[MT Bolu] 06 Mayıs 2007 Mudurnu-Sünnet Gölü-Abant Gezisi

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
harika bir geziydi:)her ne kadar gezideki tek kız ben olsam da çok eğlendim...başta sevgilime teşekkür ediyorum daha sonrada diğer arkadaşlara ve abilere....

Ne demek Cnm Her zaman; Yeterki Sen kopeklerden korkma hareket halindeyken :wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
güzel gezi olmuş :cat: toplam gidiş dönüş kaç km yol yaptınız Harun
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
118
gerçekten güzel geziydi arkadaşlar, tahminen180 km ye geçmedi galiba gezi.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
güzel gezi olmuş :cat: toplam gidiş dönüş kaç km yol yaptınız Harun

Abi Cbf 250 de 180 Km yaptıgımız yazıodu..
Ybr de de 200 Km yaptıgımız yazıodu..
Benım motorda da 0 Yazıodu Cünkü Km telim koptu adamlarda 10 ytl diyince almadım... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
hadi bakalım bensiz gezin olm baktıkça resimlere içim gitti helal olsun size

çok güzel tur yapmışsınız valla, sucukları artıık dolayacam olm boynunuza

şu gezileri pazar yapmayın cumartesi yapın bende geliyim.....
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
olmaz kanka hadi git sen sütünü iç... Bu işler basarak hava yapmaya benzemez :p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@st_erdogan Sorma erdogancıgım yaa bakıyoruz hava güzel canımızda sucuk cekiyo.. Hadi gidelim diyoruz cıkıyoruz yola... :cherry:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
IMG_0298Small.jpg

cok gusel olmus tebrıkler resım harıka:mrgreen:
abimiz yıne uyuyor galıba
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
süper resimler elinize saglık.








En dip not: birisi şu uyuyan arkadaşı uyandırsın. gezi boyunca uyudu herhalde:mrgreen:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
118
İleriki tarihlerde daha güzel gezilerde bütün mt üyeleriyle görüşmek üzere,
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst