Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Slm arkadaşlar, konuları teker teker aradım, mesajlara baktım ne yazıkki bir iki msj dışında bulamadım aradığımı, sanırım GT 650 comet kullanan arkadaş sayısı çok az. CBF 500 yerine gt 650 comet almak çok daha mantıklı geldi bana. Bilgisi olan arkadaşlar yorumlayıp beni aydınlatabilirmi, yanlış mı düşünüyorum . .
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
Slm Erudite, GT650 teknik özellikleri oldukça iyidir.Pişman olmazsın. Torku ve performans değerleri üstündür.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
evet aarkadaşlar yeni aldığım motorun şasi numarası ile ruhsat üzerindeki no su farklı çıktı iş yasal kağıt kürek işi olrak zor olacağından benim motorla yanlış şasi numarası verilmiş motor değişti dolayısyla ama kullandığım aletteki parçalar öbür şasiye aktarıldı granejlar lastikler debriyaj fren balataları gösterge
kullanılıp sökülen herşey şimdi her yerinden ses geliyor napcam bilmiyorum toplayan bayiye yine gitsem nolacakki normal abi diyecek hiç tadım yok
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
ben de yeni bir hyosung gt250 comet kullanıcısı olarak sizlerle birlikteyim 2007 siyah ve kuyruksuz:)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
evet aarkadaşlar yeni aldığım motorun şasi numarası ile ruhsat üzerindeki no su farklı çıktı iş yasal kağıt kürek işi olrak zor olacağından benim motorla yanlış şasi numarası verilmiş motor değişti dolayısyla ama kullandığım aletteki parçalar öbür şasiye aktarıldı granejlar lastikler debriyaj fren balataları gösterge
kullanılıp sökülen herşey şimdi her yerinden ses geliyor napcam bilmiyorum toplayan bayiye yine gitsem nolacakki normal abi diyecek hiç tadım yok
Öncelikle bir tanışsaydık...:)
Bu etti (2) daha önce aynı olay İstanbulda iki Cometin daha başına gelmişti.Yani adamlar iki Comet satıyor ilk Cometin motor şase numarasını ikinci Comet sahibinin ruhsatına ikinci Cometin motor şase numarasınıda ilk Comet sahibinin ruhsatına işletiyor.Bunlara ilaveten geçen yıl ben Cometimi satın aldığımda Hyosung bayisinin yaptırdığı trafik sigortasında benim şase numarasını yanlış yazdırdıkları için zeyilname ile düzellttirmek zorunda kalmıştım...Öncelikle hata bizde kendi adıma heyecandan trafik sigortasını kontrol etmemiştim...Ancak bu Hyosung bayilerinin çalıştığı trafik muamelecilerine ben söyleyecek bir kelime bulamıyorum aynı hata bir kaç kez tekrarlanmaz tekrarlanmamalı...!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
ben zaten daha önce adaminbiriyim olarak vardım niki değiştirdim
İkinci el motosikletten çekincelerin vardı haklı olarak ancak başına sıfır motosiklette bunun gelmesi gerçekten ilginç ve üzücü bir durum.Fun Club bazında bu konuyla ilgili bir topic vardı şanssızlık işte demekki atladın...Konuyu Globalle paylaşacağını tahmin ediyorum...Motosikletin hayırlı olsun kazasız belasız ...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
slm arkadaslar bir sorum olacak size gt250r ile ilgili sanırım 2007modeller'in gücü 21hp 05-06 modellerin gücü 29beygir özelliklerini o şekilde okudum. doch ce sohc olarak bir fark var motorlarında...Acaba bunu bana açıklayıcı birş şekilde izah edecek biri var mı?İnternette aramama rağmen bulamadım...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
slm arkadaslar bir sorum olacak size gt250r ile ilgili sanırım 2007modeller'in gücü 21hp 05-06 modellerin gücü 29 beygir özelliklerini o şekilde okudum. doch ce sohc olarak bir fark var motorlarında...Acaba bunu bana açıklayıcı birş şekilde izah edecek biri var mı?İnternette aramama rağmen bulamadım...

Almanya ve Japonya sitesinde ki verilerde geçen 21 kW ile karışmasın o :)

İstersen bir kontrol et:
http://www.hsmc.jp/ (20.7 kW)
http://www.hyosung-motors.de/gt250n.htm (21 kW)

250 serisinde 75°-V2-DOHC motor vardır

http://www.hyosungmotors.co.kr/product/roadsport/gt250r_s.asp
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
değerler yanlış yazılmış .. diğer tüm sitelerde değer 29 hp olarak verilmiş ..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
efet 12lt deniliyor...VE Türkçe siteler içinden bulamadım yeni modeller ile ilgili bilgileri...
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
Merhaba keremm81
İzmir de öZGÜL MOTOR Yağhanelerde, tel: 0232 256 68 31 Aşar Motor Kahramanlarda 0232 445 72 75 motorları görebilirsin. Ayrıca www.globalmotor.com.tr sitesinde yakın oldugunu dusunduğun bayileri bulabilirsin.

http://www.suzukitekay.com/urunlerview.php?pid=82

Buyrun arkadaslar...soch ve 21hp'dir diğerleri 05-06 modeller dohc 29hp die biliyorum ben...

Kesin olarak söyleyelim 29HP dir.

GT 250- GT250R- GT650 ve GT650R serilerinin Yakıt depolarının tamamı 17lt dir.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
ya beyler bu motorları nerden alırız ben denizlideyim en yakın nerde var.bi yardım edin


denizli bayinin elinde motor yok görmek istiyosan zor yani ama globalin sayfasında adresi var terminalin arkasında otellerin karşısında bir bayi var kapısına kocaman bi atv koyuyor adını hatırlayamadım şimdi
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Yamaha ve Honda 20-22 bg güç alırken 250 cc den Hyo ne yapmışta 29 bg çıkartmış. Acaba yakıt tüketimi çok mu fazla olur diğer modellere göre?

Kağıt üzerindeki değerlere ve fiyata bakınca gt250 comet'in peynir ekmek gibi satması lazım. gv 250 de aynı şekilde.

Halk olarak garip uçlarda takılıyoruz. Çin malları kapış kıran gidiyor, kalanlar da japoncu... İnce eleyip sık dokuyanlar yok mu bu camiada?

Biraz konu renklensin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst