- Katılım
- 9 Haz 2007
- Mesajlar
- 695
sinan abi çorba muhabbeti ni yazmışsın . ama foto da. köfteler duruyor.. 
:cherry: biraz geç çekilmiş foto ama. napalımm. :salut:










bu da gölün ortasındaki su şelalesi....



