- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 207
benim bildiğim siz uzun zamandır sitedesiniz..yoksa motorunuzumu yeni aldınız..yenialdınızsa hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın..
selamlar. evet siteye üyeyim fakat hyosung alalı 3 ay gibi bir zaman
hyosung'un kendi fun 'ına üyeyim fakat burdaki hyosung bölümünü yeni fark ettim