[MT İstanbul]19 Temmuz 2006 Galata Der Saadet-6

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aydinolmez' Alıntı:
Mecidiyeköy civarından gidecek yokmu arkadaşlar bana eşlik edecek koskoca istanbul da

VALLA YOK GALİBA ABİ SEN ATLA GEL İSTERSEN ZATEN YOLDA MUTLAKA BİRİLERİNE RASTLARSIN:)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ben de hatunum ile beraber ordayım arkadaşlar.. Yazın cenkmenderes + KARAKIZ diye.. Eklemeyi unuttum.. Kardeşim ve nişanlısı da geliyor.. Kardeşimin nick: Patik, nişanlısı : +1 :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
$eBo' Alıntı:
soner sen hala burdamısın galata seni bekliyo hadi amaaaa:mrgreen: ben de 7,30 gibi orda olucam inşallah

SONER BİDE GELMEYİ UNUTURMUŞ BİLGİSAYAR BAŞINDA LAF YETİŞTİRMEKTEN NE GÜLERİİİİM:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Kimse niye birseyler yazmamış yahu.. Neyse herkese iyi sabahlar.. Ben yatıyorum.. Hoş bir akşam idi.. Kendinize iyi bakın...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
günaydın....:)
göksel abı soner ve diğer arkadaşlar
dün akşam için kusura bakmayın size katılamadım
ama mazeretimi gördünüz....:wiinkk:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
İİİİİİİyi bir geceydi klasik bi galata gezisi ve kampıydı gelenlere tşk gelmeyenlerede ayrıca tşk hoşca kalın sevgilerle
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
resimmmmmmmmm
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
allah bozmasın ne kalabalıktı dün ya öle işin kötüsü kimse fotoğraf makinesi getirmemiş :queen: herkes benden beklio olmazki canım aa ben eşşek kadar makinayı gazeteci gibi boynumdamı taşicam aaaaa :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün akşamdan kimse resim beklemesin degişiklik yaptık bu hafta resim çekilmedik
batuhan kardeşim allah yardımcın olsun işin zor
dün akşam nihayet erkenden apar topar gönderdiler beni sagolsunlar
ersen şşşşşşşşşşşşş alo hop şşşşş tekmi çiftmi
savaş abi günaydın
soner kesin uyuyakaldı
muzooooooo nerdeydin akşam
 
Katılım
11 Eyl 2005
Mesajlar
23
ben gözkulak oldum anlaştığımız gibi tugba kulak oldum daha doğrusu gözüm pek göremed,i erseni:queen: sakin bi geceydi ben anlatırım sana
 
Katılım
11 Eyl 2005
Mesajlar
23
saka yahu arka tarafta oturuyodu da ondan :cherry: merak etme uslu uslu oturdu arkada :cat:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
dün gelemedik :salut: ama resimlerinizi yinede merak ettik! hadiyin yaff nerde su eylence belgeleri???? uyan KEYIF ADAMI uyan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst