Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
05.07.2006
FİYAT DEĞİŞİKLİKLERİ
Ötv artışının subvanse edilmekte olduğu ve doların eski kuruna göre belirlenmiş olan fiyatlarımız için tahammül sınırları aşırı zorlanarak herhangi bir değişikliğe gidilmemişti.

Bununla birlikte firmaların yaşayabilmeleri için gerekli olan katma değerin sağlanabilmesi,hiç olmazsa zararların azaltılabilmesi adına Hyosung ürünlerinin de fiyat artışı zorunlu olacaktır.

Kısa bir süre daha mevcut fiyatlar ile direnmekte olduğumuzun motorseverler tarafından bilinmesini rica eder,yapılmış ama bekletilmekte olan artışın sitemizden duyurulacağını haber veririz.

Alıntı Global Motorun web sayfasından yapılmıştır.. http://www.globalmotor.com.tr/duyurular.asp
Kredi faizleri arttı diye alamıyordum şimdi faizler düşer motorun fiyatı artar gene alamayız.. :pale: Bu ülkede güzel olan hiçbirşey elde edilebilir değil ne yazık ki... :pr:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
20
basbali' Alıntı:
arkadaşlar kendime bitane 250gv almak istiyorum.parası problem değilde motor nasıl onu bilmiyorum.burada yazılanları okudum.motor hakkında kötü konuşulmuyor.Fakat kesin bir açıklamada yok.uzun yolda performansı nasıl,sollamaya çıktığında atakmı ki bu gerçekten çok önemli,yokuş çıkarken hızda düşme oluyormu,frenleri,gidonu tutuşu,uzun yolda yorgunluk yapıyormu?bu ve buna benzer aslında basit gibi görünen ama gerçekten önemli olan şeylere pek açık bir makale bulamadım.bu konularda gerçekten bu motoru kullanan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.artısıyla eksisiyle nasıl bir motordur bilmek isterim.unutmayınki sizlerin anlattıklarıyla bu motoru alıcam yada almıyacam.beni yanlış yönlendirmezseniz sevinirim.
şu an aranızda değilim ama inşallah yakında aranızda olacam:cat:

Dostum kesinlikle tavsiye ediyorum. Verdiğin parayı sonuna kadar hakediyor.
Bu motor anlatılmaz yaşanır. Bu akşam buluşmaya gelebilirsen artçım olarak performansını görme imkanın olur.:bounce:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar motorun arasına 100$ sıkışmış bugün öğrendim ama kıralan ayağı saolsun netzo(naco) beni eve bıraktıktan sonra tekrar kaza mahaline giderek parçayı alıp tekrar evime kadar getirdi onu kaynattırcam sinyalide 20$ mış onuda alacaz artık bi ara allah daha büyüğünden saklasın...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim buda bana bir ders oldu bundan sonra çok daha dikkatli yol alıcam sizin orda olmanız moralimi düzellti çok tşk. ederim çizikleri pasta ile halledicem ufak tefek şeylermiş ayrıca sinyal 20$ vites ayağı 80$ mış ama sinyali alıcam vites ayağını eski parçayı kaynattırıcam yada farklı bi parça kaynattırcam ucuz kurtardık serefsiz adam aramadı tabii nie arasın cezdan kurtuldu arabasına bişey olmadı içi rahattır umarım hakkım varsa haram olsun nediim inşallah oda bi daha bu sefer kör gibi yola çıkmazda bi başkasının canını yakmaz...

aiqa ehliyet için inşallah kazanırsın die dua etmiştim ii oldu çok sevindim dier arkadaşın almamasına ii denk geldi :)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
aiqa' Alıntı:
trasher geçmiş olsun, sana bir şey olmamış ya gerçekten hiç önemi yok motora olanların.

Buluşmaya iş nedeniyle gelemedim ne yazikki. 3. buluşmaya umarm geleceğim, hem ihliyetide almış olurum belki o zamana dek.

Bu arada gelişim sürücü kursunun ehliyet çekilişini de kazandım arkadaşlar. Hayatımda ilk defa bir şekilişten hediye kazandım :cherry:


aaa çok sevindim hayırlı olsun..ben de çok beklemiştim ehliyet çekilişi için ama olmadı kısmet sanaymış e zaten bizde alıyoruz inş. CT sınav var ..darısı senin başına.. tekrar tebrik ederim aiqa.

trasher
..akşamdan bu yana iyisin umarım.. şu 100 $ meselesi ne anlayamadım adam mı sıkıştırmış ,değildir heralde ??
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
cruiserdem' Alıntı:
Murat ben sıkıştırmıştım sonra almayı unutmuşum. :pr:

Bu arada özel mesajlarına bakarsan sevinirim.:wiinkk:


dün pasta ile uğraştım bütün çizikler çıktı 1-2 tane çizik var onlar çok hafif iz olarak kaldı ama sorun diiil görüntüyü değiştirmiyo vites ayağını kaynattırmak için kaynakçıya gittim ama ben vitesi sökemem dedi bnde bi ara vitesi söküp kaynakçıya götürcem dökme oldugu için kaynak olayı çzor oluyomuş ama yinede yaparıs dedi yani benimö cepten sadece 30$ çıkıcak ve eski haline kavuşacak inşallah...


kanka ö.m attım sana telefonumu sende gönder bana yada bi mesaj çağrı falan yap bi ara toplanıp buluşalım bu tarafta.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bu akşam motorumu evde bırakarak yıllık iznimin ilk haftasını kullanmak için akçaya yazlığa gidiyorum gönül isterdiki motorla gitmek ama ailem orda izin vermezler gitsem bile dönemem :) zaten bu son kazadan sonra anladım ki yoluma bakmak kuralara uymak falan yetmiyo karşıdaki sokağın içine bakmak park halindeki araçların kapılarını kontrol etmek otobüs minübüs arkasından çıkan yayayı kontrol etmek karşındakinin en kötü ihtimalle yapabileceğini düşünmek gerekiyo sanırım bunun için biraz daha zamanım var haftaya p.tesi görüşürüz yarın sabaha karşı arabayla yola çıkıcam kendinize ii bakın görüşrüz...

2.buluşmanın linki herkes soruyo tekrar yazmakta fayda var.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17024
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
trasher' Alıntı:
dün pasta ile uğraştım bütün çizikler çıktı 1-2 tane çizik var onlar çok hafif iz olarak kaldı ama sorun diiil görüntüyü değiştirmiyo vites ayağını kaynattırmak için kaynakçıya gittim ama ben vitesi sökemem dedi bnde bi ara vitesi söküp kaynakçıya götürcem dökme oldugu için kaynak olayı çzor oluyomuş ama yinede yaparıs dedi yani benimö cepten sadece 30$ çıkıcak ve eski haline kavuşacak inşallah...


kanka ö.m attım sana telefonumu sende gönder bana yada bi mesaj çağrı falan yap bi ara toplanıp buluşalım bu tarafta.
Ayağı sökmek çok kolay ancak alyan ve 10 anahtara ihtyacın var 10-11 takım çantasında mevcut milin ilerisindeki pasoda ters paso dikkat edin yalama olmasın çatal 10 ytl fiyata canavar gibi kaynatılıyor ancak aliminyum olduğu için çok ısıda kalırsa siyahlaşıp eriyiklerle doluyor usta yada sen eğe ile traşlamalısın sonrada boyamak gerekiyor bunun için aliminyum sprey boyalar var öneririm kaynağın kırığın içindeki boşlukları iyice traşlasın doldursun bu çok kritik sonra kaynattır eskisindende sağlam oluyor için rahat olsun...
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
arkadaşlar buluşmada gördüm ki pek çok arkadaş vites konusunda benim gibi sorun yaşıyor ondan yazıyorum:
perş günü hasanpaşa servise niyazi ustaya gittim 2 gün çıldırdı ve sonunda vitesi yaptı yumuşacık artık vitesim rahat rahat N a geçiyor. isteyen götürüp yaptırabilir ben memnunum.
kullandığım cilayı soran arkadaşlar olmuştu ÇBS nini mavi renkte jelimsi sıvı cilasını kullanıorum. çok kolay çok çabuk sürülüor. hafta 1-2 kere cilalatıyorum ben çok güzel parlıyor yıkama sonrası koşuyolunda yıkamada.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
trigger merhaba
buluşmada cilayı ben sormuştum daha dün aldım küçük bir kutuda ve mavi (çbs) demekki yanlış almamışm daha kullanma fırsatım olmadı. Hafta sonu motorsikletimi temizledikten sonra kullanmayı düşünüyorum. Pamukla cila sürsek çizilme olmaz değil mi?

ayrıca yarın ehliyet sınavım var motor sınavından minumum kaç almamız gerekiyor. ?

Teşekkürler
 
Katılım
12 Tem 2005
Mesajlar
50
merhaba :) başlangıc motoru olarak zonghsen mi alıyım.cbr mı alıyım derken gt 250 r almaya karar verdim:) ama sorularım war :silent:
ilk sorum hyosung un anodolu cetelemle anlaşması varmış şimdi anadolu cetelem le gt 250 r % 12 sini peşin gerisini taksitle alabiliyorum ama işe yeni girdim peşinatı 3 ayda anca toplayabilirim ama topladığımda kış yaklaşmış oluyo ve ben yeni kullanıcıyım zor olur paramı önümüzdeki yaza kadar biriktirip geri kalanını taksitlendirip almak fikri geldi aklıma ama gt 250 r'a cok zam gelirmi?

2 sorum ailem motosiklet fikrine sıcak bakmıyo ilk önce kask,mont,vs gibi şeyleri alıp alıştırsammı yoksa pat diye parayı denkleştirip hepsini birden mi alsam?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
evet arkadaşlar bugün işten geldim direk arkadaşımla beraber motora atlayıp k.topraktaki honda servise gittk arkadaşın teyzeoğlu orda çalışıyo saolsun 2 dk de vites ayağını söküp gitti bi yerde sağlam kaynak yaptırdı ayak eskisi gibi oldu hatta daha sağlam pasta ilede bütün çizikleri çıkardım derin olan bikaçı dışında onlarda uzaktan hiç farkedilmiyo bi tek sinyal için servise sip. verip taktırcam gerçekten kazayı ucuz atlattık hem manevi hem maddi bu arada kaynak 15 YTL ye halloldu komlplesine 80$ diolar ve döküm çok para son olarak eve gelince farketmiştim ayna hafif yamulmuş ve sağlıklı olarak göremiyorum düzeltemeyiz elimizde kalır dediler napcam bilmiyorum
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
serhat24766' Alıntı:
merhaba :) başlangıc motoru olarak zonghsen mi alıyım.cbr mı alıyım derken gt 250 r almaya karar verdim:) ama sorularım war :silent:
ilk sorum hyosung un anodolu cetelemle anlaşması varmış şimdi anadolu cetelem le gt 250 r % 12 sini peşin gerisini taksitle alabiliyorum ama işe yeni girdim peşinatı 3 ayda anca toplayabilirim ama topladığımda kış yaklaşmış oluyo ve ben yeni kullanıcıyım zor olur paramı önümüzdeki yaza kadar biriktirip geri kalanını taksitlendirip almak fikri geldi aklıma ama gt 250 r'a cok zam gelirmi?

2 sorum ailem motosiklet fikrine sıcak bakmıyo ilk önce kask,mont,vs gibi şeyleri alıp alıştırsammı yoksa pat diye parayı denkleştirip hepsini birden mi alsam?

parayı topladığında kış yaklaşacaksa zaten zamlı fiyatlardan almış olacaksın bu yüzden eğer bu sıralar alamayacaksan yani peşinatı bulamayacaksan kaskını montunu felan alıp aileni alıştırıp evde arasıra giyerek yahu bu çocuk motorla kafayı yiyecek alsın bari konumuna getirip alman daha makul..aslında işini yaşını belirtsen ve ailenin bakışını daha fazla açıklama yazardım, neyse dediğim gibi seneyi beklemen yada aynı taksitlendirme ile 2.5 -3 milyara ybr -kymco tarzı bi makine ile yazı çıakrman daha makul. sona satıp tecrübe edninmiş bi halde yükseltir ve de bana teşekkür edersin... değilse sene ye ,yani şu sıralar alamıyorsan..alabiliyorsan kaçırma zamlanmadan al. kolay gelsin.250 R ın fiyatı 9 milyar civarında olacak %10 zamn bekleniyor.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
trasher' Alıntı:
son olarak eve gelince farketmiştim ayna hafif yamulmuş ve sağlıklı olarak göremiyorum düzeltemeyiz elimizde kalır dediler napcam bilmiyorum

argon kaynağı yapan bir yere götürürsen eğer, argon kaynağı vasıtasıyla aynayı ısıtır ve düzeltebilir. tek sorun ayna üzerindeki boyanın atması olacaktır ki bir spreylik işi var :wiinkk:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
crato' Alıntı:
argon kaynağı yapan bir yere götürürsen eğer, argon kaynağı vasıtasıyla aynayı ısıtır ve düzeltebilir. tek sorun ayna üzerindeki boyanın atması olacaktır ki bir spreylik işi var :wiinkk:
Evet şalama bu işi halleder yanlız çok ısıttırma parça anında kopar sonra bir kaynaklık parçaya daha sahip olursun eğrilik çok değilse mengeneye bağlattırıp elinle yavaşça düzelttirebilirsin eğer eğrilik fazla ise aynaya bez sarıp mengene yardımıyla hafif hafif sıkıştırıp düzeltebilirsin ben vites ayak dayama yerini o şekilde düzeltmiştim ilk önce bunu denemeni tavsiye ederim trasher üstelik boya derdinde kalmaz...
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
oh motor sinavindan da ciktik.. hadi artik gelsin su ehliyet ya.. rahat rahat kullanalim motorumuzu....

serhat24766, 16 yasindaysan motoru unut simdilik. seneye alirsin. kisin zaten kullanamayacagina gore en iyisi ertelemek.

trigger;
motoru sik sik cilalamak boyaya zarar vermez mi? pek anlamam ama cila yapilinca boyadan ince bir tabaka erozyona ugramiyor mu?
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
KORUMA TAKOZLARINI(Frame Slider) yaptırdım.

Arkadaşlar merhabe herkese,
Ben de yakın zamanda kısmetse comet alıp aranıza katılmayı düşünüyorum.Forumu okudum ve motoru almadan önce önemli bir parça olan koruma takozunu yaptırdım.
Yapısı tamamen çelik ve maksimum koruma için exta uzun çünkü daha önceden forumda resimleri koyulan versiyonları kısa ve grenajlı modellerden alıntıydı.Dolayısıyla ancak granjla beraber kullanılırsa motora bir koruma sağlayabilirdi bende uzun versiyonunu yaptırdım.Böylelikle düşme anında depo sinyaller ayaklıklar,gidon ve bacağınız korunmuş olacak.
İstenildiği taktirde full siyah renkte olanıda yapılabilir.
temin etmek isteyen arkadarlar;
yaptırdığım usta olan Arslan ustayla görüşebilirler.
tel:0212 219 88 24
cep0536 521 49 92
fiyatı:çifti 120$

işte fotoğraflar...


 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
CİLA KONUSU

Evet en iyi sonucu cilayı pamukla sürersen alırsın ben de öyle yapıyorum. plastik olan kısımlara getirmemeye çalış rengi bozuyor yıkayınca geçiyor ama uğraşma diye söylüyorum(ben önce cila sürüyorum sonra da plastiklere parlatıcı süt sürüyorum. Cila mesela aynaya gelmişse bile aynaya süt sürdüğümde düzeliyor)ilk başka pamukla berbat gözükecek şekilde yay sonra 5 dak bekle ve temiz kadife bir bez ile sil çok işe yarıyor. Tüm boyalı parçalara cila sür o zamana kadar yeterince süre bekletmiş oluyorsun zaten sonra ilk başladığın yerden kadife ile temizlemeye başla.

CİLA ZARARLI MI?

Cila fazlası motorun boyasına zarar vermez zarar veren şey pasta ciladır. Pasta cila araçlardaki parlaklığı sağlarken istenmeyen yabancı maddeleri boyanın içine gömer böylece zamanla boyanın rengi değişir. cila sadece parlak bir tabaka şeklinde boyaya işlemez. erezyon yapmadığı gibi kayganlığı arttırdığından erezyonu azaltır.

VİTES SORUNLARI ÇÖZÜLDÜKTEN SONRAKİ SÜRÜŞ YORUMU.

Arkadaşlar viteslerdeki servis ayarından sonra mükemmel oldu vites hiç bir sorun çıkarmadan anında boşa geçiyor vites sorunu yaşayan arkadaşlar kesinlikle gidin yaptırın kırmızı ışıkta el ağrısı die bişi kalmıyor motorun zevkini :queen: 2 kat:queen: alabiliyorsunuz..:cat: keşke daha önce gitseymişim zamanla düzeleceğini düşündüğüm için gitmemiştim:pr: vites geçişleri sert geçişten yumuşak geçişe doğru değişmişti ilk çok yadırgamıştım ama şimdi alıştım valla çok iyi oldu oh bea. isteyen kadıköy ve koşuyolu civarında buluşup bakabilir yardımcı olmaya çalışırım zamanım oldukça.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar size bir sorum olacak.

Sizin motorlara 1000 bakımında sübap ayarı yapıldı mı ? Veya en azından sübap boşluğu kontrol edildi mi ?

Benim motor düşük devirde çalışırken hafif bir sübap sesi geliyor (metalik bir tık tık). Sizin motorlarda da aynı ses var mı ? Yani normal mi ? (Örneğin hava soğutmalı volkswagen lerde bu sesi rahatlıkla duyabilirsiniz ve normal sayılır)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst