[MT İstanbu] Motoshow 2008 e hep beraber gidelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
arkadaşlar bildiğiniz gibi 20-23mart arası motoshow 2008 fuarı var. mt istanbul anadolu yakası olarak 23 mart pazar saat 07:00 da ümreaniye ikea da buluşulacaktır.Konvoy 07:20 de hareket edecek ,oradan üsküdar arabalı vapur iskelesine geçilip beşiktaş meydanında toplanan avrupa yakası ile buluşılacaktır. konvoya katılmak isteyen arkadaşlar varsa lütfen isimlerini yazdırsın.fuara topluca gidelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
54
tamam bende geliyorum arkadaşlar ama benim motor yok yaa ama nşallah en yakın zamanda alacağım nereye gelmeliyim
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
vallaha arkadaşlar çalışan arkadaşları da göz önünde bulundurarak 23 ü (pazar günü)olarak toplaşalım....mt istanbul anadolu yakası olarak toplanma yerini ümraniye tepe üstündeki IKEA yı düşünüyorum hayli geniş bir yer.teker dönüş saati 07:20 dir oradan harem arabalı vapur iskelesinden bize katılmak isteyen arkadaşları da alıp avrupa yakası ile buluşacağız

KATILIMCILAR:

1:kelleci
2:eryilmaz
3:nick84
4:SVR
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
vallaha arkadaşlar çalışan arkadaşları da göz önünde bulundurarak 23 ü (pazar günü)olarak toplaşalım....mt istanbul anadolu yakası olarak toplanma yerini ümraniye tepe üstündeki IKEA yı düşünüyorum hayli geniş bir yer.teker dönüş saati 09:30 dur...

KATILIMCILAR:

1:kelleci
2:exorcist
3:?

fuar alanında görüşürz :p

motorsuz motorcuların oturan boğası olarak beşiktaşta toplanalım diyorum

lütfi kırdardamıydı ?
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
yok... ares fuarcılık geçem sene ki yer. hava alanının karşısı

detayları akşam yazacağım...ben kaçtım

arkadaşlar olmaz sa ikea da şart değil.. harem arabalı vapur iskelesi önü de olabilir...... önerilerinizi bekliyorum...............bye
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umraniye ikea iyidir bence hem daha musait bir alan ben olur derim benide ekleyebilirsiniz. ayrıca ben eşimle gelicem. sürat yapmak yok yani giderken ona gore.
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
hocam anadolu yakası olarak toplanalım dedim ben. anadolu yakası olarak toplancaz.ama yok ben avrupa yakasında oturuyorum anadolu yakasına gelirim ordan yine avrupa yakasına geçeriz deiyosan o ayrı tabi:queen::queen:


valla 2 buluşma yeri ayarlayalım en sağlıklısı öle olur :queen:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960

arkadaşlar bu da ümraniye ikea ulaşım krokisi.
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erken diiilmi biraz vapur saatleri nedir baktın mı kardes
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
08:00 da ilk arabalı vapur haremden kalkıyor.konvoy halinde gideceğimizi ve haremden bize katılmak isteyecek arkadaşları da dikkate alacak olursak erken değil aslında .
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuar

peki sen ilk 9 falan diyodun pen bir tek pazar sabahları uyuyabiliyorum haftanın 6 gunu sabah 7 kalkıyorum o acıdan yani
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
biliyorum erken biraz ama konvoy halinde gideceğiz harem iskelesine gelecek olan diğer arkadaşları da alıp beşiktaştaki avrupa yakası ile buluşacağız. yani aslında dediğim gibi .anca....bende senin gibi haftanın 6 günü 7 de kalkıyorum hatta bazen 6 da kalktığım oluyor.ama neticede bu da fuar senede 1 kez oluyor...........
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
nedir hocam son durum ? kaç kişi var ?
arkdaşlar konvoy halinde gitsek çok güzel olur kanımda
şöyle en sağlamından en az 40-50 motor :)
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
anadolu yakasından fuara beraber gitmek isteyen arkadaşlar e hadi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst