- Katılım
- 12 Eyl 2006
- Mesajlar
- 167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese Merhaba
Evet dostlar, uzun süre forumu okuduktan sonra bende artık sizlere merhaba demek istedim. :king:
Çok uzun süredir Hyosung GT250 ve GT250r i inceliyorum, motorsiklet tecrubem sadece hayallerim ve rüyalarımla da olsa kendimce araştıryorum ve en guüzel bilgileri bu forumdan elde ettim.
Ayrıca GT250r kullanan 2 ayrı kişiden de cok guzel yorumlar duydum.
Bu hafta sonu en sonunda hayallere doğru bir adım daha atarak motorsiklet kursuna başlıyorum..(Kısmetse 1 Mayıs itibariyle araba kredimi kapatıp GT250r'ıma kavusacam :flower: )
Ancak Ankara daki kursların tamamı a2 ehliyet icin, kurs süresinin 3-4 saat olduğunu ve bunun ehliyet almak icin yeterli olacağını söluyolar.
Benim aklım pek yatmadı nasıl öğrenecez 3-4 saatte vitesli motor kullanmayı ama kayıt olduk artık :silent:
Bu konuda tecrübelerinizi benle paylaşırsanız sevinirim..
Evet dostlar, uzun süre forumu okuduktan sonra bende artık sizlere merhaba demek istedim. :king:
Çok uzun süredir Hyosung GT250 ve GT250r i inceliyorum, motorsiklet tecrubem sadece hayallerim ve rüyalarımla da olsa kendimce araştıryorum ve en guüzel bilgileri bu forumdan elde ettim.
Ayrıca GT250r kullanan 2 ayrı kişiden de cok guzel yorumlar duydum.
Bu hafta sonu en sonunda hayallere doğru bir adım daha atarak motorsiklet kursuna başlıyorum..(Kısmetse 1 Mayıs itibariyle araba kredimi kapatıp GT250r'ıma kavusacam :flower: )
Ancak Ankara daki kursların tamamı a2 ehliyet icin, kurs süresinin 3-4 saat olduğunu ve bunun ehliyet almak icin yeterli olacağını söluyolar.
Benim aklım pek yatmadı nasıl öğrenecez 3-4 saatte vitesli motor kullanmayı ama kayıt olduk artık :silent:
Bu konuda tecrübelerinizi benle paylaşırsanız sevinirim..