Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
29
saolun arkadaşlar tek sorunum gece. Yatıyorum yatağa rüyamda 2000km yapıyorum bir uyanıyorum her tarafım et kesmiş 2000 km kolay değil tabi. Biraz yoruyo anlayacağınız:mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Mtec Cosmos Blue serisi H1 ve H3 beyaz ampul aldım GT250R 'ıma death rumuzlu üyeden. Dün C&C Motor 'a gittim ampullerimi değiştirmeye, sağolsunlar baya uğraştılar, ampul değişmek için kafa grenajın sökülmesi gerekti, ve değişimi yaptık, işte sonuçlar:

Ampül
2710ccz8.jpg


Kısa
image720tu9.jpg


Uzun
image724ae1.jpg


Uzun & Kısa
image719rc5.jpg
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Hayırlı olsun :)
Mercekli fardada bir ayrı durmuş ya.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OOooo çok şık olmuş komtan. Bir maliyet alabilirmiyiz:silent:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
OOooo çok şık olmuş komtan. Bir maliyet alabilirmiyiz:silent:

Nette 35$, 45 ytl gibi fiyatlarla gittigidiyor, sahibinden.com gibi yerlerde bulunabiliyor, ben death rumuzlu arkadaştan 35 YTL + kargo ücretine 1 günde edindim.
Artı park lambasıda almak lazım ben almadım eşeklik ettim :p Park lambası 5 YTL.

düzeltme 1 : kargo dahil diye 35 YTL göndermiştim, kdv dahil 35 ytl imiş, kargoyu sağolsun hediye etmiş :)
düzeltme 2 : Park 10 ytl yazmıştım, o arabalar için çifti 10 YTL şeklindeymiş, motosikletlerde tek kullanıldığından tanesi 5 ytl ye geliyormuş.


maliyet+kac watt oldugu+nerden alindigi:)

maliyeti ve aldığım yeri bir üstte belirttim :) 12V55W H1, H3 orjinal ampuller, 12V55W H1, H3 mtec cosmos blue white ampullerle değişti.

çok güzel olmuş komutan çok beğendim takanların eline sağlık:)

Ellerine sağlık gerçektende, serviste çok ilgilendiler sağolsunlar, baya zahmetli işmiş :)

Konuyla alakalı bir kaç forum:
http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=11555
http://www.audi4ever.at/phpBB2/viewtopic.php?t=30026&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://www.xenonwhite.de/eng/216bd896e80ef3b01/index.php
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bende aldım death nickli arkadaştan yarın elime geçecek olmadı p.tesi teslim alıcam kargodan çok kaliteli ve iyi bir ampul komtan ın makinede çok hoş durmuş...
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
124
:cat: komtan güle güle kullan. Harbi çok güzel olmuş.

arkadaşlar sitenize yeni üye oldum herkese merhaba

Bu arada hoşgeldin. Seni aramızda görmek bizi şereflendirdi.:)

Orta sehpa taktırmak isteyen varsa ben C&C motorla konuştum. Ahmet abi yaparız demişti.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
61
2007 Hyosunglar

Daha önce verildimi bilmiyorum ama, modeller daha yakışıklı olmuş. XR-125 e de cadde tekerlekleri takarak supermoto görünümü vermişler :)
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
GT250 nin sarf yedek parça fiyatlarını bildiğiniz kadar yazarmısınız. Mesela yağ, hava filtreleri ufak tefek parçalar, cometin aynaları, disk balataları, debriyaj gaz telleri...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Global motor 250 cc scooter getirmeye başlamış galiba sitede fiyatı var ms3 diye geçiyor bilgisi olan varmı bu motor hakkında.
 
Katılım
5 Mar 2004
Mesajlar
41
arkadaşlar az önce düştüm, detaylar burda; http://www.motosiklet.net/forum/taz...ar/27782-az-once-bende-dustum.html#post571619
ancak asıl söylemek istediğim benim gv250 sol tarafına yatmış olmasına rağmen hiçbir hasar oluşmadı, ben bu motorun yere sürttüğünde bi çok yerinin çizileceğini düşünüyodum ama bu sefer böyle olmadı (sağ taraf daha sakat aslında çünkü egzoz fln hep orada)
motora gündüz gözüyle tekrar bakicam ama bişey yok gibi
özetle; yağmurda çok dikkat arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst