Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,922
LesPaul' Alıntı:hehe, sosisli bişey miiii:cherry:
biz sosisliden sonra da rahat durmadık. ordan da salacağa gidip kız kulesine karşı çay içtik:cherry:
çok olmaya başladık galiba:queen:
yaw avrupa avrupa diyorlar ne varsa asyada var :queen: