Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
4
aramıza hoşgeldin worlwide senden motorun resmini bekliyoruz biraz daha kendini tanıtırsan seviniriz yaş,ikamet vs...

bu arada geçen haftadan beri motoru çıkartmıyodum bugün ilk defa bindim acayip özlemişim motorumu çok keyif aldım sürerken hatta şimdi çıkıcam tekrar biraz daha kullanıcam doyamadım şu kış çabuk geçsede bizde kaldığımız yerden devam etsek...

Ben Mecidiyeköyde oturuyorum.24 yaşındayım.Motor baya bi pislenmiş bakımsızlıktan şöyle güzel bi temizleyeyim yıkayayım cilasını da atayım öyle koyayım fotoğaraflarını yakışıklı çıksın:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
Ben Mecidiyeköyde oturuyorum.24 yaşındayım.Motor baya bi pislenmiş bakımsızlıktan şöyle güzel bi temizleyeyim yıkayayım cilasını da atayım öyle koyayım fotoğaraflarını yakışıklı çıksın:)

worldwide ben de m.köydeyim, hatta adaşız, bir ara tanışırız artık,
valla Trasher ben de uzun bir kararsızlık döneminde sonra nihayet kararımı verdim, en kısa zaman da gidip kışlık pantolan ve bot alıp kışın da (yağmur ve kar hariç - zaten kaç gün böyle olurki ?) motorumu kullanacagım, niye diye sorarsanız fark ettim ki sabahları işe motorla gittim günler daha pozitif oluyorum (sebebini yazmaya gerek yok tabiki), bir kaç gün servisle gittim geldim, gün nasıl zor geçti anlatamam............
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
worldwide ben de m.köydeyim, hatta adaşız, bir ara tanışırız artık,
valla Trasher ben de uzun bir kararsızlık döneminde sonra nihayet kararımı verdim, en kısa zaman da gidip kışlık pantolan ve bot alıp kışın da (yağmur ve kar hariç - zaten kaç gün böyle olurki ?) motorumu kullanacagım, niye diye sorarsanız fark ettim ki sabahları işe motorla gittim günler daha pozitif oluyorum (sebebini yazmaya gerek yok tabiki), bir kaç gün servisle gittim geldim, gün nasıl zor geçti anlatamam............


Bende Çağlayandayım arkadaşlar yakın sayılırız,eşlik ederim size.Ben yağmurda soğuktada kullanıyorum motoru.Bot pantolon giyince üşüme ıslanma olmuyor;fakat bu ekipmanlar olmadan kullanmak zor olur.Her gün işe motorla gidiyorum otobüsle gidip gelsem her gün 2 saatim yola gidecek.Arabayla 1 saat,motorla 20-30dk.Kar yağmadığı sürece motora her mevsim binilir:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
worlwide
aynı şeyi bende düşündüm ama tüm motor koruma demirleri ve takozlar şaseye bağlanır motorun düşmesi ile yükü şaseye aktarırlar burdaki takozun görevi depo ve motoru korumaktan öte ayağın motorun altında kalıp kırılmasını veya zedelenmesini engellemek ..yoksa tüm takoz ve korumalar aldıkları darbeler sonucunda şaseye zarar verebilir..
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
4
worlwide
aynı şeyi bende düşündüm ama tüm motor koruma demirleri ve takozlar şaseye bağlanır motorun düşmesi ile yükü şaseye aktarırlar burdaki takozun görevi depo ve motoru korumaktan öte ayağın motorun altında kalıp kırılmasını veya zedelenmesini engellemek ..yoksa tüm takoz ve korumalar aldıkları darbeler sonucunda şaseye zarar verebilir..

Fakat soyle bir fark var takılan koruma takozlarının darbe anında eyilmesi lazım ki şaseye zarar gelmesin.Sizde bilirsin öne bağlanan koruma takozlarında plastik bölüm bulunur eriyip şaseye gelen darbeyi emsin diye ve bi noktadan sonra şaseye bağlandığı yerden eyilir,şaseye zarar gelmesin diye.Aynı şekilde motor koruma demirleri de kulakcıklarla bağlanır şaseye.Darbe anında bu kulakcıklar eğilir gene.Bendeki orjinalle sizdeki takoz arasındaki fark bu işte benimkinde takozun darbe anında eyilmesini sağlayan bir parça var sizdekine yapmamışlar bu parçayı,bunu anlatmak istedim.

İyi Seyirler...
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen

gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen

gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim

80 km yapıyor :)

Dostum 250 cc bir makina kaç yapabilir ki?

Bence maksimum hız yada kadran la ilgili bilgi arayacağını çok daha önemli ve başka konularda bilgi edinmeye çalış. Tarzını anladığım kadarıyla çok yaşamazsın sen.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen

gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim

biz conti ile sapanca yolunda biraz basmıştık 171 ben gördüm fatih te edirne yolunda 173 görmüş yani 180 yapacak... GTR in kadranı yok dijital gösterge comet in son hız sanırım 180 olarak gözüküyo...

Fakat soyle bir fark var takılan koruma takozlarının darbe anında eyilmesi lazım ki şaseye zarar gelmesin.Sizde bilirsin öne bağlanan koruma takozlarında plastik bölüm bulunur eriyip şaseye gelen darbeyi emsin diye ve bi noktadan sonra şaseye bağlandığı yerden eyilir,şaseye zarar gelmesin diye.Aynı şekilde motor koruma demirleri de kulakcıklarla bağlanır şaseye.Darbe anında bu kulakcıklar eğilir gene.Bendeki orjinalle sizdeki takoz arasındaki fark bu işte benimkinde takozun darbe anında eyilmesini sağlayan bir parça var sizdekine yapmamışlar bu parçayı,bunu anlatmak istedim.

İyi Seyirler...
bu konuyu daha öncede takip etmiştim yarar sağlayayım derken zarar sağlaması olasılığıda ortaya çıkıyor. wolrwide sende koruma demirinin fotosunu koyarsan farkı görelim... tşk.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
4
trasher,

Bende ki aksesuarlar bunlar.Fark olarak dikkat ederseniz koruma aksesuarlarının kulakcıklarla bağlı olduğunu görürsünüz.Bu şekilde şaseye bir zarar vermez.Benim motor devrildi korumalar korudu hiç bir şey olmadı,aksi taktirde masraf çıkardı bana.

Ben bunları Metal Sanatları Atölyesinden Arslan Ustaya taktırmıştım.Kendi motorumun fotoğrafları yok ama bu siteden yine aynı yere yaptıran başka bir arladaşın fotolarını buldum onları koydum.Bendekiler de aynısı zaten.





 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
lautreamont




--------------------------------------------------------------------------------

Alıntı:
kabuto´isimli üyeden Alıntı
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen

gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim

80 km yapıyor

Dostum 250 cc bir makina kaç yapabilir ki?

Bence maksimum hız yada kadran la ilgili bilgi arayacağını çok daha önemli ve başka konularda bilgi edinmeye çalış. Tarzını anladığım kadarıyla çok yaşamazsın sen.


kusura bakma ama motorundan we avatarindan anladigim kadariyla kelle koltukta gezen sensin ben degil ben sadece sorup ogrenmeye calisiyorum elimde zaten 1100cclik motosiklet mevcut senin kadar hevesli olsaydim kelle koltukta gezmeye su anda caddede kiz pesinde kosuyo olurdum burada bilgi arasitiryo deigl actigim topiclere yada cevap yazdigim topicleir bi goz gecirirsen baslamadan once ciddi bir arastirma yapip 600cc dusunurken 250 lik secip onu arastirmasini yaptigimi kurs baktigimi ne yapilip ne yapilmamasi gerektigini arastirdigimi gorursun arkadasim hiz tutkunu bi insan degilim ama almayai dusundugum motosikletin kac yaptigini merak etmek en dogal hakkim bunun tarzi yokki 650 cclik kullanan sensin illa bende sanami laf sokim sende yanlis biliyomussun 80 km diyosun 180 dio millet hem yanlis bilgi weriyosun hemde bilgic bilgic konusyosun bence sen orada avatar olarak iyiisn abi yazmasan seni daha cok sewicem emin ol:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
28
arkadaslar hepinize selamlar, saygilar...

onemli bir sorunum var

az once osmanbeyden cikip, cok yogun bir trafikte dur kalk, can hiras balmumcuya isyerime geldim...
yildizdan levent e dogru olan guzergaha ciktigimda ancak 2. vitese atacak kadar hizlanabildim ama ne fayda KASKATI olmus bir vites pegi ayagimin altinda beni delirtti. imkani yok 2 ye gecmedi makine (gt250 comet)

bu sorunu yasamis ve cozebilmis baska bi arkadas daha varsa cevap yazmasini rica ediyorum...tesekkur simdiden
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
2. vitese atacak kadar hizlanabildim ama ne fayda KASKATI olmus bir vites pegi ayagimin altinda beni delirtti. imkani yok 2 ye gecmedi makine (gt250 comet)

bu sorunu yasamis ve cozebilmis baska bi arkadas daha varsa cevap yazmasini rica ediyorum...tesekkur simdiden

Kaç kilometredesin? debriyaj telini bir kontrol et :)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
komtanın dediği gibi debriyaj telini kontrol etmelisin bide doğru deviri tutturup debriyajsız geçirmeye çalış bide öle dene bakalım önceki sayfalarda vardı bunlar konuşulmuştu ama arama motorunu bi türlü efektif kullanamıyorum aradığımı bulamıyorum ama mutlaka yardımcı olacak çıkacaktır...


arkadaşlar birde bazı motorlarda vidalarda özellikle paslanma görüyorum bu vidaları paslanmaz kaliteli vidalarla değiştirmek istersek öncelikle bu vidaları nerden temin etmeliyiz ve sonrasında maliyeti nedir yani bir paslanmaz harbi kalite vidanın maliyeti bilenler varsa nerde bulabileceğimizide yazarak sölerlerse çok sevinirim

son soru arka balatam bitmek piyasada daha kaliteli bir balata bulabilirmiyim gtr için yoksa servisten balatayı alıp(fiyatı 40 YTL imiş bu arada) kendim takmak istiyorum çünkü serviste işçilik olarak 30 YTL alıyolar nasıl yapılacağını resimle anlatabilecek var mı yada çok kolay bir iş değil midir bu değiştirme işlemi
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
kusura bakma ama motorundan we avatarindan anladigim kadariyla kelle koltukta gezen sensin ben degil ben sadece sorup ogrenmeye calisiyorum elimde zaten 1100cclik motosiklet mevcut senin kadar hevesli olsaydim kelle koltukta gezmeye su anda caddede kiz pesinde kosuyo olurdum burada bilgi arasitiryo deigl actigim topiclere yada cevap yazdigim topicleir bi goz gecirirsen baslamadan once ciddi bir arastirma yapip 600cc dusunurken 250 lik secip onu arastirmasini yaptigimi kurs baktigimi ne yapilip ne yapilmamasi gerektigini arastirdigimi gorursun arkadasim hiz tutkunu bi insan degilim ama almayai dusundugum motosikletin kac yaptigini merak etmek en dogal hakkim bunun tarzi yokki 650 cclik kullanan sensin illa bende sanami laf sokim sende yanlis biliyomussun 80 km diyosun 180 dio millet hem yanlis bilgi weriyosun hemde bilgic bilgic konusyosun bence sen orada avatar olarak iyiisn abi yazmasan seni daha cok sewicem emin ol:cat:



:) tamam o zaman 280 yapar diyeyim ben de:)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
arkadaslar hepinize selamlar, saygilar...
yildizdan levent e dogru olan guzergaha ciktigimda ancak 2. vitese atacak kadar hizlanabildim ama ne fayda KASKATI olmus bir vites pegi ayagimin altinda beni delirtti. imkani yok 2 ye gecmedi makine (gt250 comet)

Selam -- büyük ihtimal sorunun yağla ilgilidir. Ya miktarı, ya akışkanlığı.
İhmal etme bunu ve zorlama vitesi.. -t
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
28
tkalfaoglu, senin de belirttigin gibi olay yag akiskanligi zira dun gece calisip (3 saat kadar) yani motoru dinlendirip eve dogru yola cikinca hic bir sorun yasamadan eve kadar gittim...
sabah ilk is motoru servise goturup "ya ben bu isten biraz urktum, bu ne ola ki?" seklindeki soruma da usta ayni cevabi verdi."yag incelmistir hararetten"...
neyse simdi motor orda.koruma demiri taktiriyorum, aksama alicam

ilginize tesekkurler arkadaslar...saygilar
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
arkadaşlar ben bu gt 250 comet ve gt 250 r motorlarının son sürat olayına bir son nokta koymak istiyorum motoru yırtsanızda üstünde tepinsenizde kesinlikle ve kesinlikle 180 yapmaz kimseyi ve kendimizi aldatmayalım düz yolda 171 km/h ıkına sıkına yokuş aşağı 175 km/h ama zaten yokuş aşağı yapılan son sürat bi ölçüt değil benim açımdan ayrıca sağlıklı sürüş ve motorun sağlığı açısınından 145 km/h geçilmemeli . . . gelelim grenaj vs. kalitesine benim motorum 3 kere yan yattı ilk kırılan 164 ytl değerindeki ayna oluyor en son yan yattığında yaklaşık 15 yada 20 km/h ile gidiyodum sol gidon ayna sinyal kırıldı grenajda biraz çatladı .... inanamazsınız gidon sıkıştırılmış demir tozundan yapılmış alçı gibi kırıldı resmen aynada zaten bu tarz bi malzeme ama aliminyum sanırım ... sonuç olarak benim görüşüm bu motorların performansı iyi arıza problemi pek yok ama malzeme kalitesi cidden çinlilere yakın . . .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cometimin aynasını kırdığımda 25dolara aldım gt250r ın aynası nasıl 164 ytl oluyor
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
herhangi bi hyosung yetkili servisine sorarsan her iki modelin aynasının fiyatlarını sende şok olacaksın ... bu arada ben aynayı istanbul motordan aldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst