[MT İSTANBUL] 19 Ağustos Büyükçekmece Sahili Akşam Toplaşması

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
avcılar grubu olmadan 12 motor çok iyiymiş yahu :) bide olsak 17 olcakmışız meğer
haftaya inş.
bu arada her hafta için ayrı başlık açılması gereksiz bence.Çekmece buluşmaları öncedende tek başlık üzerinden gidiyordu.Çünkü rutin olacak bi buluşma için sürekli yeni başlık açılmasına hiç gerek olmadığını düşünüyorum.ulaşım açısından ana başlığın linkini kaydedenler, ana başlığın son sayfasına bakarak daha kolay ulaşabilirler.Her hafta buluşma başlığı aratmayalım millete
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
Yahuu kaç hafta oldu bir türlü sizlerle buluşmak bana nasip olmadı hep ters köşee oldu. Neyse en azından sizlere tanıştıktan sonra söylemek istediğim şeyi şimdi söyleyeyim bari.
ben ve artçım ile 28 ağustos sabahı çeşme yoluna çıkıoruz 5 gün çeşme çiftlikköy de kamp yapıcaz. Kalacağımız kamp'a çok yakın birbirinden güzel plajlarda var. Şuan 1 piaggio x9 ve 2 yolcu var, bayram tatilini çeşme de yapmak bana katılmak isteyen olurmu? Seviler saygılar kazasız dikkatli sürüşler. ...( CAN )...
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
avcılar grubu olmadan 12 motor çok iyiymiş yahu :) bide olsak 17 olcakmışız meğer
haftaya inş.
bu arada her hafta için ayrı başlık açılması gereksiz bence.Çekmece buluşmaları öncedende tek başlık üzerinden gidiyordu.Çünkü rutin olacak bi buluşma için sürekli yeni başlık açılmasına hiç gerek olmadığını düşünüyorum.ulaşım açısından ana başlığın linkini kaydedenler, ana başlığın son sayfasına bakarak daha kolay ulaşabilirler.Her hafta buluşma başlığı aratmayalım millete

2 ninja vardı gelseydiniz kapıştırırdık sizi ali :D
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
65
yapılacak diğer bulusma tarihini ne zamana dusunuyorsunuz arkadaslar ? Balıkesir tarafındaydım bende katılmak isterim yapılacak gorusmeye beylikdüzü tarafından.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
selamün aleyküm safları sık ve düzgün tutalım ..bu cuma değildi bayramdan sonraki cuma allah kısmet ederse gelecem
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
şu buluşmaya dahil olmak hakikaten çok istiyorum...
baya bir uzak ama....
arkadaş bulursam haftaya yanınızdayım...
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
65
tamamdır oo zaman cuma yanınıza ugramaya calısıcam mutlaka teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst