Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
mamudo hayırlı uğurlu olsun darısı benim başıma bende bu motosikletten istiyorum :)
tkalfaoğlu Abi motosikletin hoşuma gitti biraz kilometre fazla gibi geldi fiyata göre hoşuma gitmesinin sebebi ilanda yazmış olduğun motoru zorlalama ve komple kıp kırmızı olması keşke ala bilsem :(
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
bende bu motorların kırmızı olanlarını sevmıyorum .kafa grenajı turuncu dıer tarafları sıyah olanlar guze l bıde sıyah grileri var onlarda guzel gozukuo
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Birisi benim makinedenmi söz ediyor... :p :cherry:

05072007008ph5.jpg
[/URL]
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar selam :) bugün serviste gv 250 aynası değiştirdik, aynanın adeti 75 ytl katologdan baktım birçok parça oldukça tuzluydu!
Dişinden tırnağından artırıpta bu motosikleti alan arkadaşların unutmaması gereken husus parçalar bir koreli olarak japonlara kafa atıyor. Allah tekerinize taş getirmesin. :bounce:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
Arkadaşlar Comet'te fazla titreşim yok diyoruz yeri gelince doğruda aslında ama... Vitesden bağımsız olarak 5-6bin devir arası oluşan bir titreşim var ki, sanırım bu da kronik bir sorun, Titreşim başladığında motor bi de güçten düşüyor 6bin deviri geçtiğinde ise acaip bi toparlanma yaşıyor. Bunu gidermenin yolunu bilen varsa tavsiyelerini bakliyorum.

arkadaşıma katılıyorum. 1000 3000 arası pek olmuyorda sonra 6000 kadar felan rahatsız edici bi titreşim başlıyor. ben gazı açıyorumki bir an önce toparlasın. bu konuda bi fikri olan varmı??
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Comet'lerde 5500 devirde "takılma" sorunu, CDI dan kaynaklanıyor (ateşlemeyi idare eden beyin), bundaki bir yazılım sorunu bu. 3. viteste bu devire vardığınızda birkaç saniye orada tutuyorsa sizi, ve hızlanmanıza mani oluyorsa, CDI ın değişmesi gerekebilir. -t
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
motorun gerçekten güzel ve bende düşünüorum almayı bende cbf 150 var onu saacam ama dedğin fiyat 2006 model ve 11000 km için çok 6000 bine ver alıım herşey içinde noter dahil tabi satıcı sensin istediine satarsın para olsada çat veriim 6500 sana aliim
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
17
Comet'lerde 5500 devirde "takılma" sorunu, CDI dan kaynaklanıyor (ateşlemeyi idare eden beyin), bundaki bir yazılım sorunu bu. 3. viteste bu devire vardığınızda birkaç saniye orada tutuyorsa sizi, ve hızlanmanıza mani oluyorsa, CDI ın değişmesi gerekebilir. -t

hayatımHepyek sorumu dikkate aldığın için, tkalfaoglu cevapladığın için teşekkürler.
Mekanik bişi olmayabileceğini düşünüyodum zaten. Bu CDI nanesi değiştiğinde sorun gidecekse çok iyi. Bayağı kafama takıldı çünkü. Garantiden değiştiriyolar mı bunu. Global'e bi siftah mail atayim bari.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
Arkadaşlar benim motor 2007 nisan trafiğe çıkışlı. 2006 model km 5000 civarı kaza boya yok. Ayna da kaynak var belli olmuyor bile. rodaj düzgün görülmüş 170 e rahat çıkıyor fazla zorlanmamış kırmızı tek renk siyah şase. temiz 650 r la takas düşünebilirim satış fiyatım 7.000. Aciliyetim yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
Bu CDI nanesi değiştiğinde sorun gidecekse çok iyi. Bayağı kafama takıldı çünkü. Garantiden değiştiriyolar mı bunu. Global'e bi siftah mail atayim bari.

Koreden bu cdi ile ilgili hatalı olan parçaların seri numaralrı verilmiş eğer bu listede varsa sorunsuz değişriliyormuş diye söylendi. bende bu konuda makinamdan şüphelenmeye başladım. çok nadirde olsa bir kaç defa ortaya çıktı bu yığılma durumu.

ama bizim bahsettiğimiz titreşimin bununla bir alakası yok sanırım. bence o makinanın karakteristiği. 7000 8000 civarında çok stabil bi sürüş ortaya çıkıyo, çok memnunum.

(naturus, memlekete gittiğimde motorumu görenler aynısından burdada var kırmızı dediler. herhalde seninki. ben hiç görememiştim. saygılar :) )
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
Arkadaşlar motorumu satıyorum, Hyosung Gv 650 Aquila
2006 model, 13500 km de, koruma demiri, sisy bar, Ön cam, sis farları havalı korna.
Fiyat 10,000 tl.

Nazım ERCAN 0555 262 82 30
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
dostlar merak ettigim bi konu var gt 250 comet in benzin göstergesi varmı bide rica etsem kullanan arkadaşlardan birisi bana 250 cometin gösterge panelinin resmini çekip buraya koyabilirmi
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
aslında bende 2007 mode gv 650 satmayı düşünüyorum. askere gidicem motorumun yatmasını istemiyorum :pale: motorda orjinal sisybar rüzgarlık mevcut. rodajı çok düzgün yapıldı. kazası çizigi yok. daha 6.000km de. her türlü bakımları periyodik olarak yapılıyor. düşünen arkadaşalar 0545-277-6499 dan bana ulaşabilir. alan arkadaş kesinlikle çok memnun kalacak eminim.
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
17
(naturus, memlekete gittiğimde motorumu görenler aynısından burdada var kırmızı dediler. herhalde seninki. ben hiç görememiştim. saygılar :) )

benimkidir benimki :) Dikkat çekiyo demek ki meret.

Gerçi 1-2 tane daha varmış galiba ama...

CDI nanesi için servise götürdüm, denedi usta. O da hemfikir oldu garanti talep formunu geçtik bakalim gelirse değişecek.

Bu arada ehliyetten sonra ilk uzun yol deneyimimi yaptım bi defa izmire gittim geldim. Bi de blk-körfez(edremit)-izmir-blk üçgeni çizdim. Bi sorun çıkmadı. Ortalama yakıt tüketimini ilk defa 4'ün altında hesapladım.
yalnızca zavallıcık bi serçe şase eksoz arasında sıkışıp yanmış. 4000km bakımım izmirde denkgelince ordaki eleman farketti ikimizde dumur olduk. Velhasıl kuşlara dikkat edin özellikle önden geldiğini görüp te aynadan çıktığını göremezseniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
20
http://www.motosiklet.net/forum/mar...3-sizce-hangi-racingi-tercih-etmeliyim-2.html

Arkadaşlar ben hondanın eğitim kursuna katılmayı planlıyorum ve daha sonrada GT250R almayı planlıyorum sizce hangi eğitime girmeliyim önerilerinizi yazarsanız sevinirim birde bu benim ciddi anlamda ilk vitesli deneyimim olucak daha önce birkaç defa kullandım, sanırım pek zorlanmam diye düşünüyorm ama GT büyüklük olarak 600cclık motorlar kadar ve kilosuda o civarlarda birtek o sorun olabilir diye düşünüyorum
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
hyosung kullanıcısı olarak paylaşmak istedim

4000 km gt 250 r kullandım
3500 km oldu gv 250 kullanıyorum


* boşa geçme problemim olmadı
* servis sıkıntım olmadı istanbuldan çorluya sırf servis için 100 km yol gidiyorum dönüşte 100 km etti 200km değermi değer hiç bir konuda beni yanlız bırakmadı motostar harun bey
*gv 250 de 3. viteste 5500 d/d beyinde gaz kesme prb vardı çok şükür hallettiler ama arada bir tekrarlıyor.

*fiyat kalite olarak birbirini karşılıyor.

kullanıcıların kendi yarattıkları bazı bilincsiz kullanmaktan dolayı gelişen sorunlar mevcut

mesela bir arkadaşımın krank kitledi
garantiye girdi yaklaşık 2 haftada motor çıktı
değişen parçaları piston sekman grank

globalin yedek parça sorunu servislerle alakalı tabi tüm yükü servislere atmayalım
yedek parça konusunda sıkıntı yaşamayacağınız tek motor HONDA başka tanımam.

4 japondan yada bmw den şikayet eden duyamazsın
adamlar akıllı
olan şikayetlerini forumlara taşırlarsa motorun piyasası düşecektir .
bu mantıkla hareket ediyorlar.

artı sorun olarak hysungunu satmaya kalkan adama neden satıyorsun deniliyor oda büyüteceğim için diyor

ama sanki motor problem çıkarmış edasıyla onlarca yazılar yazılıyor

ama cbf 250 satan arkadaş büyüteceğim dediği zaman kimseden ses yok

hyosung kullanmayan arkadaşların olumsuz olarak eleştri yapmalarıda ayrı bir dert.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Zahmet olmazsa

Selam arkadaşlar.Ben siteye yeni üye oldum fakat uzun zamandır takip ediyorum.Bu aralıkta yaşım doluyor ve ehliyet için başvuracağım.Şimdi asıl konu hyosung gt 250 r almak istiyorum fakat motor çıktığından beri o kadar çok çelişkili yorum okudum ki kafam çok karıştı.Bu motoru kullanan arkadaşlardan ricam tarafsız ve gerçekçi bir şekilde motorun :yol tutuşu,hızlanması,frenleri,max. hızı,yakıt tüketimi,yedek parça,servis,bakım kolaylığı veya zorluğu,motorda olan sorunlar ve memnunsuzluklarınız hakkında bana bilgi verir misiniz?Biliyorum biraz fazla oldu ama ilk kendime özel motorum olucak ve uzun süre kullanıcam,bu kadar parayı vericeksem ve üstünde kendi canımı taşıyacaksam ne gibi sorunlar olabilceğini ve kalitesini bilmek istiyorum.Lütfen yardım edin,şimdiden cevap yazan herkese teşekkürler ve saygılar
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
Selam arkadaşlar.Ben siteye yeni üye oldum fakat uzun zamandır takip ediyorum.Bu aralıkta yaşım doluyor ve ehliyet için başvuracağım.Şimdi asıl konu hyosung gt 250 r almak istiyorum fakat motor çıktığından beri o kadar çok çelişkili yorum okudum ki kafam çok karıştı.Bu motoru kullanan arkadaşlardan ricam tarafsız ve gerçekçi bir şekilde motorun :yol tutuşu,hızlanması,frenleri,max. hızı,yakıt tüketimi,yedek parça,servis,bakım kolaylığı veya zorluğu,motorda olan sorunlar ve memnunsuzluklarınız hakkında bana bilgi verir misiniz?Biliyorum biraz fazla oldu ama ilk kendime özel motorum olucak ve uzun süre kullanıcam,bu kadar parayı vericeksem ve üstünde kendi canımı taşıyacaksam ne gibi sorunlar olabilceğini ve kalitesini bilmek istiyorum.Lütfen yardım edin,şimdiden cevap yazan herkese teşekkürler ve saygılar


iyi makina, parasına göre çooooookkkkk iyi makina.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst