- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
avcılar grubu olmadan 12 motor çok iyiymiş yahu
bide olsak 17 olcakmışız meğer
haftaya inş.
bu arada her hafta için ayrı başlık açılması gereksiz bence.Çekmece buluşmaları öncedende tek başlık üzerinden gidiyordu.Çünkü rutin olacak bi buluşma için sürekli yeni başlık açılmasına hiç gerek olmadığını düşünüyorum.ulaşım açısından ana başlığın linkini kaydedenler, ana başlığın son sayfasına bakarak daha kolay ulaşabilirler.Her hafta buluşma başlığı aratmayalım millete
haftaya inş.
bu arada her hafta için ayrı başlık açılması gereksiz bence.Çekmece buluşmaları öncedende tek başlık üzerinden gidiyordu.Çünkü rutin olacak bi buluşma için sürekli yeni başlık açılmasına hiç gerek olmadığını düşünüyorum.ulaşım açısından ana başlığın linkini kaydedenler, ana başlığın son sayfasına bakarak daha kolay ulaşabilirler.Her hafta buluşma başlığı aratmayalım millete
Son düzenleme: