[MT-İstanbul]12 AĞUSTOS BEER'S TOPLANTISI

Bu toplantıya gelme amacınız hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    30
  • Anket kapatılmış .
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
aybiketa' Alıntı:
dostdark, Beer's benim için çok özel ve güzel bir mekandır o yüzden süper dedim... bu tür yazışmalarda yanlış anlamalar sıkça oluyor, daha açık yazmadığım ve böyle bir yanlışlığa neden olduğum için özür dilerim..
hala alkol&sürüşe karşıyım.. en yakın arkadaşımı kaybettim bu yüzden..

muhabbetimiz bol olsun :cherry:
mutlu kal:rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
effet iyi fikir :rendeer: bende Noela ile beraber geliyorum :rendeer:
bu ara ankette hepsi niye yok???
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
fragrance_chaplin' Alıntı:
soner daha önce geldiğin yeri unuttun mu yav?

Mekan:Bostancı Beer's (Bostancı vapur iskelesi karşısı)
yafu sarhoşdum veya sadece hoşdum hatırlamıyorum:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
daha 8 gün var bakalım neler olacak o sürede.
normal koşullarda gelirim. ogünkü iş durumuna bağlı olarak değişir diyerekten politik olayım biraz:p
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Selam dostlar nasılsınız bakayım. Durum vaziyet...

12 sine kadar kim öle kim kala buralarda olursak İbobey ve ben damlarız oralara.
dostdark' Alıntı:
oradan da fener e gidip mehtabı seyredeceğim:cat: :queen:

Dost dark Fenerin ampulu patlak yanmıyor uzun süredirde değiştirmediler. Ama Fener orada duruyor :cat: ayışığıyla takılırız artık.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Sadobey' Alıntı:
Selam dostlar nasılsınız bakayım. Durum vaziyet...

12 sine kadar kim öle kim kala buralarda olursak İbobey ve ben damlarız oralara.


Dost dark Fenerin ampulu patlak yanmıyor uzun süredirde değiştirmediler. Ama Fener orada duruyor :cat: ayışığıyla takılırız artık.
zaten ben en çok fener için geliyorum
beraber takılırız artık
sabahlar olmasınnn:queen:

thewall' Alıntı:
Dostdark ....Oldumu şimdi bu senin yaptığın.Alkollü alkollü motor kullanmayı bırak bide üstelik motora alkol taşıttırıyon abi yaaa.UYARIYOM...Bi trafik çevirir o zaman görün gününü..Wall dediydi dersin ...Şaka bir yana sizlersiz yaşam inanın çok yavan olur.Bencillik belki bu ama sizsiz yaşam dandik olur vs....
abi trafik çevirmesi zevkli değil sen gel kuzu çevirmeye:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Burcu cuğum beni yazmışsın bile sen dersinde ben gelmez miyim tabii ki orada olucam Allah tan çok büyük bi engel olmazsa tabii, ayrıca ankettekilerin hepsi için oradayım ama öncelikle senin davetin için.
 

sKy

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
40
:pr: yaa cumartesileri yapmayın su programları her cumartesi agvadayım ben ..cuma yapsaNIS YAAW EVİMİN HEMEN ALTI ZATEN BEER'S toplanmıstık bi kac kes hatta neese herkese ii eglenceler dilioruz naapalım ...saygılar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazarsan bnide sevinirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst