[MT İstanbul] 13 Mayis Beer,s Haydi Buluşalim

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy' Alıntı:
oppppss noluoruz yavaşş :bounce: :bounce:
bak seni olcay abine şikayet ederim çeker kulagından :)
neyse v.i.p görüşmeler nasıldı indirim yada bindirim nasıl fiyatlar :) bizim ekip biraz süngerdir de :) peril off poff layıp durma kız içimiz karardı :)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Çiğdem'in manitasının resmini buldum la.. Biraz eski ama idare edin.. Çiğdem biraz "old"çuymuş meğersem.. O zamanlar daha motoru yokmuş bisiklet ile idare ediyormus..

1930's%20Ben%20Blue%20on%20bike.jpg
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nurullah herhalde mustafa keserin yiyeni :) neeeee çigdemmmmmm (old) yuhhhh valla :)
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
araltı' Alıntı:
Kelebekten asker olurmu ya allah allah !!!


olm beni aldılar sen düşün muayene olurken n halt etcen ahh ah ben olsam topic bile açardım bee :queen:

ashes' Alıntı:
nurullah herhalde mustafa keserin yiyeni :) neeeee çigdemmmmmm (old) yuhhhh valla :)


yok ben beylerbeyli yim abicim :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
eveeet arkadaşlar geldiiiimm...
neler olmuş birileri özetlesin yawww son dedikodulardan uzak kalmışım...:pr:
kim kimle evlendi kim kız kacırdı..
taaaaa adana dan kız almaya gelen varmış...
benim kardeşim ASHES zor durumdaymış...
daaağılın ben geldiiiimm... gelmiim oraya..
bakın söylemedi demeyin iyi dayak yerim heee...:salut:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heyttttttttttttt dağılın uleynnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

çok seksimiş yanibilemicem bula bula bunu mu buldunuz len benim gibi güzel bi kızaa:salut:
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
CBR1000RR' Alıntı:
olm beni aldılar sen düşün muayene olurken n halt etcen ahh ah ben olsam topic bile açardım bee :queen:




yok ben beylerbeyli yim abicim :bounce:


Olm senin haberin yok motosiklet.net olara imza topladık tek tek hatta ben taksimde metro çıkışına stand kurdum nolur bizi nurullahtan kurtarın diye !!

tam 7,000,000 imza topladık evet tam yedimilyon imza ee haliyle en sonunda aldılar seni allah izin verirse sen gittikten sonra bir yedimilyon imza toplayarak seni orda tutmaları için kampanya yapacağız bunu yurt genelinde yapmıştık bu sefer avrupaya açılacağız heheh senden temelli kurtulacağız :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
yahu ne istiyorsunuz CBR1000RR dan
paşa paşa gidip askerliğini yapacak..
sonra paşanın kızını kacıracak..
sonra askerliği yakacak..
sonra uzman cavuş olarak hayatına devam edicek..:queen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Peril' Alıntı:
heyttttttttttttt dağılın uleynnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

çok seksimiş yanibilemicem bula bula bunu mu buldunuz len benim gibi güzel bi kızaa:salut:

sen beni beyenme cirlop gibi adamım bee :queen: :queen:

emrah gelmicem diye yazıosun ama dua et kafam güzel:bounce:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak kırmızının hayalbuysalı manitanın fotosu elime geçti vedat çekmiş geçen gün arkada oturan zühtüpaşa öndeki kırmızı gözlüklü enişte gördük görmedik demeyin :) puhahahahaha
motobild11116xe.jpg
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
vedat kaya' Alıntı:
yahu ne istiyorsunuz CBR1000RR dan
paşa paşa gidip askerliğini yapacak..
sonra paşanın kızını kacıracak..
sonra askerliği yakacak..
sonra uzman cavuş olarak hayatına devam edicek..:queen:

abi ben onlara istediklerini yarın akşam vericem :bounce:

yok abi ben peril i istiyorum evlenirsem kapıda bilicem CBR1000RR ı
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ashes' Alıntı:
bak seni olcay abine şikayet ederim çeker kulagından :)
neyse v.i.p görüşmeler nasıldı indirim yada bindirim nasıl fiyatlar :) bizim ekip biraz süngerdir de :) peril off poff layıp durma kız içimiz karardı :)
:pale: indirim alamadım sen git paşan gelsin dediler:p
bu arada havalar iyi olduğu için haftasonları gurup armıyorlarmış:silent:
öyle böyle bir saat muhabet sonunda yer ayarladım
bu arada hava yağışsız olursa bahçede yer ayarlıyacaklar
müzik ve sigara dumanı olmadan rahat rahat sohbet edeceğiz:cat:
birde emrah ile nurullaha özel sohbet yeri ayarladım:p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
ashes' Alıntı:
bak kırmızının hayalbuysalı manitanın fotosu elime geçti vedat çekmiş geçen gün arkada oturan zühtüpaşa öndeki kırmızı gözlüklü enişte gördük görmedik demeyin :) puhahahahaha
motobild11116xe.jpg
bittin sen ersen kaç benden::cekic::
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paşa gelsin demişlerde baksana paşa ile enişte gezintiye çıkmış :) yoldalar yarın akşama gelirler :)
bu arada yasemin nerelerde bugün pek göremedim onada bişiler düşünüyorum :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuhh koptum benimki iyimiş be bunun ynaındaaaaaaaaaaa:p
ben beğenmiyorum demedim ki nuricimcimcicm aaaaaa:cat: hoş birisin Allah sahibine bağışlasın yahuuuu
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ashes' Alıntı:
bak seni olcay abine şikayet ederim çeker kulagından

Sen mi beni edeceksin ben mi seni orası tartışılır tabiii
ooollllcayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :p :p
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
kırmızı' Alıntı:
bittin sen ersen kaç benden::cekic::

herkez birinden kaçıyor kaçın kaçırın bakalım her gün biter bittiği gibi yeni gün ardından gelir ne mutluki yeni güne başlarken geçen günden kalma fikirlere sahip olabilmek

Peril' Alıntı:
Allah sahibine bağışlasın yahuuuu

heh işte sorunda orda sen ol :rendeer:

ya varya çok yalvarttın beee :queen: :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst