MT de Fitness veya Urban Patenci Var mı?

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Arkadaşlar ben beş yıldır urban paten kaymaktayım,sitede fitness veya urban patenle ilgilenen var mı?

favori güzergahım İstanbul da Caddebostan sahili..Beşiktaş Sarıyer arasında da kayarım bazen..

MT de patenle ilgilenen iki teker dostları var ise beraber yol yapmak keyifli olur..
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Arkadaşlar ben beş yıldır urban paten kaymaktayım,sitede fitness veya urban patenle ilgilenen var mı?

favori güzergahım İstanbul da Caddebostan sahili..Beşiktaş Sarıyer arasında da kayarım bazen..

MT de patenle ilgilenen iki teker dostları var ise beraber yol yapmak keyifli olur..

4 sene önce yazmışsın abi uplamak değişik olacak, konuya tıklarken elim ismine değdi de denk geldim :)

2 3 sene kadar önce ayaklarımın iyice dışa basması sonucu bıraktım kaymayı ama Seba ve powerslide'ım depoda duruyor diye biliyorum hala, gerçi onlar dursa da ben hala kayabiliyor muyum soru işareti orası. Sen de devam ediyorsan yaz geldiğinde başka kayan arkadaşlar da varsa caddebostan veya Kadıköy de 8 teker buluşması yapabiliriz.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
4 sene önce yazmışsın abi uplamak değişik olacak, konuya tıklarken elim ismine değdi de denk geldim :)

2 3 sene kadar önce ayaklarımın iyice dışa basması sonucu bıraktım kaymayı ama Seba ve powerslide'ım depoda duruyor diye biliyorum hala, gerçi onlar dursa da ben hala kayabiliyor muyum soru işareti orası. Sen de devam ediyorsan yaz geldiğinde başka kayan arkadaşlar da varsa caddebostan veya Kadıköy de 8 teker buluşması yapabiliriz.

Ben hiç ara vermedim patene , pandemi döneminde haftada bir güne kadar düştüm tabi , paten kaymak hem çok keyifli hemde kolay .

Bisiklet e heran ulaşamıyorum ama patenleri motorun çantasına atıyorum gün içinde fırsat bulursam Bebek yada Caddebostan sahilden başlar 2-3 saat kayarım.

Salon sporları yada koşmak bana sıkıcı geliyor paten tam motorcu adama göre :)

Kemik kadro birkaç arkadaşım var sürekli beraber kayıyoruz , bazen Caddebostanda 10-15 kişilik uzun turlara çıkıyoruz , Beşiktaş Sarıyer , Kadıköy Dragos gider geliriz , Cumartesi yasak kalkınca deli gibi kaydık :D gelirsen yaz burdan , Paten34 paten eğitim alanından başlıyoruz genellikle , başka arkadaşlar varsa beklerim daha öncede yazmıştım ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst