[MT İstanbul] 11 Haziran 2006 / Çamlıca Buluşması (Bu akşam)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
LesPaul' Alıntı:
hehe, sosisli bişey miiii:cherry:
biz sosisliden sonra da rahat durmadık. ordan da salacağa gidip kız kulesine karşı çay içtik:cherry:
çok olmaya başladık galiba:queen:


yaw avrupa avrupa diyorlar ne varsa asyada var :queen:
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
gelenlerin ayağına sağlık, arkadaşlar böyle toplanmalar iyi oluyor hafta içi 1-2 saat de olsa arada bir toplanalım. birisi açar topiği vakti olanlar gelir
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
necdet abi yakında anadolu yakasında gidilmedik yer kalmıcak, ondan sora da karşı tarafa geziler düzenlemeyi düşünüyoruz:cherry:
bi de o tarafın sosislilerinin tadına bakalım diyoruz:)
karşıda da kız kulesi yok ama napalım:queen: boğazda çay içecek güzel bi yer buluruz heralde:queen:

erdem abi biz siden sora bi de salacağa gidip kız kulesine akrşı çay içtik:)
orda da konuştuk zaten, yeni planlar da var aklımızda:)
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
hehehe ayağımın tozu ile direk gelip çamlıca organizasyonun katıldım çok şükür iki adım sonrada bizim şirket duruodu en kötü ihtimalle orda bi yere yığılıp kalırdım :p bu arada beyler listeyi bi düzeltseniz diyorum en azından tam olarak katılımcı listesini bi yayınlayın derim taa silivrilerden gelip organizasyona katıldık adımız yazsın yani bi yerlere :D
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hemen düzeltiyorum tümer abi:)
başka katılanlar da oldu gerçekten. armağan abiden doğrusunu alıp düzeltmek lazım. o yazmıştı. 23 kişi falandık:)
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
hala eksik abicim Apache_Max nerde benim biricik ev arkadaşım oda benimleydi :p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hepsi bizim şehidimiz, eklemez olur muyuz ya?:) gururumuz onlar bizim:)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Bugün işim vardı sitede değildim yoksa haberim olsa kesin oradaydım.. :pale:
Neyse bir daha ki sefere diyelim.. :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
valla ii gezdik toplantı sayesinde kapı komsu bi arkadaşım oldu valla
adam yan binada oturuyo haberim yok :mrgreen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
81
EVET ARKADASLAR.....
bende tam katılımcılar var.az sonra fişleyeceğim....
bu gezide bir 15 dakikalığına annem bile geldi...merak etmiş.
perim ve burcudan da özellikle bir kez daha özür diliyorum.onlar başka yere - biz başka yere gittik...
az sonra yine yazacağım.
lespaul_84'e teşekkür ederim....
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben teşekkür ederim armağan abi:)
tam listeyi yazarsan buraa, ilk mesaja editlerim ben de:)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
81
ISTEYIM.ŞİMDİ YEMEK SAATİ BAŞLIYOR.gidip erken yiyeyim de...yemek saatinde de yazayım...:p
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
81
11.06.2006 - ÇAMLICA - " O Ağacın Altı "
1 - sinan ( özel istekle başa yazdırttılar )
2 - tuğba ( özel istekle başa yazdırttılar )
3 - niceman
4 - niceman'ın artçısı ( adını bilemiyorum )
5 - hakan ( maşrikiye'de tanıştığımız arkadaşımız - Haluk abinin özel konuğu )
6 - mcgayver
7 - haluk boyraz ( gece, eldivenlerinin sayesinde oluştu )
8 - özcan
9 - hakan
10-er-5
11-er-5 artçısı
12-rüzgarınoğlu
13-locco
14-olcan
15-serkan
16-mert
17-armağan / army_0666
18-armağan'ın annesi
19-serdar
20-büşra ( serkan'ın kızarkadaşı / yenge de denilebilinir )
21-perim ( joker ) benim OGO'ya bakarken foto çekilmiş
22-burcu ( chaplin ) ( dün için kusura bakmayın.başka yere gitmişsiniz )
23-Zühtüpaşa ( Alican Abi )
24-BEN ADINI BİLMİYORUM... ( sekan'cım sen yazarsın bulursan )

herkesin tekerine sağlık...
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
army_0666' Alıntı:
11.06.2006 - ÇAMLICA - " O Ağacın Altı "
1 - sinan ( özel istekle başa yazdırttılar )
2 - tuğba ( özel istekle başa yazdırttılar )
3 - niceman
4 - niceman'ın artçısı ( adını bilemiyorum )
5 - hakan ( maşrikiye'de tanıştığımız arkadaşımız - Haluk abinin özel konuğu )
6 - mcgayver
7 - haluk boyraz ( gece, eldivenlerinin sayesinde oluştu )
8 - özcan
9 - hakan
10-er-5
11-er-5 artçısı
12-rüzgarınoğlu
13-locco
14-olcan
15-serkan
16-mert
17-armağan / army_0666
18-armağan'ın annesi
19-serdar
20-büşra ( serkan'ın kızarkadaşı / yenge de denilebilinir )
21-perim ( joker ) benim OGO'ya bakarken foto çekilmiş
22-burcu ( chaplin ) ( dün için kusura bakmayın.başka yere gitmişsiniz )
23-Zühtüpaşa ( Alican Abi )
24-BEN ADINI BİLMİYORUM... ( sekan'cım sen yazarsın bulursan )

herkesin tekerine sağlık...

25-erdem gündüz


çok ayıp yaaaa mekana ilk ben gelip ev sahibi gibi karşılama yaptık ama listede yokuz :pr:

madem öyle bende bir daha gelmeyeyim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst