Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bncede yapılır olursada çok hoş olur hemen bende yaptırırım bi araştırmak lazım çok hoş duruyo bu tip camlar racinglerde
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
evet arkadaşlar yarınki fener alayına kimler gelicek bi yazıversin orda toplanırız beraber hareket ederiz gelen olacak mı sabahkine ve akşamkine ...

ben sabahkine katılacağım. Akşam yollar çok kalabalık olur, gündüz daha keyifli olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazmadan duramadım. Çok uzun zamandır bu forumun takipçisiyim .. Kısmetse yakınlarda da alacağım motorumu..

Önceleri tereddüt etmeme rağmen bu forumu takip ettikçe kararımı verdim. gt 250'im olacak.

2 haftadır Ankara'daki bayiiye gidiyorum cumartesi günü, şöyle bir makinenin üstüne oturup bakmak, bilgi almak için . Ama ne yazıkki dükkanı Cumartesi günü saat 17:00 de kapattıkları için daha almayı planladıgım motor hakkında görüşemedim..

ve aklıma ister sitmez su sorular geldi .

Ankara 'da 1 tane mi Hyosung bayii var,.Servisi de bu bayii veriyorsa çalışan hyo kullanıcıları hafta sonu kapali bir bayii ve servis ile nasil problemlerini çözüyolar...,Hyosung gibi pazarda yeni yer edinmeye çalışan ve yedek parça ve servis kalitesini kabul ettirmeye çabalayan bir markanın Ankara'daki bayiisi nasıl kapatır dükkanı saat 5 de..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazmadan duramadım. Çok uzun zamandır bu forumun takipçisiyim .. Kısmetse yakınlarda da alacağım motorumu..

Önceleri tereddüt etmeme rağmen bu forumu takip ettikçe kararımı verdim. gt 250'im olacak.

2 haftadır Ankara'daki bayiiye gidiyorum cumartesi günü, şöyle bir makinenin üstüne oturup bakmak, bilgi almak için . Ama ne yazıkki dükkanı Cumartesi günü saat 17:00 de kapattıkları için daha almayı planladıgım motor hakkında görüşemedim..

ve aklıma ister sitmez su sorular geldi .

Ankara 'da 1 tane mi Hyosung bayii var,.Servisi de bu bayii veriyorsa çalışan hyo kullanıcıları hafta sonu kapali bir bayii ve servis ile nasil problemlerini çözüyolar...,Hyosung gibi pazarda yeni yer edinmeye çalışan ve yedek parça ve servis kalitesini kabul ettirmeye çabalayan bir markanın Ankara'daki bayiisi nasıl kapatır dükkanı saat 5 de..


www.globalmotor.com.tr adresinde illere göre bayilerin ve servislerin adres-telefonları mevcut
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
giallorosso; bahsettiğin siteden baktim Ankara'da 1 tek bayi gorünüyor ve aynı bayiide yetkili servis. Ama dükkan CMT 17:00 da kapali :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankaranın bahtı hep kara zaten
o zaman global motor a telefon açıp bizzat sorman gerekiyor başka var mı diye ankarada
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
3
herkese selam
ben geçeen sene bu aralar cbr 125 r almıştım rodajı tam tamamlanmasada fuar sonrası sattım çünkü motor problemler çıkarmaya başladı fazla yakmaya başladı(tabiki değişen parçalar sonucu)
şu an gt250r almak istiyorum
bana yeter de fazla bile
170 kmh olduğunu düşünürsek
ama sormak istediğim şu : şimdi alacam motoru hemde 8100 ytl anahtar teslimi buldum rodajı kış dolayısıyla tamamlayamacağım
ve motor yatacak yaza kadar bunun zararı olurmu tahminimce geçen sene başıma gelen bu yüzdendi
lütfen bana yardımcı olunuz
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
madog;
Ankara'da tek bir bayi var.Çağ motor eğer almayı düşünüyorsan yardımcı olur.
İstersen arayıp bi konuş.Ben ordan aldım ve şu ana kadar memnunum.
Çağ motor dışında bir servis daha var ama onun hakkında bir fikrim yok.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Selam -- motorunun kışı geçirmesi konusu bu forumda epey işlendi, bence bir arama yapsan bulursun hemen..
Şimdiden hayırlı olsun..

-turgut
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler açıkyol,

2 haftadır gidip elim boş dönüyorum :pr: bu hafta arayıp öyle bir gideyim bari, belkide tesadüftür.

Sen hiç böyle bir olayla karşılaştınmı yani hafta sonları servis erken saatte kapaniyor olabilirmi ?
 
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
37
motora böyle bi cam nasıl yapılır ? böle cam yaptırılabilirmi:silent:
Picture002.jpg

arkadaşlar ben bu camın daha güzelini motoruma yaptırdım süper ötesi oldu vallahi motorun tüm görünümü değişti diyebilirim çok asi bişey oldu eyer ilgilenen olursa adres ve fiyat verebilirim resimlerini çeker göstermek isterdim ama nasıl konulacağını bilmiyorum..:pr:
saygılar.:rendeer:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar ben bu camın daha güzelini motoruma yaptırdım süper ötesi oldu vallahi motorun tüm görünümü değişti diyebilirim çok asi bişey oldu eyer ilgilenen olursa adres ve fiyat verebilirim resimlerini çeker göstermek isterdim ama nasıl konulacağını bilmiyorum..:pr:
saygılar.:rendeer:

motorun resimlerini bana mail atarsan ben koyabilirim çok merak ettim senden mail bekliyorum

[email protected]
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GT250 comet' ın sele yuksekliği kac mm :silent:

Bu konuda bana bilgi verebilirmisiniz....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
cometin uzun yol performansını bizzat denedim işte size kısa kısa gözlemlerim

artçılı ne kadar olur bilemem ama ilk defa 450 cc altı bir motorla bu kadar uzun bir yol yaptım ..İstanbul u sel altında bırakan yağmurun olduğu gün ben yoldaydım saat 11:00 gibi İzmirden yola çıktık daha manisaya gelmeden sırılsıklam olduk ..mecburi bir manisa ziyareti sonrası kuru giysiler çorap ,iç çamaşırı ve su geçirmez montlarımızın suyu fırtına ile içine geçirmesinden sonra yağmurluklarımızı alıp devam ettik manisadan çıktığımızda saat 17:00 gibiydi İstanbula yaklaştıkça önemli olanın yağış değil yandan aldığımız kuvvetli rüzgar olduğunun farkına vardık ..motor resmen yatık bi şekilde uzun bir süre yol aldık özellikle Bursa ya yaklaştıkça rüzgar şiddetini arttırdı ..ağır vasıtaların yerden kaldırdığı su zerreleri yoldaki yağ, mazot ve tüm pisliği kaskın vizörüne taşıdı..yer yer görüşümüz cidden çok azaldı hızımızı hep bu zor şartlara göre ayarlayarak saat 22:30 da İstanbula girdik..
motor 250 cc den beklenenden çok daha iyi bir performans gösterdi..Özellikle 3. viteste ok gibi fırlaması geçişlerde beni oldukça rahatlattı 120 km/h üzerine çıkmak hiç akıl karı değildi kaldıki yolun çoğunu 90-100 km/h arası katettik.
bir ara bursaya kadar olan 240 km yi hiç mola vermeden gittik ..
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Merhaba BBRR ,
120 KM ustune cikmak akil kari degildi derken
acaba makina mi guvensizdi yoksa ruzgar yagis yuzunden mi bu yorumu yaptin

ayrica
Uzun suredir senin hyosung ile ilgili verdigin bilgileri takip ediyorum , comet ile ilgilenyorum ama nekadar okusamda halen kafam karisik .
hizli gitmekten cok tecrube kazanacagim ve gorece uzun bir sure rahat edebileceigm bir motor olarak goruyorum simdilik , sadece ciplak olmasi kafamda soru isareti , hizli gidince problem cikariyorsa zaten hiz meraklisi degilim

Neyse her kafamdakini burdan sormayayaim kafanizi sisirdim
Sevgiler Saygilar
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
BBRR abimiz yine süper bilgilerle bizi aydınlatıyo önce teşekkür ederiz yolculuğunuzda bayaa zor şartlar altında geçmiş 120 nin üzerine çıkmaması 2 kişi oldukları ve hava şartlarının kötülüğünden ve yol durumundan die tahmin ediyorum yoksa cometler çok rahat bu hızların üzerine çıkabiliyor.

starblazer eğer çıplak düşünmüyorsan grenajlı modelini almanı tavsiye ederim kullanım açısından da comet kadar olmasada çok rahat racing modelinde bi aantajda rüzgarı çok fazla almaman
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst