışverişine girer bunu ister. Bu olmadımı mutlaka İnsanlar arasındaki farklılıklar ayrılık haline gelirki buda huzursuzluklara sebebiyet verir.
T.D.


Icki de icerim, aslanlar gibi de eylenirim. ama ne demisler? yigidi öldür hakkini yeme. akateke, ellini üc, dört hafta evvel Galatada bir kere SIKMISTIM, bir dahakine de öpücegim... söz.
dogru lafa laf eklenmez derim ve susarim!
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ama dün dikkat ettimde gitikce cualıyorua
dün birsürü yeni üye geldi
antalyadan gelenler oldu
izmirden gelenler oldu
dostluk kardeşlik ortamlarına akın akın geliyor
yinede sıkı kalabalıktık
bağzı tertışmalardan dolayı 5 kişi eksiktik ama 20 kişide daha fazlaydık
gelen gelmeyen herkezi çok seviyorum:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akalteke' Alıntı:
Desene iş başa düştü. Kimse resim çekmedi aslında bildiğim kadarı ile. Bu organize bir olayda değil sanıyorum.

Neden. Kanımca bundan evvelki iznik aktivitesi bu gecenin (benim gördüğüm oydu) sönük geçmesine vesile oldu. Ledo,vedat,vınvın,ferni,mühendis,muzo,crato. vs vs adını şu an hatırlayamadıklarım affetsin. yoktular. Hepsinin gelmemelerine eminim geçerli sebepleri vardı. Fakat İznik kampına çok istediğim halde katılamamıştım. Velakin resimlerle kendimi avutayım dedim ama Birde baktımki resimlerde herkes zoraki gülümsüyor.

Sonradan arkadaşlarla olan sohbetlerimizde toplantılarda askari müştereklerin aşıldığına ve bunun sonucu olarak bu gibi grup üyelerinin müteessir olması kaçınılmazdı.

Arkadaşlar İçki ve eğlence asla insanları bir arada tutan kavram olamaz insanları bir arda tutan aralarındaki gönül bağıdırki zaten aslolanda budur. gittik galataya 2 de kamp yapıldı İçtik eğlendik Başka yok. İnsan sosyal bir yaratık olmasından mütevveli beraber olduğu kimselerle duygu bilgi fikir alışverişine girer bunu ister. Bu olmadımı mutlaka İnsanlar arasındaki farklılıklar ayrılık haline gelirki buda huzursuzluklara sebebiyet verir.

Sonerin vesile olduğu bizimde severek katıldığımız bu toplantılarda Herşey çok güzel seyride giderken ne oldu peki. Şu oldu arkasaşlar.Zamanla aramızda birbirimizden beklentilerimiz oluştu fakat bu beklentiler. bir türlü aramızda dile getirilemediği ve sohbet imkanı olmadığından Ya birbirimizi yanlış anlamaya yada farklı davranmaya ittiği için bu durum hasıl oldu.

Sosyal olgularda bu durumlar olağan olmakla beraber gereklidirde Çünki grubu oluşturan bireyler Şapkalarını önününe koyup düşünmeye başlarlarki buda bireyi karşısındakini anlamaya sevk eder.

Şimdi doğal sürecinde devam eden bu toplantıların Ana konusu içki ve eğlence olmayan bir aktivite organize edilerek sağlam zemin üzerine oturtulması ve Arkadaşlarımızın birbirini anlmada dahada istekli olması gerekmektedir.

Aksam nemi vardı söyleyeyim Barışın çok güzel şarkıları ve orda artık birbirini tanımak için çaba sarfeden bir güzel topluluk.

sagılarımla

T.D.

:cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
ELİNE SAGLIK BİRİNİN BUNLARI DİLE GETİRMESİ GEREKİYORDUKİ BU BANA DÜŞMEZDİ BUNLARI YAZMAYA NE DEMİMİZ NEDE KIDEMİMİZ MÜSADE ETMEZ
BAHSETTİGİN ŞEKİLDEKİ BİR ORGANİZASYONDA ÖN SAFLARDA YER ALMAK BOYUN BORCU OLSUN BANA
YAZINIZDAKİ MİNİK BİR YANLIŞI MÜSADENLE DÜZELTMEK İSTERİM
MÜHENDİS1959 MEKANA İLK GELENLER ARASINDADIR SADECE ERKEN AYRILMAK ZORUNDA KALMIŞTIR

SAYGILARIMLA
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
neyse arkadaşlar keyif adamları yine yollaradüşüp sizler için güzel mekanlar bulacak :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
dostdark' Alıntı:
neyse arkadaşlar keyif adamları yine yollaradüşüp sizler için güzel mekanlar bulacak :rendeer:


wayy babam way, iste dogrusu bu! yalniz cowboy bizleri memnun birakmak icin bezmeden yorulmadan yollarda, helal olsun sana soner HELAL OLSUN! :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
akalteke den alıntı....
Arkadaşlar İçki ve eğlence asla insanları bir arada tutan kavram olamaz insanları bir arda tutan aralarındaki gönül bağıdırki zaten aslolanda budur. gittik galataya 2 de kamp yapıldı İçtik eğlendik Başka yok. İnsan sosyal bir yaratık olmasından mütevveli beraber olduğu kimselerle duygu bilgi fikir alışverişine girer bunu ister. Bu olmadımı mutlaka İnsanlar arasındaki farklılıklar ayrılık haline gelirki buda huzursuzluklara sebebiyet verir.

Sonerin vesile olduğu bizimde severek katıldığımız bu toplantılarda Herşey çok güzel seyride giderken ne oldu peki. Şu oldu arkasaşlar.Zamanla aramızda birbirimizden beklentilerimiz oluştu fakat bu beklentiler. bir türlü aramızda dile getirilemediği ve sohbet imkanı olmadığından Ya birbirimizi yanlış anlamaya yada farklı davranmaya ittiği için bu durum hasıl oldu.

Sosyal olgularda bu durumlar olağan olmakla beraber gereklidirde Çünki grubu oluşturan bireyler Şapkalarını önününe koyup düşünmeye başlarlarki buda bireyi karşısındakini anlamaya sevk eder.
----------------------
kendi adıma benim şuan yaptıgın şey şapkamı önüme koyup düşünmek bu nedenle MT nin faliyetlerine bir süre katılmayı düşünmüyorum kimseye küs degilim....
ben enaz motorum kadar sevdiğim MT den uzak duruyorsam sebebi 10 yıldır tanıdıgım insanlardan daha fazla samimi oldugum insanlar oldu ve sadece amacım motorla gezilere katılıp kilometre yapmaktı..
bunun yanında 3-5 dost dogru dost edinmekte fena olmazdı yani..
ki bu ugurda adımız fır fır a cıktı iyi espiri yönünden baktık..
insanlara vedat de tanımazlar fır fır de tanırlar duruma geldik olsun amaç insanlar beraber olsun mutlu olsun beni tanıyan nasıl biri oldugumu bilir dedik..
sizlerin sayesinde elde ettim bircok dost ve yaklasık ikibin küsür kilometre yaptım her sey yolunda giderken başıma gelen bir olay yüzünden içinde bulundugum duygularla yazdıgım bir yazı baya bir sorun olmus tekrar defteri açmıcam isteyen istediğini düşünsün yazımın arkasındayım önemli olan bu gibi durumda insanların olaylara bakış acısın tartmaktı...
ve tabiki bizim yerimiz her zaman yeni gelenlerle dolacakki MT bir yerlere ulaşsın...
su an özlediğim konuşmak istedigim insanlar var...
oturp konuşmakmı varım nerede ne koşulda olursa olsun..
ha MT den uzaklaşmakmı gitmemi gerekiyorsa seve seve..
sevgiler saygılar..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
dostdark' Alıntı:
neyse arkadaşlar keyif adamları yine yollaradüşüp sizler için güzel mekanlar bulacak :rendeer:

Buradaki "neyse"den kendimi bir an "saksağan" gibi hissetmedim desem yalan olur...

Şimdi Soner'im Bu toplantılar senin eserin bunu inkar etmek sana haksızlık olurki bu ne bana nede burada bulunan diğer arkadaşlara yakışır. Fakat eğer bu kardeşini kaale alırsan senin Başlattığın ama burda bulunanların vücuda getirdiği. bu toplantılar belirli bir ivme göstererek gelişmiştir.

Örnek vermek gerekirse yeni doğan bebeğin Gayri ihtiyari Hareketleri her zaman sevimlidir Afedersin altını değiştirmek bile zevk verir ebeveylerine. fakat belli bir yaşa geldimi artık O sevimli hareket ve davranışları rahatsızlık vermeye başlar. O çocukta yetişkin biri gibi eğitime tabi tutulur.

Artık bu dostdark toplantıları senin olmaktan çıkmış bizim olmuştur. ve bizler artık biraraya geldiğimizde hep zıplamak yada ayran içmek istemiyor olabiliriz. Bunun sonucu gene senin Bruce un,albatros, brubaker, muzo, vedat , camadan , vs, vs. arkadaşların öncülüğünde birbirimizi tanıyıp sohbet etmek biz katılımcılar olarak hakkımız kanaatindeyim

Ben acizane her toplantıda Dün aramızda olanlar kadar olmayanlarıda görmek isterim. Gelmeyenlere amman sende demek gibi bir lüksümüz yoktur sanırım


Bu arada hadi bakalım bundan sonra bulacağın kampa beni başa yaz.

Saygılarımla

T.D.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Buradaki "neyse"den kendimi bir an "saksağan" gibi hissetmedim desem yalan olur...

Şimdi Soner'im Bu toplantılar senin eserin bunu inkar etmek sana haksızlık olurki bu ne bana nede burada bulunan diğer arkadaşlara yakışır. Fakat eğer bu kardeşini kaale alırsan senin Başlattığın ama burda bulunanların vücuda getirdiği. bu toplantılar belirli bir ivme göstererek gelişmiştir.

Örnek vermek gerekirse yeni doğan bebeğin Gayri ihtiyari Hareketleri her zaman sevimlidir Afedersin altını değiştirmek bile zevk verir ebeveylerine. fakat belli bir yaşa geldimi artık O sevimli hareket ve davranışları rahatsızlık vermeye başlar. O çocukta yetişkin biri gibi eğitime tabi tutulur.

Artık bu dostdark toplantıları senin olmaktan çıkmış bizim olmuştur. ve bizler artık biraraya geldiğimizde hep zıplamak yada ayran içmek istemiyor olabiliriz. Bunun sonucu gene senin Bruce un,albatros, brubaker, muzo, vedat , camadan , vs, vs. arkadaşların öncülüğünde birbirimizi tanıyıp sohbet etmek biz katılımcılar olarak hakkımız kanaatindeyim

Ben acizane her toplantıda Dün aramızda olanlar kadar olmayanlarıda görmek isterim. Gelmeyenlere amman sende demek gibi bir lüksümüz yoktur sanırım


Bu arada hadi bakalım bundan sonra bulacağın kampa beni başa yaz.

Saygılarımla

T.D.
Tamer abi bende sizlerle sohbeti çok özledim onun için çok yakında küşük bir piknik düşünüyorum:cat:
kuş sesleri eşliğinde mangallar yanacak ve doya doya sohbet edeceğiz:rendeer:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
52
vedat kaya' Alıntı:
akalteke den alıntı....
Arkadaşlar İçki ve eğlence asla insanları bir arada tutan kavram olamaz insanları bir arda tutan aralarındaki gönül bağıdırki zaten aslolanda budur. gittik galataya 2 de kamp yapıldı İçtik eğlendik Başka yok. İnsan sosyal bir yaratık olmasından mütevveli beraber olduğu kimselerle duygu bilgi fikir alışverişine girer bunu ister. Bu olmadımı mutlaka İnsanlar arasındaki farklılıklar ayrılık haline gelirki buda huzursuzluklara sebebiyet verir.

Sonerin vesile olduğu bizimde severek katıldığımız bu toplantılarda Herşey çok güzel seyride giderken ne oldu peki. Şu oldu arkasaşlar.Zamanla aramızda birbirimizden beklentilerimiz oluştu fakat bu beklentiler. bir türlü aramızda dile getirilemediği ve sohbet imkanı olmadığından Ya birbirimizi yanlış anlamaya yada farklı davranmaya ittiği için bu durum hasıl oldu.

Sosyal olgularda bu durumlar olağan olmakla beraber gereklidirde Çünki grubu oluşturan bireyler Şapkalarını önününe koyup düşünmeye başlarlarki buda bireyi karşısındakini anlamaya sevk eder.
----------------------
kendi adıma benim şuan yaptıgın şey şapkamı önüme koyup düşünmek bu nedenle MT nin faliyetlerine bir süre katılmayı düşünmüyorum kimseye küs degilim....
ben enaz motorum kadar sevdiğim MT den uzak duruyorsam sebebi 10 yıldır tanıdıgım insanlardan daha fazla samimi oldugum insanlar oldu ve sadece amacım motorla gezilere katılıp kilometre yapmaktı..
bunun yanında 3-5 dost dogru dost edinmekte fena olmazdı yani..
ki bu ugurda adımız fır fır a cıktı iyi espiri yönünden baktık..
insanlara vedat de tanımazlar fır fır de tanırlar duruma geldik olsun amaç insanlar beraber olsun mutlu olsun beni tanıyan nasıl biri oldugumu bilir dedik..
sizlerin sayesinde elde ettim bircok dost ve yaklasık ikibin küsür kilometre yaptım her sey yolunda giderken başıma gelen bir olay yüzünden içinde bulundugum duygularla yazdıgım bir yazı baya bir sorun olmus tekrar defteri açmıcam isteyen istediğini düşünsün yazımın arkasındayım önemli olan bu gibi durumda insanların olaylara bakış acısın tartmaktı...
ve tabiki bizim yerimiz her zaman yeni gelenlerle dolacakki MT bir yerlere ulaşsın...
su an özlediğim konuşmak istedigim insanlar var...
oturp konuşmakmı varım nerede ne koşulda olursa olsun..
ha MT den uzaklaşmakmı gitmemi gerekiyorsa seve seve..
sevgiler saygılar..

Vedat arkadaşımıza kimsenin söyiyecek bir sözü yokmu...?
Sizce Vedat olmadan KEYİF ADAMLARI olurmu?
KEYİF ADAMLARI nın bel kemiğini oluşturan bu 5-10 arkadaşın biri eksilse
KEYİF ADAMLARININ ADI DEĞİŞİR....
Soner bence öncülüğü sen yapmalısın. :rendeer:
AKALTEKE ABİ...Sanada ihtiyacımız var.Toparlayın bizi...:salut:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
tweety.S' Alıntı:
Vedat arkadaşımıza kimsenin söyiyecek bir sözü yokmu...?
Sizce Vedat olmadan KEYİF ADAMLARI olurmu?
KEYİF ADAMLARI nın bel kemiğini oluşturan bu 5-10 arkadaşın biri eksilse
KEYİF ADAMLARININ ADI DEĞİŞİR....
Soner bence öncülüğü sen yapmalısın. :rendeer:
AKALTEKE ABİ...Sanada ihtiyacımız var.Toparlayın bizi...:salut:
tweety
merak etme buradan yazışmadık ama dün akşam karşılıklı çay içtik Vedat KEYİF ADAMLARI ndan ayrılmaz ayrılsada KEYİF ADAMLARI ondan ayrılmaz Akalteke abimda tel ile konuştu biz giden gitsin diyen duyarsız insanlardan değiliz.
KEYİF ADAMLARI
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
dishy' Alıntı:
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
işim dolayısı ile katılamadığım için,benim olmadığım eğlencede resimde olmaz ulen diyerek bir adam tutdum ve köprü girişinde bütün fotoğraf makinelerini toplattım:queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
Arkadaşlar farklı mekanlarda yine çok güzel eğlenceler yapacağız inşallah,akalteke her zamanki gibi özü sözü bir doğru ve güzel yazmış,seviyorum ben bu adamı yaa:cherry: aslan gibi adam işte al sana,birde rakı içse:queen: Soner ayarla şöyle kuş sesleri eşliğinde örümceksiz,yılansız,faresiz bir kamp......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst